oei! das minder dan een maand! wat is de verwachte gametime? duurt SP net zo lang als bijv NWN2?quote:
Spel lijkt me een flinke RPG,... die speel je niet even zomaar uit,... althans dat denk ik!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:16 schreef murp het volgende:
[..]
oei! das minder dan een maand! wat is de verwachte gametime? duurt SP net zo lang als bijv NWN2?
ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:12 schreef Chocobo het volgende:
Launch trailer,... kreeg kippenvel
http://www.gametrailers.com/video/sacred-ashes-dragon-age/57552
Bij die griet met al die salto's en pijl en boog attackquote:
of dat ze al spin morpfht (quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij die griet met al die salto's en pijl en boog attack
Kan ik me ook wel voorstellen,... hoop aandacht wat verhaal betreft ook. Ik kan maar 1 review vinden overigens en die ik erg goed! Heb wel zin in zo'n dikke RPG!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Game duurt trouwens 100 uur volgens Bioware, en 70 volgens reviewers.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Kan ik me ook wel voorstellen,... hoop aandacht wat verhaal betreft ook. Ik kan maar 1 review vinden overigens en die ik erg goed! Heb wel zin in zo'n dikke RPG!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
De origins inderdaad,... een RPG met de focus op verhaal. Is best fijn om te doen naar Demon's Souls, waar verhaal niet zo'n grote rol speelt. Controls komt wel goed,... het zijn maar 4 characters en switchen gaat er goed. Heel cool dat je ze allemaal kan besturen en dat die bekende (KOTOR) pauze knop er weer in zit. Ook inzoomen op grondniveau vind ik geweldig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het ook cool dat je dus verschillende begin-verhalen hebt (origins), en dat de main quest voor elk ras net even anders is.
Ook al die classes zijn tof, hoop echt dat de controls op de 360 werken, want ik speel m liever daarop dan op de PC.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:30 schreef murp het volgende:
Dragon Age: Origins Character Creator vanaf nu beschikbaar !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |