In dat geval kan hij die ltd mooi aan mij doorgevenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nummers uitbrengen?
Die Jack Johnson dingen passen volgens mij wel goed bij je stem, het zou de moeite waard zijn iets in die richting te gaan doen ofzo. Daar staa je dan met je EMG's
Wouldn't know where to start, ben niet echt een songwriter. Kan wel dichten maar niet echt nummers schrijven...quote:
Haha gelukkig vind ik spelen nog veel vetter dan zingenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nummers uitbrengen?
Die Jack Johnson dingen passen volgens mij wel goed bij je stem, het zou de moeite waard zijn iets in die richting te gaan doen ofzo. Daar staa je dan met je EMG's
Haha mocht ik ooit veel geld gaan verdienen krijg jij een LTD van mequote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In dat geval kan hij die ltd mooi aan mij doorgeven
ff quoten hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wouldn't know where to start, ben niet echt een songwriter. Kan wel dichten maar niet echt nummers schrijven...
[..]
Haha gelukkig vind ik spelen nog veel vetter dan zingen
[..]
Haha mocht ik ooit veel geld gaan verdienen krijg jij een LTD van me
Ik dacht dat jullie Musik Produktiv oh god dat is op een ander forum.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:03 schreef Witchfynder het volgende:
Naar Marktplaats? Militaire Politie? Michael Penbroke?
Ik niet meer, moneywise geen goed idee.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie gaat er 10 oktober naar MP?
Ik weet het nog niet. Hangt er van af hoe laat ik vrijdagnacht thuis ben.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:17 schreef Svyatagor het volgende:
Ik niet meer, moneywise geen goed idee.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zet het op bash.org, kan hij er nooit meer onderuit.
Haha don't worry mocht ik later stinkend rijk zijn krijg jij van mij een LTDquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie Musik Produktiv oh god dat is op een ander forum.![]()
Tweede Fail van me.
Ik ben on-call dus kan ik nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie gaat er 10 oktober naar MP?
aan mij geven?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:38 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik ben on-call dus kan ik niet![]()
*Wel kan ik de on-call centjes in m'n GASpot stoppen![]()
![]()
**Nu nog verzinnen wat ik ermee ga doen
quote:
Op mijn El Gitarro?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:20 schreef GoodGawd het volgende:
Wat voor string gauge hebben jullie op je el gitaar?
Sinds een tijd .011 en dat bevalt goed.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:20 schreef GoodGawd het volgende:
Vet, alles erop eraan? (sensetivity?)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Stomme Twitpic: http://twitpic.com/kq3o4
Ey, die heb ik ook!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Stomme Twitpic: http://twitpic.com/kq3o4
Op mijn Deans heb ik D'Addario EXL110quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:20 schreef GoodGawd het volgende:
Jup.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Vet, alles erop eraan? (sensetivity?)
Die gebruik ik volgens mij ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:21 schreef The_Dean het volgende:
Op mijn Deans heb ik D'Addario EXL110
010-046w.
Jep, dat doe jequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die gebruik ik volgens mij ook.
010-052quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:20 schreef GoodGawd het volgende:
Op de rest dan ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jep, dat doe je
Op je Les Paul tenminste wel
Ach wat, ik speel normaal op 40-95quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:37 schreef Sloggi het volgende:
10-46. 9 is voor mietjes.
Hoogspanningskabelsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach wat, ik speel normaal op 40-95.
quote:
Kortsluitingquote:
En hoequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben jij voor om te fixen.
Musik Produktivquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie Musik Produktiv oh god dat is op een ander forum.![]()
Tweede Fail van me.
Ja. Canvas heeft niet de nieuwe natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:21 schreef brother52 het volgende:
Was dat die opname van ruim een jaar geleden?
Nou ja, geweldige winkel? Dat ben ik niet 100% met je eens. het is natuurlijk een toffe ervaring om daar een keer te hebben rondgelopen. Maar klantvriendelijkheid? Als je versterkers wil uitproberen en er zijn net 5 man voor je kun je anderhalf uur wachten of je hoort 5 mensen door elkaar heen spelen. En verder moet je het zelf gewoon allemaal weten en als je op de site iets cools hebt gezien is het nog maar afwachten of dat je het daar ook kunt uitproberen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Musik Produktivdaar heb ik m'n versterker gekocht. Echt geweldige winkel, alleen al om gewoon rond te lopen.
Anyway, ik heb een paar jaar wat gitaar gepingeld maar de laatste tijd is het er nogal bij ingeschoten. Nu wil ik het weer oppakken, dus daarom ben ik hier. Even meelezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |