Jij bent een jongeman.quote:
Nja dat had ik ook altijdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik val niet op jochies van 20..
ik heb graag een kerel aan mn zijde.. neefjes en nichtjes heb ik al om op te passen
Nu niet meer?quote:
Nja euh... ach...quote:
och en wee, ik zou wel weer een middagje lachen kunnen gebruiken jaquote:
jij bent toch nog heul geen 30??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja euh... ach...
Nog steeds wel, maar opeens is men blikveld groter geworden of zo
Visueel is ook belangrijk?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja euh... ach...
Nog steeds wel, maar opeens is men blikveld groter geworden of zo
Hahaha nee. 26quote:
Hoe bedoel je dat?quote:
of kom ik nu dit maak naar de keizerstad ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
och en wee, ik zou wel weer een middagje lachen kunnen gebruiken ja
Dat jonge jongens meestal aantrekkelijker zijn (over het algemeen) dan oudere jongens. Weet ik veel. De hang naar jeugd en je eigen ouder worden of zo?quote:
*in bed stop en verhaaltje voorlees*quote:
Ga dan. Je kan het.quote:
neuh.. laten we naar parijs gaan!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of kom ik nu dit maak naar de keizerstad ?
Ow zo. Nah op zich heeft dat niet eens zoveel te maken met aantrekkelijkheid. Is wel een factor natuurlijk, maar ik vind het veel interessanter hoe iemand is zeg maar. Ik kan "jochies" van 19/20 onwijs aantrekkelijk vinden, maar ook kerels van midden 30.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat jonge jongens meestal aantrekkelijker zijn (over het algemeen) dan oudere jongens. Weet ik veel. De hang naar jeugd en je eigen ouder worden of zo?
Aantrekkingskracht is ook heel veranderlijk, denk ik. Als je zelf verandert, zoek je ook iets anders in een partner, lijkt me.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
neuh.. laten we naar parijs gaan!
wonder, ik val eigenlijk altijd al (heel stabiel) op 30/35
ik heb wel een vriendje gehad van 22, en zelfs eentje van 40.. maar over het algemeen genomen zijn ze allemaal 30/35
Slaap. Lekker.quote:
Yep, heb ik zelf ook. Het gaat om een bepaald karakter en dat kant bij een 45-jarige en bij een 15-jarige voorkomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En ik had altijd zoiets van; jonger is niet interessant omdat ze zo "jong" zijn. Iemand die ouder is/was nja daar voel ik me prettiger bij. Snap je?
Maar toch is negatief leeftijdsverschil (dus jonger dan ik zelf ben) ook een factor dat me tegenhoudtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, heb ik zelf ook. Het gaat om een bepaald karakter en dat kant bij een 45-jarige en bij een 15-jarige voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |