Gewone griep is nog veel vervelender zelfs. Griep is sowieso rot, welke griep het ook is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:33 schreef Inu het volgende:
Nja, gewone griep is net zo vervelendZe was er iig flink beroerd van
En ook mooi de kas gespekt?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef febster het volgende:
'Mijn' allereerste schoolfeest was geslaagd. De redacties worden nu wel bemand door zielige hoopjes mens, maar dat mag de pret niet drukken
Nee, het feest was gewoon in de kroeg hequote:
Ja, das ook niet slim hequote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:48 schreef febster het volgende:
[..]
Nee, het feest was gewoon in de kroeg he
in die tijd rij ik er wel 100!quote:
Op de fiets, lopend, of met de step?quote:
lopend?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Op de fiets, lopend, of met de step?
Nummer 2 en 3 zou heel bijzonder zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Op de fiets, lopend, of met de step?
Fiets jij nog wel eens?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lopend?
dan voorzie ik een cariere als marathonloper voor Colt
Neequote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nummer 2 en 3 zou heel bijzonder zijn.![]()
Fiets dus.
zet er maar nog een 0 achter...zonder kommaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
200 euro voor je fiets!![]()
Hoelang heb je gefietst en hoe vaak per week en aantal km?
Ah, ik doe maar wat. Ik ben begonnen met 15 km +/- 27 km/uur op de teller en na drie weken (drie keer per week) 28 a 30 km +/- 32/33 km/uur op de teller. Ik moet zeggen dat ik minder moe ben de laaste week na het fietsenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zet er maar nog een 0 achter...zonder komma
hoe lang ik gefietst heb? euh...vanaf ik een jaar of 12 was...laatste 4 jaar niet meer zo fanatiek dus
aantal keer per week: wisselend...1 tot 3 à 4 keer
aantal km is niet belangijk, het gaat om het type training (interval, souplesse, endurance).
Daarnaast natuurlijk af en toe het bos in.
Ik had 2 vaste rondjes, 1 van 30km (voor uitrijden/souplesse) en 1 van 60km (endurace, max 2 uur).
Je moet het anders bekijken. Die wordt steeds kleiner.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:22 schreef Levitation het volgende:
Wielrennen lijkt me ook gaaf om te doen.
Alleen knap ik altijd af bij de gedachte aan mijn rijkelijk bemeten derrière op zo'n klein zadeltje.![]()
Geloof ik geen zak van. Ik heb allang niet meer de illusie dat ik van bewegen afval.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je moet het anders bekijken. Die wordt steeds kleiner.
Kon niet want wij gingen naar een cursus toe waar wij net van terug zijn en over 1 uur ga ik naar een intake van een andere cursusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:14 schreef Inu het volgende:
Dan ga je dalijk toch weer naar bed?
Ik begin keelpijn te krijgen en ik ben vorige week heel veel bij iemand geweest die heel veel symptomen had van de mexicaanse griep
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:22 schreef Levitation het volgende:
Nee, Juup en wanna-be Juups, plaatjes zijn niet nodig, ik zie het zo al voor me.
Ik heb nog nooit een dikke marathonloper gezien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geloof ik geen zak van. Ik heb allang niet meer de illusie dat ik van bewegen afval.
Ik val nu voor het eerst in maanden weer een beetje af en ik heb in geen jaren zo weinig bewogen als nu.![]()
Ik neemde het...quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik neemde het...Ik zit niet te wachten op dat soort plaatjes terwijl ik op mijn werk zit.
heaumeauquote:
wat doet hij dan in die bos?quote:
een manwijf dan?quote:
Eerste werkdagen zijn altijd ruk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef Inu het volgende:
Eerste werkdagen zijn saai, heb echt geen reet te doen
bevalt het wel verder?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef Inu het volgende:
Eerste werkdagen zijn saai, heb echt geen reet te doen
Nja, als ik iets te doen zou hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bevalt het wel verder?
Het is altijd ff wennen
tja...als je bij mij zat zou je steeds afgeleid worden natuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, als ik iets te doen zou hebbenMaar volgens mij staat er wel wat te komen, heb iig al vergaderingen voor volgende week gepland
Mn plek is iig wel fijn, mn kamergenoot moet ik nog een beetje aan wennen, weet niet of dat wel goed gaat komen, maar dat moet maar
Hoe weet je dat allemaal?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:00 schreef FUFR het volgende:
Limburg - Nederland
Eindhoven - Parking de Aalsterhut
A2 richting Maastricht, net onder Eindhoven.
Er is bijna elke dag wat te doen zelfs overdag
Parkeerplaats waar veel stelletjes komen maar ook mannen alleen en soms wat homo's
Maastricht
sex-bioscoop internationaal
(ook gangbang)
Eindhoven - Oeienbosch (A67)
Weg van Eindhoven richting Eersel
Parkeerplaats in bos
Alle dagen zodra het donker wordt
Zeer druk bezochte plaats voor homo's.
Stap uit de auto en loop het bos in.
Eindhoven - Parkeerplaats Ekkerswijer
Huizingenlaan, dit is de Weg van Eindhoven naar Son, richting Ikea (Net voor einde rechtse bocht)
Parkeerplaats met waterplas en bomen en twee lantaarnpalen.
Alle dagen, vooral vrijdag en zaterdag
Vanaf 23:30 tot heel vroeg
Van alles komt er maar vooral stellen
Leuke plaats met redelijke kans van slagen
Eindhoven - Parkeerplaats Kriekampen (A58)
Weg van Eindhoven naar Oirschot
Dit is een parkeerplaats/open veld zonder verlichting
Elke dag komen er allerlei mensen
Je moet helemaal naar achteren rijden, rechts parkeren, gat in gaas opzoeken en de weidevlakte oplopen
Leuke parkeerplaats !!
Maastricht - Parkeerplaats Keelbos (A76)
Weg van Maastricht naar Heerlen ter hoogte van KM-paaltje 7.5
Parkeerplaats (matige verlichting) met struiken en bomen
Veel mannen, af en toe ook stellen na 20.00h.
Stellen staan op de plaats van de vrachtauto's dus apart
Leuk en ongedwongen.
Van horen zeggen maar nog niet getest
-Susteren achter het NS-station;
-Autosnelweg Born tankstation parkeerplaats Swentibold;
-In Helden bij Mc-Donalds richting Kessel via de middenpeelweg. eerste parkeerplaats rechts en de parkeerplaats ertegenover;
ik rust mijn koffert!
je hebt me dit zelf doorgelinktquote:
Dan zou van werken weinig terecht komen iddquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...als je bij mij zat zou je steeds afgeleid worden natuurlijk
Zit hij/zij ook op fok?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, als ik iets te doen zou hebbenMaar volgens mij staat er wel wat te komen, heb iig al vergaderingen voor volgende week gepland
Mn plek is iig wel fijn, mn kamergenoot moet ik nog een beetje aan wennen, weet niet of dat wel goed gaat komen, maar dat moet maar
ik heb hier heul veul deuropeningenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan zou van werken weinig terecht komen idd
ramen hebben we ook iddquote:
ze bedoelde je anoesquote:
aaaahh, ik ook!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:47 schreef -moppie- het volgende:
ik zou zo graag naar bed willen.
daar blijft iedereen vanafquote:
anoesfobie?quote:
wat flauw van 'm...quote:
En anders doe jij het wel voor?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
inderdaad, valt me zwaar tegen.
jij doet daar toch wel aan FUFR
uiteraard!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
inderdaad, valt me zwaar tegen.
jij doet daar toch wel aan FUFR
heb ik!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan hebben ze natuurlijk wel een spiegel nodig, anders weten ze nog niet wat er gebeurd
ja hallo...maak me ff depressiefquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:34 schreef -moppie- het volgende:
Dit lijkt me wel wat trouwens, alleen het ontbijtje ruilen voor een fles wijn![]()
heerlijk dat het weer zo vroeg donker is
[ afbeelding ]
dat wil ik ookquote:
ja dat bedoel ik: maak me ff depressiefquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ja ik ook! maar je hebt daar nog iemand voor nodig
nou, ik heb dan wel iemand anders maar ik heb er geen idee van of hij vanavond om 19.00 uur zo met mij in bed wil liggenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik: maak me ff depressief
ik geef me wel op als reserve, neem jij de wijn mee?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nou, ik heb dan wel iemand anders maar ik heb er geen idee van of hij vanavond om 19.00 uur zo met mij in bed wil liggen
Dus die andere plekken heb jij wel getest?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:00 schreef FUFR het volgende:
[...FUFR data...]
Van horen zeggen maar nog niet getest
-Susteren achter het NS-station;
-Autosnelweg Born tankstation parkeerplaats Swentibold;
-In Helden bij Mc-Donalds richting Kessel via de middenpeelweg. eerste parkeerplaats rechts en de parkeerplaats ertegenover;
ik rust mijn koffert!
kom maar langsquote:
probeer het uitquote:
I did copy and pastequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus die andere plekken heb jij wel getest?
breng versiersels mee!quote:
ik haal de snoer met kerstverlichting alvast uit de knoopquote:
Wel gekleurde lampjes?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik haal de snoer met kerstverlichting alvast uit de knoop
Als jij dat wilquote:
[heul fout]quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[heul fout]
ik heb ook een piek!
[/heul fout]
ho ho ho niet stoppenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:04 schreef Inu het volgende:
[..]
[ook fout]
Dan kom ik wel even op schoot bij de Kerstman![]()
[/ook fout]
blufquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:04 schreef Inu het volgende:
[..]
[ook fout]
Dan kom ik wel even op schoot bij de Kerstman![]()
[/ook fout]
verwent?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat je dan enorm verwent gaat worden.
Hij mag wel kijken of ik naughty ben geweest of nice iddquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat je dan enorm verwent gaat worden.
Als je je best doet welquote:
Aah, dan verveel ik me weerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je je best doet wel
[/schunnig gesprek]
hoezo?quote:
ik dacht dat we het nog hadden over ons slaapkameravontuurquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja gewoon... ben suffe dingen aan het doen, afwisseling is goed
Oohquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht dat we het nog hadden over ons slaapkameravontuur
wat doe je zaterdag?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef Inu het volgende:
[..]
OohDan moet je niet afsluiten met een slash he
Rielaksen met vriendinnetjes (nee, geen kussengevechten in lingeriequote:
zaterdag! maarja...heb jij weer wat andersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Rielaksen met vriendinnetjes (nee, geen kussengevechten in lingerie)
Wanneer gaan we nou poolen?
Okquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zaterdag! maarja...heb jij weer wat anders
24ste?
volgens mij had ik dan iets de 30ste maar dunno.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:08 schreef Inu het volgende:
[..]
OkJij de 30e trouwens nog plannen? Mijn huis wordt dan ingewijd
Verdere geinteresseerden zijn ook van harte welkom
Jup, is een zaterdag. Moet nu toch al mn treinkaartjes betalen tot ik mn nieuwe kaart binnenkrijgquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgens mij had ik dan iets de 30ste maar dunno.
24ste !
is wel een za he?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Jup, is een zaterdag. Moet nu toch al mn treinkaartjes betalen tot ik mn nieuwe kaart binnenkrijg
Samen werk zoeken? Jij schrijft de brieven, ik ga ze tegen betaling bezorgen?quote:
Dus!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:44 schreef gr8w8 het volgende:
Zo nors, dat ik niet eens zin heb in een "vier op een rij" grap.
dat mag ook pas in de 5e postquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:44 schreef gr8w8 het volgende:
Zo nors, dat ik niet eens zin heb in een "vier op een rij" grap.
Blijkbaar welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Lukt me toch nooit, vijf keer op een rij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:55 schreef Levitation het volgende:
Gelijke examennorm voor allochtonen
Niet eerlijk, dat heeft niemand me verteld.![]()
Ik ben heul niet positief gediscrimineerd op de middelbare school. Ik wil ook!
Ik eis direct, 14 jaar na dato, dat mijn cijfer naar boven bijgesteld wordt.Jij bent autochtoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil inloggen met Digid maar het certifcaat is niet geldig volgens IE... toch inloggen?
Laat maar, in Firefox is ie wel geldigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij bent autochtoon
Ik wil inloggen met Digid maar het certifcaat is niet geldig volgens IE... toch inloggen?
Heul niet, ik ben een niet westers allochtoon.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij bent autochtoon
Je hebt toch gewoon een Nederlands paspoort en dat ook altijd gehad?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heul niet, ik ben een niet westers allochtoon.![]()
![]()
Of zoals de PvdA laatst had verzonnen een Nieuwe Nederlander.![]()
![]()
![]()
![]()
Ben blij dat als ik kinderen krijg, zij dat idiote stempel niet krijgen.
DWDD is ook goed in het intrappen van open deuren!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:22 schreef febster het volgende:
Het Koninklijk Huis is ook allochtoon overigens/DWDD van gister
Vaagquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:28 schreef Levitation het volgende:
Het is gewoon heel simpel:
Als jij of een van je ouders in het buitenland is geboren, ben je allochtoon. Koningshuis is dus ook helemaal allochtoon.
De kinderen van WA en Maxima zijn zelfs niet westers allochtoon, omdat Maxima uit Argentinië komt, dat (net als bv Suriname) niet als westers land gezien wordt.
Om dezelfde reden ben ik dus ook niet westers allochtoon, al is mijn vader binnen het koninkrijk der Nederlanden geboren en heeft hij (en zijn ouders) altijd een NL paspoort gehad. Het gaat dus puur om waar je geboren bent.
Een "westers allochtoon" is bijvoorbeeld een Belg of een Amerikaan, of -om onduidelijke redenen- een Indo (zelf of ouders geboren in Indonesië voor 1948). Voor Suri's die voor 1975 in Suriname geboren zijn, geldt dat niet. Wetgevers zijn rare lui.
25 november om precies te zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:37 schreef Inu het volgende:
[..]
VaagJe zou toch denken dat ze kijken naar je paspoort... Is er na 1975 iets veranderd in de relatie tussen Suriname en Nederland ofzo? * Inu is heel slecht in Nederlandse geschiedenis
In 1975 dachten ze het wel zonder NL af te kunnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:37 schreef Inu het volgende:
[..]
VaagJe zou toch denken dat ze kijken naar je paspoort... Is er na 1975 iets veranderd in de relatie tussen Suriname en Nederland ofzo? * Inu is heel slecht in Nederlandse geschiedenis
Dank je welquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:12 schreef Levitation het volgende:
Iedereen weet wie het gedaan heeft, maar ze hebben het -heel tactisch- laten verjaren.
Zover deze geschiedenis update voor Inu.
Verschilt per land. Suriname heeft recht gebaseerd op het NL recht en dan verjaart moord na 18 jaar. In de VS verjaart het niet, althans in de meeste staten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Maar moord verjaart toch niet? Of is dat mijn CSI-opgepikte kennis?
CSI-kennis dusquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Verschilt per land. Suriname heeft recht gebaseerd op het NL recht en dan verjaart moord na 18 jaar. In de VS verjaart het niet, althans in de meeste staten.
na 20 jaar, maar dat wil men aanpassen, komt echter niet 123 door de kamer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Maar moord verjaart toch niet? Of is dat mijn CSI-opgepikte kennis?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
na 20 18 jaar, maar dat wil men aanpassen, komt echter niet 123 door de kamer.
FUFR R. De Vries
heb je een ander nummer?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, wat vond je trouwens van m'n kadootje?
(dit is een test, aangezien de kadootjes niet uitgepakt werden bij het overhandigen)
Oh ja...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Neen, GJ is op die datum geboren...
nee, ik heb je smsjes wel gehadquote:
Kapot?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:24 schreef ColtZ40 het volgende:
Anders gooi ik de laptop ff op de grond.
s niet goedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoekje rechtboven staat een beetje naar voor en het s nu een tablet.
En daar heb jij DWDD voor nodig omdat te weten te komen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:22 schreef febster het volgende:
Het Koninklijk Huis is ook allochtoon overigens/DWDD van gister
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook weer deels boven Jan
Teveel kleine koters om je heen in een weekend, bad idea. Wandelende virussen zijn het
het was wel lollig op de trampoline trouwens, ben benieuwd of Bor er nog scherpe foto's van heeft kunnen makenquote:
Ik moet jou het antwoord even schuldig blijven omdat ik door de prikkels niet alles heb kunnen onthouden. Vind het erg jammer dat wij er geen tijd voor hadden/hadden om overal namen op te zetten of de cadeautjes te openenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, wat vond je trouwens van m'n kadootje?
(dit is een test, aangezien de kadootjes niet uitgepakt werden bij het overhandigen)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:08 schreef Levitation het volgende:
Drama:
[ afbeelding ]
Heel stel van mijn collega's komen uit de richting van Venlo. Die waren not amused toen ik het plaatje liet zien.![]()
![]()
En helemaal niet goed voor de houding van je polsen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:29 schreef Inu het volgende:Placebo
Vind die Kink top 1400 soms echt heel slecht, maar als ze Placebo draaien
Heb nu voor mijn polsen zo'n rubber ding gekregen wat je voor je toetsenbord legt...hij stinkt en is onhandig
Die zijn echt muf jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:29 schreef Inu het volgende:
Placebo
Vind die Kink top 1400 soms echt heel slecht, maar als ze Placebo draaien
Heb nu voor mijn polsen zo'n rubber ding gekregen wat je voor je toetsenbord legt...hij stinkt en is onhandig
Nee, een echte pil, maar een nepmedicijn.quote:
Volgens de arboman hier juist wel... Ik gebruik hem wel ff en als ik meer last krijg van mn polsen gaat ie idd mooi wegquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
En helemaal niet goed voor de houding van je polsen.
Ik heb het prentenboekje gegeven van Monkiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:57 schreef Juup© het volgende:
Ik lees het antwoord later wel, ga nu weer liggen na de stress van vanmorgen
Ik mocht het van de fysio én de bedrijfsarts juist niet gebruiken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens de arboman hier juist wel... Ik gebruik hem wel ff en als ik meer last krijg van mn polsen gaat ie idd mooi wegHeb 26 oktober een afspraak bij de dokter voor mn overflexibiliteit, dus zal het daar ook ff vragen
en nu?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik moest ook mijn toetsenbord vooraan zetten en mijn ellebogen op mijn armsteunen houden van arbomanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:35 schreef r8ality het volgende:
Goede houding voor je polsen is als je toetsenbord ver genoeg op je bureau staat, zonder zo'n polsending. Dus niet aan de rand.
Denk dat ik daar ook maar voor ga iddquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik mocht het van de fysio én de bedrijfsarts juist niet gebruiken.
En je toetsenbord moet platliggen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:35 schreef r8ality het volgende:
Goede houding voor je polsen is als je toetsenbord ver genoeg op je bureau staat, zonder zo'n polsending. Dus niet aan de rand.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens de arboman hier juist wel... Ik gebruik hem wel ff en als ik meer last krijg van mn polsen gaat ie idd mooi wegHeb 26 oktober een afspraak bij de dokter voor mn overflexibiliteit, dus zal het daar ook ff vragen
Ik ben hypo-mobiel.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik moest ook mijn toetsenbord vooraan zetten en mijn ellebogen op mijn armsteunen houden van arbomanMaar dan zit ik veel te ver van mn beeldscherm af vind ik
Stomme arbo-wet
[..]
Denk dat ik daar ook maar voor ga iddBen je ook hypermobiel?
same herequote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
En je toetsenbord moet platliggen.
Overigens heb ik alleen last van "muizen", eigenlijk nooit van toetsenborden.
vertel vertel!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:39 schreef Levitation het volgende:
Oh, we hebben goed nieuws....
[bouwt spanning op]
jij eerst!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:40 schreef r8ality het volgende:
En jullie zijn allemaal genetisch defect. En dus eigenlijk preventief geruimd moeten worden
.
Ik ben hippo-mobielquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben hypo-mobiel.Mijn spieren zijn overwerkt omdat mijn pezen en gewrichten niet goed zijn.
Hoeveel bied je?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
vertel vertel!
desnoods betalen we bij!
quote:
jij als eerste danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:40 schreef r8ality het volgende:
En jullie zijn allemaal genetisch defect. En dus eigenlijk preventief geruimd moeten worden
.
quote:
Ik moest lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
V wil toch de banken weggooien?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:39 schreef Levitation het volgende:
Oh, we hebben goed nieuws....
[bouwt spanning op]
Nee, eerst alle vrachtwagenchauffeurs op de A58quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:42 schreef Levitation het volgende:
for shizzle!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da's geweldig
Zelfs met die lillijke muren!
gefeliciteerd
disclaimer
Redelijk. Geen winst iig, maar ook geen verlies.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:45 schreef -moppie- het volgende:
Levi wat goed!![]()
![]()
![]()
Goeie prijs voor gekregen?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Redelijk. Geen winst iig, maar ook geen verlies.
voorzichtig alvast gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
interessantquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:49 schreef Inu het volgende:
En ik kan alles verder buigen dan nodig r8al, dat is het hele idee bij hypermobilitieit
casemoddenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
verder leven met een invalide laptop
Bij dus juist te langquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:50 schreef Levitation het volgende:
Ik kan mijn armen niet eens helemaal strekken, mijn pezen zijn te kort.
wat is tegenwoordig dé processor?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:45 schreef r8ality het volgende:
Ze hebben zo'n mooie moederborden in de koopjeshoek van 4Launch. Geen geld hebben
.
Johquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:49 schreef Inu het volgende:Goed zo Levi en V.!
Ik wil mijn toetsenbord niet plat... en ik denk dat ik een trackball ga vragen ofzo, muizen is echt heel slecht voor mn pols..
En ik kan alles verder buigen dan nodig r8al, dat is het hele idee bij hypermobilitieit
Ik zag ze laatst ergens nieuw voor 59 volgens mij. Maar ik weet niet meer waar. Of zou ik het gedroomd hebben?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Joh.
Ze hebben trouwens ook een nieuwe Senseo in de koopjeshoek bij 4launch voor 99 euro. Wel zonder verpakking en lichte gebruikssporen. Boeiend oder nicht boeiend?
Intel: Core i5/i7quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is tegenwoordig dé processor?
ik ben er echt helemaal uit maar ik wil een nieuw systeempje opbouwen
iets leuks van je flaptop maken...een PC in je kliko ofzo bijvoorbeeld.quote:
Dat kunnen ze sowieso doen, klusje van 2 seconden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iets leuks van je flaptop maken...een PC in je kliko ofzo bijvoorbeeld.
ah mooi, ik had al een Phenom X4 uitgezochtquote:
ja...maar dan wel dat het ook werkt enzoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat kunnen ze sowieso doen, klusje van 2 seconden.
Ah, ok.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...maar dan wel dat het ook werkt enzo
Wie hoerig mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:55 schreef -moppie- het volgende:
de pees in mijn rechterkuit is veels te kort.. ik heb namelijk sinds ik ben gaan hardlopen pijn in mijn enkel.
Dit is eigen schuld dikke bult, dan moet je ook maar eens op platte schoenen lopen.
Een aantal jaar geleden had ik hierdoor een ontsteking op mijn hiel, een ei erop zeg maar.
dan kun je geen schoenen aan, dus ik hoop dat dat nu niet gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:56 schreef r8ality het volgende:
Als ik Inu een beetje ken wil ze wel een Latte Select.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:01 schreef Levitation het volgende:
moppie: ik geloof dat er 18 december is afgesproken.
Mogen we wel flink aan de slag gaan in huis om de badkamer op tijd af te krijgen.![]()
Gewoon doen en later aanvullen. Zo doen we dat hier.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef Inu het volgende:
[..]![]()
Maar voor 200 euro extra heb ik een bonenmaalding met capuccinomaker...
Mocht ook de Senseo van mijn ouders hebben en die van het vriendje van mn zus. Senseo's genoeg om weg te geven dus
Weet hier iemand of er een cursus bestaat in FAQ en helpfunctie schrijven? Ik kan wel leuk beginnen met schrijven, maar dalijk vergeet ik vanalles
Even overleggen met de makelaar?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:03 schreef Levitation het volgende:
Ik heb alleen geen idee wat we nu aanmoeten met die openhuizenroute van as zaterdag.
We hebben een poster hangen en ook op Funda staat dat we open huis hebben.
Is toch gezellig, al dat bezoek?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:03 schreef Levitation het volgende:
Ik heb alleen geen idee wat we nu aanmoeten met die openhuizenroute van as zaterdag.
Is niet eens zo heel stom. Het zal ook voor een deel door user-input getriggerd moeten worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon doen en later aanvullen. Zo doen we dat hier.
moet je een andere te leen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
verder leven met een invalide laptop
Door laten gaan!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:03 schreef Levitation het volgende:
ja. Het is onder voorbehoud van financiering.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Even overleggen met de makelaar?!
Hangt het nog af van de financiering?
Ik vis wel wat dingen bij elkaar. Maar het lijkt mij handig als er een soort van standaard zou zijn over waar je allemaal moet denkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Is niet eens zo heel stom. Het zal ook voor een deel door user-input getriggerd moeten worden.
Wat een jeuktaal
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef r8ality het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat? Dit is toch ook mijn keuken??[/img]
das altijd zo toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja. Het is onder voorbehoud van financiering.
Dus nog best eng.
het ouw papier is al geweest Jozefquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef r8ality het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat? Dit is toch ook mijn keuken??
Klopt, maar da's dus altijd eng.quote:
Ik ken niet veel gevallen waarbij mensen de financiering niet rond krijgen.quote:
oh, maar dat vroeg ik dan bij een akkoord even na, als ze zeggen nee: kom dan maar terug als je het wel hebt gedaan, ik weiger vooralsnog je bod.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt, maar da's dus altijd eng.![]()
Straks zijn het van die oelewappers die niet vooraf geïnformeerd hebben of ze financiering kunnen krijgen, je weet het nooit.
Interesseert me echt geen barst. Ik hoop voor onze lieve buren dat het leuke mensen zijn... maar verder... boeie... ik hoef er niet mee te leven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:16 schreef FUFR het volgende:
sowieso zou ik het gunningsprincipe altijd in de adv. opnemen.
No way dat eenieder mijn casa mag kopen
Klopt als een melkbus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:17 schreef FUFR het volgende:
melkpakken zijn toch geen oud papier officieel vanwege de plastic laagje aan de binnenkant?
Precies, als ze er maar genoeg voor geven boeit het me ook echt niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Interesseert me echt geen barst. Ik hoop voor onze lieve buren dat het leuke mensen zijn... maar verder... boeie... ik hoef er niet mee te leven.
ik vind dat wel belangrijk maar ja, het zijn jouw burenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Interesseert me echt geen barst. Ik hoop voor onze lieve buren dat het leuke mensen zijn... maar verder... boeie... ik hoef er niet mee te leven.
en straks hun buren.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind dat wel belangrijk maar ja, het zijn jouw buren
Maar je hebt het huis niet eens zelf gebouwd ofzo.. Waarom maakt het dan uit wie er na jou in komt wonen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind dat wel belangrijk maar ja, het zijn jouw buren
dat heet sociaal-maatschappelijke betrokkenheid.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar je hebt het huis niet eens zelf gebouwd ofzo.. Waarom maakt het dan uit wie er na jou in komt wonen?
Hoe komt dat dan Juup? spanning om you huis? Ongesteld? bezwangerd?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:45 schreef Levitation het volgende:
Ik ben hyper. Echt irritant, er komt niets meer uit mijn handen en ik heb vandaag al niet heel veel gedaan.
Van mij mogen ze het best aan r8ality verkopen, die kan ik wel aanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat heet sociaal-maatschappelijke betrokkenheid.
als je ooit een huis koopt, je buren vertrekken en ze verkopen het aan een tokkie, pool, wietkweker, R8ality... dan zul je hier weer aan denken
Bedankt dat je me in dezelfde categorie stopt als voornoemdenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat heet sociaal-maatschappelijke betrokkenheid.
als je ooit een huis koopt, je buren vertrekken en ze verkopen het aan een tokkie, pool, wietkweker, R8ality... dan zul je hier weer aan denken
De nieuwe buuv zal het leuk vinden om steeds voor hoer uitgemaakt te wordenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het best aan r8ality verkopen, die kan ik wel aan![]()
Maar ik heb mezelf al ooit vergist door de totaal verkeerde persoon te kiezen bij een hospiteeravond en toen er een bekende in een van onze kamers in onderhuur zat ging het ook hartstikke mis. Je weet dus nooit hoe mensen zijn tot je er echt bij in de buurt hebt gewoond.. Neem niet aan dat een maand bij jou inwonen bij de verkoopprocedure hoort?
Je wil me niet eens "aan"quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Deze juup-wannabe is een beetje hyper van het huis.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan Juup? spanning om you huis? Ongesteld? bezwangerd?
Dat doe ik nu ook niet met mn burenquote:
Ach, dan heb je iig seksquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De nieuwe buuv zal het leuk vinden om steeds voor hoer uitgemaakt te worden
*dweilt de frustratie van de vloer*quote:
Met een hoer?quote:
*proeft jaloezie*quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*dweilt de frustratie van de vloer*
ik had ook graag een blauwtje gelopen iddquote:
Denk dat die voor mij binnenkort ook op de mat ligt, maar ik heb alles automatisch doorgesluisd naar mijn ouders omdat die mijn zorg nog betalenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:57 schreef ArTiC het volgende:
Zucht,,,nu heb ik al 4x doorgegeven aan de belasting dat ik heul geen recht heb op zorgtoeslag....tuurlijk kreeg ik iedere maand gewoon wél zorgtoeslag
nu een brief...of ik alles ff terug wil betalen
Beter een blauwtje dan niks lopenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had ook graag een blauwtje gelopen idd
Inderdaad, we hebben er geweldig van genoten....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Beter een blauwtje dan niks lopen.
Ik heb het idee dat Artic niet echt blauwtjes heeft gelopen de laatste tijd eigenlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Beter een blauwtje dan niks lopen.
Ik denk dat ik degene ben die er het meest van genoten heeftquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, we hebben er geweldig van genoten....
Artic, vertelquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Artic niet echt blauwtjes heeft gelopen de laatste tijd eigenlijk
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat ik degene ben die er het meest van genoten heeft.
Go Artic, go Articquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Artic niet echt blauwtjes heeft gelopen de laatste tijd eigenlijk
knap? in haar twenties? echt wel!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar ik heb mezelf al ooit vergist door de totaal verkeerde persoon te kiezen bij een hospiteeravond en toen er een bekende in een van onze kamers in onderhuur zat ging het ook hartstikke mis. Je weet dus nooit hoe mensen zijn tot je er echt bij in de buurt hebt gewoond.. Neem niet aan dat een maand bij jou inwonen bij de verkoopprocedure hoort?
i was jokingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bedankt dat je me in dezelfde categorie stopt als voornoemden.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:57 schreef ArTiC het volgende:
Zucht,,,nu heb ik al 4x doorgegeven aan de belasting dat ik heul geen recht heb op zorgtoeslag....tuurlijk kreeg ik iedere maand gewoon wél zorgtoeslag
nu een brief...of ik alles ff terug wil betalen
eh, hij heeft geen poging gedaanquote:
downieloden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:06 schreef Inu het volgende:
Oe, Jeff Buckley op de radioDie cd's moet ik ook echt ergens vandaan halen
Waarom neemt 'ie dat mee?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn bitch hier heeft ook zoon brief, liet ie vandaag zien!
*neemt brief morgen ook mee*quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom neemt 'ie dat mee?
"Baas, kan ik opslag krijgen, ik moet de zorgtoeslag terugbetalen, maar ik heb alles al uitgegeven aan bier"
Zoiets?
als jouw bitch die brief aan jou laat zien dan vraagt ie je iets FUFRquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn bitch hier heeft ook zoon brief, liet ie vandaag zien!
Dat klinkt echt heel fout...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat ik degene ben die er het meest van genoten heeft.
nee, Wil, wat moet ik hiermee?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom neemt 'ie dat mee?
"Baas, kan ik opslag krijgen, ik moet de zorgtoeslag terugbetalen, maar ik heb alles al uitgegeven aan bier"
Zoiets?
yep, ik heb gezegd: betalen jij!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
als jouw bitch die brief aan jou laat zien dan vraagt ie je iets FUFR
vraag het de FUFRtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, Wil, wat moet ik hiermee?
ik ben vraagbaak voor heel veel mensen, why? kweet niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |