http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-vrouwen-jong-.htmlquote:‘Sperma doorslikken houdt vrouwen jong’
Uitgegeven: 6 oktober 2009 10:02
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2009 10:47
AMSTERDAM – Vrouwen die hun uiterlijk graag jong houden doen er goed aan geregeld een dosis sperma door te slikken. Spermidine, een stofje dat in grote hoeveelheden voorkomt in sperma, zou namelijk een wezenlijke bijdrage kunnen leveren aan een jeugdig voorkomen.
© www.gezondheidsnet.nlDat beweren althans onderzoekers Frank Madeo en Tobias Eisenberg van de Oostenrijkse Karl-Franzens Universiteit.
Om tot deze conclusie te komen voelden de twee 29 onderzoekers uit zes verschillende landen en van elf universiteiten aan de tand, waarna zij vaststelden dat spermidine de celvernieuwing stimuleert en bestaande cellen langer goed houdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, dat verklaart wel waarom ik vaak jonger geschat word dan ik ben.je spoiler heeft gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
Jonger uiterlijk of keelkanker.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:23 schreef paddy het volgende:
Mmmm....nu gaat het kiezen worden...Of er jonger uit gaan zien OF Orale seks verhoogt risico op keelkanker
Jonger uitzien?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Jonger uiterlijk of keelkanker.
Hmmm, ik zou wel weten welke ik zou kiezen
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:52 schreef Jumparound het volgende:
ik vind het verdacht dat de onderzoekers 2 mannen zijn
Nou ja wrs toch empirisch onderzoek dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:52 schreef Jumparound het volgende:
ik vind het verdacht dat de onderzoekers 2 mannen zijn
Je vreest dat je concurrentiepositie tanende is?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:03 schreef Picchia het volgende:
Ik vrees dat het ook mannen jong houdt.
Het lijkt me een jongen die nog nooit sperma heeft geschoten in de mond van een vrouw.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je vreest voor je tanende concurrentiepositie?
Dank je.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het lijkt me een jongen die nog nooit sperma heeft geschoten in de mond van een vrouw..
Een vrouw hoeft niet per se orale seks te hebben om sperma te kunnen doorslikken hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:23 schreef paddy het volgende:
Mmmm....nu gaat het kiezen worden...Of er jonger uit gaan zien OF Orale seks verhoogt risico op keelkanker
je loopt achter op schema!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Een vrouw hoeft niet per se orale seks te hebben om sperma te kunnen doorslikken hoor![]()
Ik zie hier wel business in eigenlijk. Sperma-verjongingsdrankjes op de markt introduceren... Lijkt me echter wel een vermoeiende baan om als man als 'spermaproducent' in de sperma-verjongingsdrankjesfabriek te werken. Al hangt het ook een beetje af van de targets die aan de werknemers gesteld worden
Ow ja! Er was ook een receptenboek met als ingrediënt sperma toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Een vrouw hoeft niet per se orale seks te hebben om sperma te kunnen doorslikken hoor![]()
Ik zie hier wel business in eigenlijk. Sperma-verjongingsdrankjes op de markt introduceren... Lijkt me echter wel een vermoeiende baan om als man als 'spermaproducent' in de sperma-verjongingsdrankjesfabriek te werken. Al hangt het ook een beetje af van de targets die aan de werknemers gesteld worden
Uh? Ze vroegen gewoon veel mensen naar hun mening? Puik onderzoek!quote:Om tot deze conclusie te komen voelden de twee 29 onderzoekers uit zes verschillende landen en van elf universiteiten aan de tand, waarna zij vaststelden dat spermidine de celvernieuwing stimuleert en bestaande cellen langer goed houdt.
Dat is allemaal eufemistisch bedoeld hè.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:03 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Uh? Ze vroegen gewoon veel mensen naar hun mening? Puik onderzoek!
je vriendin ziet eruit als een ouwe trol?quote:
awwww, GATVERDAMME!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:19 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Shoarma eten houd je jong
Ik herinner me nog verhalen van geheime ingrediënten in de knoflooksaus.
Gebruik nou een keertje je verstand.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo, jij slikt vaak sperma en weet dat het niet klopt?
Ik probeer het, heus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gebruik nou een keertje je verstand.
het waren 15 mooie vrouwelijke onderzoekers en 14 lelijke vrouwelijke onderzoekers. Toen hebben ze gevraagd wie er regelmatig sperma at en de lelijke deden dat allemaal nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:03 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Uh? Ze vroegen gewoon veel mensen naar hun mening? Puik onderzoek!
Ja, en toen gingen ze hun sperma schieten in de kelen van die 15 mooie vrouwelijke onderzoeksters en die gingen er niet ouder uitzien en dus was dat nog eens een secundair bewijs.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:37 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
het waren 15 mooie vrouwelijke onderzoekers en 14 lelijke vrouwelijke onderzoekers. Toen hebben ze gevraagd wie er regelmatig sperma at en de lelijke deden dat allemaal nietbewijs was geleverd
"de spiegel levert het bewijs"quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gebruik nou een keertje je verstand.
Zit daar ook spermidine in?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:50 schreef nokwanda het volgende:
Gelukkig hou ik ook van soja en tarweproducten en van grapefruits
Wel als ik ze heb geplukt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:
Je hebt ook weer een nieuw woordje geleerd deze week merk ik.quote:
Heb je stiekem een Marokkanenfetisj dat je me zo over FOK! achterna huppelt als een paaskonijn met een GHB-tampon in zn reet?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:58 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je hebt ook weer een nieuw woordje geleerd deze week merk ik.
Nu kun je pogingen wagen om die meisjes te overreden het door te slikken, met argumenten. Niet dat jij je zo bekommert om die meisjes, je vind het zelf geil als ze dat doen. Hypocriet...
Tis vervelend he, als iemand weet hoe je werkelijk denkt?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:04 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Heb je stiekem een Marokkanenfetisj dat je me zo over FOK! achterna huppelt als een paaskonijn met een GHB-tampon in zn reet?
Verder heb je natuurlijk weer helemaal gelijk. Bij mij komen er zelfs helemaal geen argumenten aan te pas. Als ik zeg slik wordt er geslikt.
He, jammer nou. Ik zag het nog zo voor me:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:04 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Heb je stiekem een Marokkanenfetisj dat je me zo over FOK! achterna huppelt als een paaskonijn met een GHB-tampon in zn reet?
Verder heb je natuurlijk weer helemaal gelijk. Bij mij komen er zelfs helemaal geen argumenten aan te pas. Als ik zeg slik wordt er geslikt.
Haha, hier weet je het antwoord natuurlijk al op!!11@#@quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Tis vervelend he, als iemand weet hoe je werkelijk denkt?
Als je me heel lief aankijkt wil ik je best zoiets in je oor fluisteren hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
He, jammer nou. Ik zag het nog zo voor me:
Jongeman die een meisje voorlicht over de pro-s en contra's
Als jij nou goed slikt zal ik je de bijslkuiter even voorlezen: het doet wonderen voor de blijvende jeugdigheid van je huid, maar je zal eerder sterven aan keelkanker![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:07 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Haha, hier weet je het antwoord natuurlijk al op!!11@#@
Als je gezellig met me wil babbelen PM je maar. Om nou drie topics tegelijkertijd te laten ontsporen met je amoureuze toenaderingspogingen is wat veel van het goede nietwaar? Ik bedoel, natuurlijk, integratie moet van twee kanten komen, maar overdaad schaadt mattie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:19 schreef Matteüs het volgende:
Hee sjaakmattie... wat ben je opeens verdacht stil?
Je gaat me toch niet vertellen dat ik met alle toeval van de wereld de foto van je echte vriendin te pakken heb he?
Euh knulleke, dit is geen topic om je eigen gedachten over je eigen gedrag uiteen te zetten. Raarrr.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef Sjaakmat het volgende:
Om nou drie topics tegelijkertijd te laten ontsporen met je amoureuze toenaderingspogingen is wat veel van het goede nietwaar? Ik bedoel, natuurlijk, integratie moet van twee kanten komen, maar overdaad schaadt mattie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |