nog eentjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef Flitspaal het volgende:
Willy Wonckazonder C, en met een Chocolate Factory
What happened in Vegas?'happens' it is
Who framed Roger Rabbit
Flitspaal + 1quote:
Piquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Flitspaal het volgende:
Het is vandaag woensdag, mag ik 10 films die beginnen met een 'P' aub.
Elke titel moet natuurlijk wel meer dan , laten we zeggen, 1000 stemmen op imdb hebben en de titels moeten allemaal verschillend aantallen letters hebben. De titels moeten wel echt met P beginnen, niet met "The" bv.
geen van beide...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat Tim Robbins of Tom Sizemore?
California + 1quote:
Ik dacht ook Existenz, maar kan het niet helemaal plaatsen...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:23 schreef dyonvbaal het volgende:
lijkt een beetje op Xzitenz
enige naam die ik daarbij zo weet is jude law (toch?)
Nee, maar hij heeft wel Ed Wood ge-scored. En bijna alles van Cronenberg, wat van Scorsese, drie Finchers én Mrs. Doubtfirequote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:08 schreef California het volgende:
Nog niet. We zoeken een Canadees, mocht dat helpen.
Die. Patch +1quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:10 schreef Patch het volgende:
Howard Shore?
Intre + 1quote:
Hij is gewoon even bezig met de foto die jij gepost hebt... en komt dan met een "lullig" paint geknutseld vraagje dat ie al op zijn HD had staanquote:
Katja Schuurman vind ik niet zo heel interessantquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij is gewoon even bezig met de foto die jij gepost hebt... en komt dan met een "lullig" paint geknutseld vraagje dat ie al op zijn HD had staan
Nee, niet zo groot, maar ik dacht dat de vraag die ik in m'n hoofd had iets makkelijker uit te voeren was dan hij isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:09 schreef wyccie het volgende:
Wordt het een Intre's MegaMultimediaVraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |