Gelukkig ben jij de Slimste ook niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:04 schreef Parvus het volgende:
Ronald en Frank de Boer in het Nederlands elftal zaten wat in '88 het EK won.
Er is vast wel een variant voor achterlijke burgers.quote:
haha stumper.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de Slimste ook niet.
Ik kom ook niet verder dan negen, zo uit m'n hoofdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:34 schreef Babbatuur het volgende:
Mooi programma, alleen jammer dat die kankerhomo van een Martijn Krabbé dit presenteert. Het is krom om een quiz te laten presenteren door iemand wiens tv-carriere is gebaseerd op programma's voor debielen.
En er mag wel iets meer tempo in komen, die leuke weetjes zijn maar 50 % van de tijd daadwerkelijk leuk.
en: maar 8 nummers van Michael Jackson op kunnen noemen²
Bij voorbaat mijn excuses voor mijn achterlijkheid, maar als je niet heel erg van het voetbal bent, is er een redelijke kans dat je totaal geen flauw benul hebt of eht een tweeling is of dat er daadwerkelijk een jaar of 5-6 tussen hen zit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Die mensen waren wel écht achterlijk hoor. Ze moesten de spelers van het EK '88 opnoemen waarna de volgende situatie ontstaat:
Speler A: "Marco van Basten."
Krabbé: "Goed!"
Speler B: "Frank de Boer."
Krabbé: "Nee die was toen nog wat te jong, die zat er nog niet bij. Fout dus."
Speler C: "Ronald de Boer!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens normaal man. Je gaat je toch niet op die manier verontschuldigen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Bij voorbaat mijn excuses voor mijn achterlijkheid, maar als je niet heel erg van het voetbal bent, is er een redelijke kans dat je totaal geen flauw benul hebt of eht een tweeling is of dat er daadwerkelijk een jaar of 5-6 tussen hen zit.
Elke normale Nederlander weet toch wel dat Frank en Ronald de Boer tweeling zijn? Het is niet zo alsof ze de rechts- en linksback van FC Emmen waren ofzo. Het is de bekendste voetbaltweeling ooit! Ik ben in ieder geval nog nooit iemand tegengekomen die dit niet wist.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Bij voorbaat mijn excuses voor mijn achterlijkheid, maar als je niet heel erg van het voetbal bent, is er een redelijke kans dat je totaal geen flauw benul hebt of eht een tweeling is of dat er daadwerkelijk een jaar of 5-6 tussen hen zit.
Hoe kan ik mij beter verontschuldigen dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe eens normaal man. Je gaat je toch niet op die manier verontschuldigen?
Klopt, vaak giechelbare moment in De TV Draait Doorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:48 schreef BoerBert het volgende:
Moet je wachten op de Belgische versie, daar stellen ze wel moeilijke vragen(en is sowieso een stuk leuker)
Helemaal niet doen dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoe kan ik mij beter verontschuldigen dan?
Ik dacht het wel, maar ik weet (nouja, wist) het niet zeker, dus ik zou ze dan ook gewoon beide opnoemen, het is niet alsof ik nog andere zou weten. Verder dan Bor de Wolf (of hoe die gozer ook heet), Gullit(?), van Basten en de b(r)oertjes kom ik ook niet. Die namen hoorde ik wel eens toen ik klein was en m'n buren voetbal keken. De spelers van tegenwoordig ken ik een stuk beter maar ik zou ook geen idee hebben waar/wat/hoe ze spelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Elke normale Nederlander weet toch wel dat Frank en Ronald de Boer tweeling zijn? Het is niet zo alsof ze de rechts- en linksback van FC Emmen waren ofzo. Het is de bekendste voetbaltweeling ooit! Ik ben in ieder geval nog nooit iemand tegengekomen die dit niet wist.
Waarom?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:58 schreef Heufd het volgende:
De Belgische versie met Bart de Wever als kandidaat was echt episch.
[ afbeelding ]
Link naar aflevering?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:58 schreef Heufd het volgende:
De Belgische versie met Bart de Wever als kandidaat was echt episch.
[ afbeelding ]
Hij deed een aflevering of 11 mee (weet niet precies, en dan had je nog een finale), maar die zijn niet gratis te bekijken.quote:
Gaat langzamer dan stront die door een trechter omhoogkruipt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
Al lijkt "Slag bij Nieuwpoort" me leuker. Alleen heb ik dat nog niet gezien.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:51 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
De originele Slimste Mens Ter Wereld op de Belg is grappiger
11 afleveringen inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hij deed een aflevering of 11 mee (weet niet precies, en dan had je nog een finale), maar die zijn niet gratis te bekijken.
Op youtube staat nog wel dit fragment:
Dat is waar ja, maar het laatste seizoen was het eerste dat ik gezien hebquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dit was zijn tweede poging De Slimste Mens Ter Wereld te worden, de eerste keer werd hij na één ronde uitgeschakeld.
Had mij ook een leuk programma geleken, maar vanwege Frits Sissing kijk ik het niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
Al lijkt "Slag bij Nieuwpoort" me leuker. Alleen heb ik dat nog niet gezien.
Heb je behoorlijk veel gemist.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:03 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maar het laatste seizoen was het eerste dat ik gezien heb
Omdat hij cabaretier is?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:13 schreef n0ir het volgende:
Die Jan Rot komt de laatste tijd echt veel te vaak op TV en in de krant en nu wéér met die crackmusical over die volendamse cokesnuiverts. Kwam ook al voorbij als 'Rolling Stone Expert' in DWDD.
WIE DE FOK IS DIE LELIJKE MAN EN WAAROM IS IE BN'ER?!?
Kloptquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je behoorlijk veel gemist.
Ik keek al vanaf seizoen 2.
Hehe ja hoewel ik die Jean-Marc wel echte een knakker vind. Wat een dooie lul. Vindt zichzelf ook echt zo slim :/quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Met Willibrord was het wel wat sneu.
Maar Jean-Marc wordt steeds beter.
Een van de drie tekenaars fan Fokke & Sukke.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:04 schreef Zapper het volgende:
Waar moet ik die krullenbol eigenlijk van kennen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |