Gewone griep is nog veel vervelender zelfs. Griep is sowieso rot, welke griep het ook is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:33 schreef Inu het volgende:
Nja, gewone griep is net zo vervelendZe was er iig flink beroerd van
En ook mooi de kas gespekt?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef febster het volgende:
'Mijn' allereerste schoolfeest was geslaagd. De redacties worden nu wel bemand door zielige hoopjes mens, maar dat mag de pret niet drukken
Nee, het feest was gewoon in de kroeg hequote:
Ja, das ook niet slim hequote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:48 schreef febster het volgende:
[..]
Nee, het feest was gewoon in de kroeg he
in die tijd rij ik er wel 100!quote:
Op de fiets, lopend, of met de step?quote:
lopend?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Op de fiets, lopend, of met de step?
Nummer 2 en 3 zou heel bijzonder zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Op de fiets, lopend, of met de step?
Fiets jij nog wel eens?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lopend?
dan voorzie ik een cariere als marathonloper voor Colt
Neequote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nummer 2 en 3 zou heel bijzonder zijn.![]()
Fiets dus.
zet er maar nog een 0 achter...zonder kommaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
200 euro voor je fiets!![]()
Hoelang heb je gefietst en hoe vaak per week en aantal km?
Ah, ik doe maar wat. Ik ben begonnen met 15 km +/- 27 km/uur op de teller en na drie weken (drie keer per week) 28 a 30 km +/- 32/33 km/uur op de teller. Ik moet zeggen dat ik minder moe ben de laaste week na het fietsenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zet er maar nog een 0 achter...zonder komma
hoe lang ik gefietst heb? euh...vanaf ik een jaar of 12 was...laatste 4 jaar niet meer zo fanatiek dus
aantal keer per week: wisselend...1 tot 3 à 4 keer
aantal km is niet belangijk, het gaat om het type training (interval, souplesse, endurance).
Daarnaast natuurlijk af en toe het bos in.
Ik had 2 vaste rondjes, 1 van 30km (voor uitrijden/souplesse) en 1 van 60km (endurace, max 2 uur).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |