abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:40:37 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73448417
slechte ontwikkeling. avondklok en financile gezinsstraffen lijken me voorlopig de beste remedie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:41:23 #22
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:42:05 #23
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73448453
quote:
Roermond vreest tweede Gouda

[...]

De vergelijking met Gouda dringt zich op omdat een groep Marokkaanse relschoppers vorig jaar in de wijk Oosterwei straffeloos vernielingen kon aanrichten en medeburgers terroriseerde. De politie was er alle gezag kwijtgeraakt.

[...]

Volgens de politie leggen de toestanden in de wijk een onevenredig zware druk op het korps. "Het is zeker niet zo dat het onbeheersbaar is.
Ze vinden het zelf blijkbaar ook maar een matige vergelijking
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:46:13 #24
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73448551
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
Niet zo drammen druif.
Sorry Dr.Nikita! Krijg ik nou?
quote:
Deze topic gaat over kutmarokkanen in Roermond en niet over alle marokkanen. Open anders een topic over alle marokkanen.
Zeg dat tegen vriend whalajdaka hierboven!

Ontopic:
Het scheen wel te helpen, die vakantie! Misschien kun je het ook op een andere manier bereiken, maar heel eerlijk geloof ik niet zo in 'heel hard aanpakken met veel geweld'. Geeft ze alleen maar nog meer ruimte om een hekel aan Nederland en het gezag te krijgen en nog harder te piepen dat ze zielig zijn en iedereen tegen ze is.

Rechtvaardig straffen en kleineren richting de vriendjes! Elke keer als ze gepakt worden stront laten scheppen in de wijk oid. mooi gekleurd jasje aan, een iets te klein schepje en op de knietjes hondenpoep opruimen! Dit natuurlijk van te voren aangekondigd op alle bekende hangplekken!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_73448588
quote:
Rechtvaardig straffen en kleineren richting de vriendjes! Elke keer als ze gepakt worden stront laten scheppen in de wijk oid. mooi gekleurd jasje aan, een iets te klein schepje en op de knietjes hondenpoep opruimen! Dit natuurlijk van te voren aangekondigd op alle bekende hangplekken!
En dat gaat geen "haat" en "wraakgevoel" opleveren?

Keihard straffen en het hele gezin (de ouders) aanpakken. Dat werkt. Laat de opvoeders maar hun opvoedende taak doen!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:50:38 #26
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73448666
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:47 schreef Dragorius het volgende:
En dat gaat geen "haat" en "wraakgevoel" opleveren?
Ik denk serieus minder dan als je er meteen een knuppel overheen gaat leggen!
quote:
Keihard straffen en het hele gezin (de ouders) aanpakken. Dat werkt. Laat de opvoeders maar hun opvoedende taak doen!
Natuurlijk moeten de ouders ook aangepakt worden, het moet een mooi totaal plaatje worden. Financieel straffen lijkt me dan weer niks, dan gaan ze alleen maar meer hun best doen om neveninkomsten te realiseren, maar als je bijvoorbeeld papa mee laat scheppen...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:52:27 #27
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73448712
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:50 schreef SicSicSics het volgende:
maar als je bijvoorbeeld papa mee laat scheppen...
Weinig kans. Je kan ouders hoogstens de rekening toeschuiven.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:54:14 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73448744
quote:

[..]

[..]

Natuurlijk moeten de ouders ook aangepakt worden, het moet een mooi totaal plaatje worden. Financieel straffen lijkt me dan weer niks, dan gaan ze alleen maar meer hun best doen om neveninkomsten te realiseren, maar als je bijvoorbeeld papa mee laat scheppen...
het probleem is vaak niet dat die jongens kutstreken uithalen omdat ze zo ontzettend arm zijn. m.i. zijn financile reprimandes juist prima. en als ze vanwege de reprimande de fout ingaan graag keihard straffen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_73448749
quote:

[..]

Fysieke straf is afschrikwekkender dan poep scheppen. Dat is iig mijn idee Het vooruitzicht van een knuppel in je nek vs. een beetje poep scheppen...hmmm
quote:
Als ze dan die "neveninkomsten" gaan realiseren, pak je ze daarop.
Alsof iedereen die een boete krijgt ineens de criminaliteit ingaat...
Mr. Prolapse 2009
pi_73448766
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:31 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee, de ouders zijn altijd verantwoordelijk. Al is 95% Marokkaans, vind ik niet boeiend. Pak die ouders aan, die zijn verantwoordelijk voor het gedrag van hun kinderen.
Die oudders waar van veel moeders niets ene klok kunnen kijken/
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:56:31 #31
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73448814
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:54 schreef wakajawaka het volgende:

[..]

Die oudders waar van veel moeders niets ene klok kunnen kijken/
Ze zijn vaak ook nog analfabeet. Heb jij toevallig Marokkaanse ouders?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:57:57 #32
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_73448847
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:27 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nou dan gaat het hele gezin achter de tralies. Ook goed.
Wat kunnen sommige mensen toch een onzin uitkramen...

Het probleem is politieke onwil om gewoon eens 30 man aan te houden en dan op bureau uit te zoeken wie wat heeft gedaan. Als het bij voetbal kan, kan het daar ook.

Escalatie neem je maar op de koop toe. Hoe langer je wacht, hoe ernstiger het wordt...
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:03:01 #33
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73448949
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:59 schreef Basp1 het volgende:
Ach roermond. Daar heb ik mijn jeugd jaren doorgebracht en toendertijd waren en 2 andere sociaal achter lopende wijken het veld en de kemp. In sommige straten durfde toendertijd de politie ook al niet te komen.
Maar toch zijn die 2 wijken de laatste tijd weer wat aan het verbeteren, daar durf ik toch nog zonder problemen te komen eigenlijk. Bij de donderberg zal ik niet gauw komen, ja, hooguit aan de rand ervan om een vriendin veilig thuis af te zetten, ik hoorde laatst ook al dat een woordvoerder van de politie die wijk al het "getto van Roermond" had genoemd, dat zal ook niet voor niks zijn... Maar over het algemeen voel ik me nog altijd wel veilig in Roermond eigenlijk
Don't let my username fool you...
pi_73448954
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Ze zijn vaak ook nog analfabeet. Heb jij toevallig Marokkaanse ouders?
Ik typ gewoon kut, niks met analfabetisme te maken.
pi_73448982
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:03 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Maar toch zijn die 2 wijken de laatste tijd weer wat aan het verbeteren, daar durf ik toch nog zonder problemen te komen eigenlijk. Bij de donderberg zal ik niet gauw komen, ja, hooguit aan de rand ervan om een vriendin veilig thuis af te zetten, ik hoorde laatst ook al dat een woordvoerder van de politie die wijk al het "getto van Roermond" had genoemd, dat zal ook niet voor niks zijn... Maar over het algemeen voel ik me nog altijd wel veilig in Roermond eigenlijk
Het feit dat je al twijfelt over 1 wijk zegt genoeg anders
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:04:51 #36
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_73448994
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:13:21 #37
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73449224
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:04 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Het feit dat je al twijfelt over 1 wijk zegt genoeg anders
Dat sowieso, maar daar hoef ik nooit te komen eigenlijk Natuurlijk is het triest dat zoiets aan de hand is en van mij mogen ze de relschoppers er met zeer harde hand uitschoppen, maar om nu te zeggen dat het overal zo erg is, dat ook weer niet.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:15:37 #38
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73449288
quote:
Roermond kampt al langer met jeugdoverlast, ook in de buurten Herten en Maasniel
Tja, zet daar dan ook geen megagrote moskee neer met ernaast een Islamitisch buurthuis, dan vraag je er ook gewoon om
pi_73449357
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:15 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Tja, zet daar dan ook geen megagrote moskee neer met ernaast een Islamitisch buurthuis, dan vraag je er ook gewoon om
Want? (ik ken Roermond verder niet )
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:28:19 #40
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73449631
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:18 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Want? (ik ken Roermond verder niet )
Tja, dan komt er toch op n plaats een groot aantal Marokkanen samen. Hoe meer er zijn, des te meer kans er ook is dat er kutvolk tussen zit, simple as that.

En dat gebouw is ook nog eens zo strontlelijk, als je voor een aanbouw al een ander soort bakstenen wilt gebruiken word je al teruggefloten door de welstandscommissie, maar om ineens een lelijke moskee inclusief raketlanceerinstallatie te bouwen tussen allemaal heel normale gebouwen is ineens geen probleem...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')