Gezien het feit dat in zijn profiel staat dat TS man is lijkt mij dat onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:58 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat ts een lid van de vrouwelijke kunne is?
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gezien het feit dat in zijn profiel staat dat TS man is lijkt mij dat onwaarschijnlijk.
Conclusie: TS is homo!!11!!!
In dit geval niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:58 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat ts een lid van de vrouwelijke kunne is?
quote:dat twee bepaalde iemanden
TS is een vrouw van 19, doet WO HBO en heeft een relatie van 3,5 jaar met een lasser.quote:
Waar staan de foto's?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
TS is een vrouw van 19, doet WO, heeft een relatie van 3,5 jaar met een lasser.
Weet ik ook meteen waar 10-09-2006 in haar ondertitel op slaat.
Haar gegevens zeggen andersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
TS is een vrouw van 19, doet WO HBO en heeft een relatie van 3,5 jaar met een lasser.
Weet ik ook meteen waar 10-09-2006 in haar ondertitel op slaat. Alhoewel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:11 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Haar gegevens zeggen anders
Wanneer je je aanmeldt op FOK!, hoef je geen geslacht in te vullen. Je 'bent' dan onzijdig. Totdat je je profiel een keer gaat bewerken, dan word je namelijk automagisch een man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:11 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Haar gegevens zeggen anders
Stond daar geen ban en verwijdering van al je topics op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal eens veranderen dat ik geen man, en al zeker geen homo ben.quote:
Ze wil dat iemand van KLB langskomtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |