Toen mijn vader en moeder in Egypte waren kan ie mn moeder verlopen voor een heleboel kamelenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Vind het 'hoeveel kamelen ben je waard' concept natuurlijk idioot, maar ook hilarisch
Ja, fuck. Kom je nou mee. Wat moet ik nou met al die zojuist aangeschafte kamelen ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Vind het 'hoeveel kamelen ben je waard' concept natuurlijk idioot, maar ook hilarisch
Ik hoor alleen maar de achterburen die aan het verbouwen zijn..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:55 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe, mijn onderbuurvrouw heeft echt KEIHARD een of andere klassieke cd opstaanZwelt zo af en toe flink aan met een dramatische sopraan erbovenuit, best cool
Mijn vriendje is gayer!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja, fuck. Kom je nou mee. Wat moet ik nou met al die zojuist aangeschafte kamelen ?
http://gay.evilsun.org/
Van de zelfde maker. Als ik mijn stats invul scoor ik 17,5%![]()
oh en nem... 85 kamelen is ook haalbaar hoor
De mijne is straight (17,5%) en er stond bij 'how boring for you'quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriendje is gayer!20-22% (beetje afhankelijk van wat ik invul)
Gelukkig vinden zij dat precies gay genoeg (![]()
) en: " You should definitely keep him!"
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De mijne is straight (17,5%) en er stond bij 'how boring for you'
Je had niet eerst 'I have a moustache' hoop ik he ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe, zodra ik invul dat ik hot as hell ben, is ie ineens wel straight![]()
'I'm okay, I guess'? Had ik welquote:
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:35 schreef Etcetera het volgende:
Soemp
Ik zit me nou af te vragen of we nou zielig zijn met een niet-gay vriendje of niet
Helemáál niks? Baggerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:36 schreef LadyBlack het volgende:
Verdomme, basisverzekering is ook nergens goed voorIk heb veel last van mn schouder al een tijdje, dus moet van mezelf toch maar even naar een fysio, maar Unive vergoedt me dus helemaal niks!
![]()
Checkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tuurlijk nietblijkbaar val je op een kerel
Stom he! Daar kwam ik laatst ook al achter.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:36 schreef LadyBlack het volgende:
Verdomme, basisverzekering is ook nergens goed voorIk heb veel last van mn schouder al een tijdje, dus moet van mezelf toch maar even naar een fysio, maar Unive vergoedt me dus helemaal niks!
![]()
Nopequote:
Ach, zolang ze maar lief zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Etcie, ik denk dat we op de stereotype man vallen.
Toch eens kijken waar ik nu precies voor verzekerd ben danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nopeen da's mooi kut want een fysiotherapeut zal niets kunnen bereiken in 1 sessie lijkt me... dus gaat het me handenvol geld kosten (die ik niet heb
)
Een massage dan misschien maar
Alweer een poos geleden keek ik vaak samen met Nem. En dan commentaar leveren.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:58 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand hier wel eens 'take me out' gezien ?
http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s2_a13.xml
dit moet haast wel een actrice zijn... waar haal je zo'n figuur vandaan zeg![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |