Het is erg slecht hequote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
Er zijn maar weinig topics die nog kutter zijn dan deze.
Okee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Patrick ster![]()
Ik dacht dat iemand zijn wachtwoord van deze account kwijt was
Hoezo faalquote:
nee ik was te laatquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo faal
Heb je je /b/ map niet altijd paraat?
Zeg jijquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Okee.
Ga je nu iets boeiends posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Een 4chan map hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
nee ik was te laat
-edit- mijn 4chan map: http://u.kexx.net/img868.png
Ik ben niet Skylark, schijtbakquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:19 schreef Spanlaken het volgende:
hoi Skylark ga lekker nickelodeon kijken
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:20 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Ik ben niet Skylark, schijtbak
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zeg jij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat faal je nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je post echt te nietszeggend. Kom eens met argumenten.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Kwaliteitstopic-verneukenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat faal je nou.
Je post echt te nietszeggend. Kom eens met argumenten.
Nee, je photoshop is paintquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:23 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Kwaliteitstopic-verneuken. Dit is gewoon baas man
.
Fijne lemming kneus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:20 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Ik ben niet Skylark, schijtbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |