mijn vriendjes zijn allemaal compleet verschillend van elkaar..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht is ook heel veranderlijk, denk ik. Als je zelf verandert, zoek je ook iets anders in een partner, lijkt me.
Bang dat je voor pedo wordt uitgemaakt? Of gewoon praktische problemen (werk/studie etc)?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar toch is negatief leeftijdsverschil (dus jonger dan ik zelf ben) ook een factor dat me tegenhoudt
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
WOW DOODENG, ik heb nog ooit met hem gezoend, in mijn wilde jaren 90
Ja, dat kan toch? Iemand kan ook gewoon leuk zijn zonder dat je er iets in zoektquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn vriendjes zijn allemaal compleet verschillend van elkaar..
het gaat bij mij echt altijd om het totaalpakket
nou, niet volgens mijn eisenpakket hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch? Iemand kan ook gewoon leuk zijn zonder dat je er iets in zoekt
Pedo? Daar had ik nog niet eens bij stil gestaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bang dat je voor pedo wordt uitgemaakt? Of gewoon praktische problemen (werk/studie etc)?
Eisen zijn een afweermechanisme om bindingsangst te verbloemenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou, niet volgens mijn eisenpakket hoor
nou vind ik het wel meevallen, maar mijn vriendenkring roept inmiddels dat ik nu toch echt die eisen moet gaan laten varen als ik niet een oude spinster wil worden
Waarom doodeng?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
WOW DOODENG, ik heb nog ooit met hem gezoend, in mijn wilde jaren 90
Da's jammer. Een relatie van een week is toch meer helemaal dan geen relatie. Maar goed, ik ben niet echt iemand die uit ervaring spreektquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Pedo? Daar had ik nog niet eens bij stil gestaan
Maar ik laat me tegenhouden omdat ik bang ben dat het sowieso geen stand houdt.
't Is Jan Rotquote:
die heb ik vaker gehoord jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eisen zijn een afweermechanisme om bindingsangst te verbloemen
Of zo
Je hebt ook helemaal gelijk hoor! Het is ook een schakelaar dat ik voor mezelf moet omschakelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's jammer. Een relatie van een week is toch meer helemaal dan geen relatie. Maar goed, ik ben niet echt iemand die uit ervaring spreekt
Ik heb makkelijk lullen natuurlijk, heheh.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk hoor! Het is ook een schakelaar dat ik voor mezelf moet omschakelen.
doodeng zoals ie zo dicht bij die camera komt, bijna een griezel, en hij is oud geworden, nooit goed begrepen wat ik ooit in hem zag, maar als ik zijn liedjes nog hoor is het alsof hij ze allemaal voor mij zingt, voel ik toch nog wat voor hem... gek hequote:
Vergeleken bij TMM valt dat wel mee hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:45 schreef Xiance het volgende:
ohhh ik ga nu echt voor gek versleten worden..
wat lief dat je dat zegt, romantisch ook ja, zucht...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
TMM heeft misschien wel de romantischte ziel die ik ooit gezien heb
Da's een ding dat zeker is, jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
TMM heeft misschien wel de romantischte ziel die ik ooit gezien heb
Haha nja inderdaadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb makkelijk lullen natuurlijk, heheh.
Nja zo heel gek vind ik dat eigenlijk niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
doodeng zoals ie zo dicht bij die camera komt, bijna een griezel, en hij is oud geworden, nooit goed begrepen wat ik ooit in hem zag, maar als ik zijn liedjes nog hoor is het alsof hij ze allemaal voor mij zingt, voel ik toch nog wat voor hem... gek he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |