quote:
De info over 't masker deed me 'm raden...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:37 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nooit leuk als je vraag in de eerste post beantwoord wordt
quote:
hij belt wel... niet om sushi?quote:
volgens mij wel!quote:
Dopekoe + 1quote:
Zie het nu pasquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij belt wel... niet om sushi?
Het is idd foutquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Goonies.
-edit-
Te snel en fout
Geen idee.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:05 schreef Gillingham het volgende:
Het lijkt wel op een screenshot uit Pink Floyd The Wall, maar dat lijkt me sterk.
Het is ook een film.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:09 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ken de videoclip niet eens....
Dank je voor je goede inzichten in dezequote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het is ook een film.
Maar ik had eigenlijk ook niet verwacht dat jij daar een vraag over zou stellen.
Zit ik imdb af te zoeken naar een leuke trivia, is het antwoord al gegeven....quote:
Niet van mijn muur.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:37 schreef Dopekoe het volgende:
Zegt me allemaal niets....
Maar toch doet de 2e me denken aan Christine....
Komt die van je muur af met die vouw erin
Dan haak ik afquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
2e:
1969
Country: Algeria | France
3e
1971
Country: UK
Dat zijn er inderdaad alvast twee.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik ken alleen Saving Private Ryan en Solaris met hem
Denk dat je nu genoeg hints hebt gegeven voor de kenners. Ik ken helaas echt niet meer films met hem, althans niet bewust. Dus even wachten tot er wat meer volk aanwezig is en dan is die vraag zo beantwoord denk ik!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:34 schreef Hulkio het volgende:
Is er wel iemand aanwezig?
Tip 4: horror met Guy Pearce & Robert Carlyle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |