Gewone griep is nog veel vervelender zelfs. Griep is sowieso rot, welke griep het ook is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:33 schreef Inu het volgende:
Nja, gewone griep is net zo vervelendZe was er iig flink beroerd van
En ook mooi de kas gespekt?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef febster het volgende:
'Mijn' allereerste schoolfeest was geslaagd. De redacties worden nu wel bemand door zielige hoopjes mens, maar dat mag de pret niet drukken
Nee, het feest was gewoon in de kroeg hequote:
Ja, das ook niet slim hequote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:48 schreef febster het volgende:
[..]
Nee, het feest was gewoon in de kroeg he
in die tijd rij ik er wel 100!quote:
Op de fiets, lopend, of met de step?quote:
lopend?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Op de fiets, lopend, of met de step?
Nummer 2 en 3 zou heel bijzonder zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Op de fiets, lopend, of met de step?
Fiets jij nog wel eens?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lopend?
dan voorzie ik een cariere als marathonloper voor Colt
Neequote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nummer 2 en 3 zou heel bijzonder zijn.![]()
Fiets dus.
zet er maar nog een 0 achter...zonder kommaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
200 euro voor je fiets!![]()
Hoelang heb je gefietst en hoe vaak per week en aantal km?
Ah, ik doe maar wat. Ik ben begonnen met 15 km +/- 27 km/uur op de teller en na drie weken (drie keer per week) 28 a 30 km +/- 32/33 km/uur op de teller. Ik moet zeggen dat ik minder moe ben de laaste week na het fietsenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zet er maar nog een 0 achter...zonder komma
hoe lang ik gefietst heb? euh...vanaf ik een jaar of 12 was...laatste 4 jaar niet meer zo fanatiek dus
aantal keer per week: wisselend...1 tot 3 à 4 keer
aantal km is niet belangijk, het gaat om het type training (interval, souplesse, endurance).
Daarnaast natuurlijk af en toe het bos in.
Ik had 2 vaste rondjes, 1 van 30km (voor uitrijden/souplesse) en 1 van 60km (endurace, max 2 uur).
Je moet het anders bekijken. Die wordt steeds kleiner.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:22 schreef Levitation het volgende:
Wielrennen lijkt me ook gaaf om te doen.
Alleen knap ik altijd af bij de gedachte aan mijn rijkelijk bemeten derrière op zo'n klein zadeltje.![]()
Geloof ik geen zak van. Ik heb allang niet meer de illusie dat ik van bewegen afval.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je moet het anders bekijken. Die wordt steeds kleiner.
Kon niet want wij gingen naar een cursus toe waar wij net van terug zijn en over 1 uur ga ik naar een intake van een andere cursusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:14 schreef Inu het volgende:
Dan ga je dalijk toch weer naar bed?
Ik begin keelpijn te krijgen en ik ben vorige week heel veel bij iemand geweest die heel veel symptomen had van de mexicaanse griep
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:22 schreef Levitation het volgende:
Nee, Juup en wanna-be Juups, plaatjes zijn niet nodig, ik zie het zo al voor me.
Ik heb nog nooit een dikke marathonloper gezien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geloof ik geen zak van. Ik heb allang niet meer de illusie dat ik van bewegen afval.
Ik val nu voor het eerst in maanden weer een beetje af en ik heb in geen jaren zo weinig bewogen als nu.![]()
Ik neemde het...quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik neemde het...Ik zit niet te wachten op dat soort plaatjes terwijl ik op mijn werk zit.
heaumeauquote:
wat doet hij dan in die bos?quote:
een manwijf dan?quote:
Eerste werkdagen zijn altijd ruk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef Inu het volgende:
Eerste werkdagen zijn saai, heb echt geen reet te doen
bevalt het wel verder?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef Inu het volgende:
Eerste werkdagen zijn saai, heb echt geen reet te doen
Nja, als ik iets te doen zou hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bevalt het wel verder?
Het is altijd ff wennen
tja...als je bij mij zat zou je steeds afgeleid worden natuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, als ik iets te doen zou hebbenMaar volgens mij staat er wel wat te komen, heb iig al vergaderingen voor volgende week gepland
Mn plek is iig wel fijn, mn kamergenoot moet ik nog een beetje aan wennen, weet niet of dat wel goed gaat komen, maar dat moet maar
Hoe weet je dat allemaal?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:00 schreef FUFR het volgende:
Limburg - Nederland
Eindhoven - Parking de Aalsterhut
A2 richting Maastricht, net onder Eindhoven.
Er is bijna elke dag wat te doen zelfs overdag
Parkeerplaats waar veel stelletjes komen maar ook mannen alleen en soms wat homo's
Maastricht
sex-bioscoop internationaal
(ook gangbang)
Eindhoven - Oeienbosch (A67)
Weg van Eindhoven richting Eersel
Parkeerplaats in bos
Alle dagen zodra het donker wordt
Zeer druk bezochte plaats voor homo's.
Stap uit de auto en loop het bos in.
Eindhoven - Parkeerplaats Ekkerswijer
Huizingenlaan, dit is de Weg van Eindhoven naar Son, richting Ikea (Net voor einde rechtse bocht)
Parkeerplaats met waterplas en bomen en twee lantaarnpalen.
Alle dagen, vooral vrijdag en zaterdag
Vanaf 23:30 tot heel vroeg
Van alles komt er maar vooral stellen
Leuke plaats met redelijke kans van slagen
Eindhoven - Parkeerplaats Kriekampen (A58)
Weg van Eindhoven naar Oirschot
Dit is een parkeerplaats/open veld zonder verlichting
Elke dag komen er allerlei mensen
Je moet helemaal naar achteren rijden, rechts parkeren, gat in gaas opzoeken en de weidevlakte oplopen
Leuke parkeerplaats !!
Maastricht - Parkeerplaats Keelbos (A76)
Weg van Maastricht naar Heerlen ter hoogte van KM-paaltje 7.5
Parkeerplaats (matige verlichting) met struiken en bomen
Veel mannen, af en toe ook stellen na 20.00h.
Stellen staan op de plaats van de vrachtauto's dus apart
Leuk en ongedwongen.
Van horen zeggen maar nog niet getest
-Susteren achter het NS-station;
-Autosnelweg Born tankstation parkeerplaats Swentibold;
-In Helden bij Mc-Donalds richting Kessel via de middenpeelweg. eerste parkeerplaats rechts en de parkeerplaats ertegenover;
ik rust mijn koffert!
je hebt me dit zelf doorgelinktquote:
Dan zou van werken weinig terecht komen iddquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...als je bij mij zat zou je steeds afgeleid worden natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |