Valt wel mee,... dat is in Kotor en Mass Effect ook eigenlijk wel eerlijk gezegd. Vind de pauze optie weer heerlijk. Ik raak goed hyped overigensquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:28 schreef murp het volgende:
alleen dat combat ziet er nogal houterig uit
Best cool! Maar ik begrijp wat je bedoeld. Bioware maakt betere trailers,.. dit komt opzekers door het EA sausje. Los daarvan vertrouw ik deze developers blind!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:43 schreef Nosh het volgende:
Benieuwd naar, al vond ik deze trailer wel echt hopeloos.
J-RPG's spelen altijd geweldig op een console,... maar daar horen ze ook thuis vind ik. Wat meer PC RPG's doen het ook steeds beter. Oblivion was super! Maar dit is toch wel een die-hard PC titel denk ik zo,... beetje de opvolger van Baldurs Gate denk ik zo? Toch zie ik dat de control-scheme er erg goed uit zien op een console,... dit spel is naar mijn idee een RPG met op mini schaal RTS elementen! Erg cool om alle characters te besturen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:41 schreef Sneeze het volgende:
Ik heb hem ge pre-ordered voor de pc. Maar nu twijfel ik of ik hem niet beter voor de PS3 kan aanschaffen. Speelt dat een beetje, een RPG op een console?
Spel lijkt mij ook heel cool! Komt ook ineens als een verrassing voor me. Komt volgens de meeste sites omdat het oorspronkelijk aangekondigd was als PC game,... vraag me af hoeveel mensen weten dat deze ook voor de consoles uitkomt.quote:
Veertien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel lijkt mij ook heel cool! Komt ook ineens als een verrassing voor me. Komt volgens de meeste sites omdat het oorspronkelijk aangekondigd was als PC game,... vraag me af hoeveel mensen weten dat deze ook voor de consoles uitkomt.
oei! das minder dan een maand! wat is de verwachte gametime? duurt SP net zo lang als bijv NWN2?quote:
Spel lijkt me een flinke RPG,... die speel je niet even zomaar uit,... althans dat denk ik!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:16 schreef murp het volgende:
[..]
oei! das minder dan een maand! wat is de verwachte gametime? duurt SP net zo lang als bijv NWN2?
ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:12 schreef Chocobo het volgende:
Launch trailer,... kreeg kippenvel
http://www.gametrailers.com/video/sacred-ashes-dragon-age/57552
Bij die griet met al die salto's en pijl en boog attackquote:
of dat ze al spin morpfht (quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij die griet met al die salto's en pijl en boog attack
Kan ik me ook wel voorstellen,... hoop aandacht wat verhaal betreft ook. Ik kan maar 1 review vinden overigens en die ik erg goed! Heb wel zin in zo'n dikke RPG!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Game duurt trouwens 100 uur volgens Bioware, en 70 volgens reviewers.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Kan ik me ook wel voorstellen,... hoop aandacht wat verhaal betreft ook. Ik kan maar 1 review vinden overigens en die ik erg goed! Heb wel zin in zo'n dikke RPG!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
De origins inderdaad,... een RPG met de focus op verhaal. Is best fijn om te doen naar Demon's Souls, waar verhaal niet zo'n grote rol speelt. Controls komt wel goed,... het zijn maar 4 characters en switchen gaat er goed. Heel cool dat je ze allemaal kan besturen en dat die bekende (KOTOR) pauze knop er weer in zit. Ook inzoomen op grondniveau vind ik geweldig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het ook cool dat je dus verschillende begin-verhalen hebt (origins), en dat de main quest voor elk ras net even anders is.
Ook al die classes zijn tof, hoop echt dat de controls op de 360 werken, want ik speel m liever daarop dan op de PC.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:30 schreef murp het volgende:
Dragon Age: Origins Character Creator vanaf nu beschikbaar !
Core duo met 2.4ghz heeft hij als recommended nodig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:34 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp. ben er erg benieuwd naar.
twijfel alleen of ik hem voor de 360 haal of voor de pc, maar mijn laptop gaat het waarschijnlijk wat minder vlot trekken
Ik ben ook gehpyed, eerst wou ik hem overslaan maar nu *moet* ik hem hebben. Over Fifa10 en Cod:MW2quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:24 schreef Strolie75 het volgende:
Kap eens! Jullie hypen me!
En ik heb dit jaar geen vrije dagen meer op tussen kerst en oud en nieuw vrij te nemen. Traditioneel is dat de tijd dat ik een lekkere RPG speel.
quote:"Yeah, we have plans that stretch out for basically two years and it's going to be everything from really small stuff like item packs up to larger quests that might last an hour or two up to even fully fledged expansion packs. Really it’s a broad long term support plan for the game."
Ik noem dit wel een traditionele RPGquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:24 schreef Strolie75 het volgende:
Kap eens! Jullie hypen me!
En ik heb dit jaar geen vrije dagen meer op tussen kerst en oud en nieuw vrij te nemen. Traditioneel is dat de tijd dat ik een lekkere RPG speel.
Xbox 360 Minimum Specificationsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:41 schreef Silv het volgende:
Windows XP Minimum Specifications
■OS: Windows XP with SP3
■CPU: Intel Core 2 (or equivalent) running at 1.4Ghz or greater
■AMD X2 (or equivalent) running at 1.8Ghz or greater
■RAM: 1GB or more
■Video: ATI Radeon X850 128MB or greater
■NVIDIA GeForce 6600 GT 128MB or greater
■DVD ROM (Physical copy)
■20 GB HD space
Windows Vista Minimum Specifications
■OS: Windows Vista with SP1
■CPU: Intel Core 2 (or equivalent) running at 1.6Ghz or greater
■AMD X2 (or equivalent) running at 2.2GHZ or greater
■RAM: 1.5 GB or more
■Video: ATI Radeon X1550 256MB or greater
■NVIDIA GeForce 7600 GT 256MB or greater
■DVD ROM (Physical copy)
■20 GB HD space
Recommended Specifications
■CPU: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz Processor or equivalent
■RAM: 4 GB (Vista) or 2 GB (XP)
■Video: ATI 3850 512 MB or greater
■NVIDIA 8800GTS 512 MB or greater
■DVD ROM (Physical copy)
■20 GB HD space
En dan komt deze ook nog uit binnenkort : http://www.divinity2.com/quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik noem dit wel een traditionele RPGHeb er echt zin in,.... onverwachte game voor mij!
Nee en dunnoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:09 schreef Jesse_ het volgende:
Gaat de gameplay van deze game vergelijkbaar worden met The Elder Scrolls?
En is hij regio vrij?
Ligt dr aan voor welke console je t bedoelt. Xbox niet, PS3 en PC als het goed is wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:09 schreef Jesse_ het volgende:
Gaat de gameplay van deze game vergelijkbaar worden met The Elder Scrolls?
En is hij regio vrij?
Xboxquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef Silv het volgende:
[..]
Ligt dr aan voor welke console je t bedoelt. Xbox niet, PS3 en PC als het goed is wel.
Scheelt al gauw 20e door hem buiten Europa te bestellenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat boeit de regiocode ook, hij komt wereldwijd tegelijkertijd uit toch ?
Ach so.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:00 schreef Jesse_ het volgende:
Scheelt al gauw 20e door hem buiten Europa te bestellen
Bij multiconsole releases ga ik zelf altijd voor 360quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef torn_Machina het volgende:
Ik ben er alleen nog niet over uit of ik hem voor de 360 of PS3 haal. Kijken of er binnenkort nog wat in reviews staat welke versie beter is.
Ik ook. Betere graphics en achievements.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij multiconsole releases ga ik zelf altijd voor 360
Klopt, en die main quest is net even anders per ras geloof ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik de preview die Cho postte dus goed begrijpen kun je kiezen uit een zestal rassen die elk hun eigen "origins" verhaal hebben alvorens je de main quest induikt? Je hebt dus verschillende prologues, maar één main quest?
Dat vroeg ik me dus ook af,... focus ligt goed op het verhaal in dit spel! Hier meer over origins! Ze hebben allemaal een eigen filmpje,.. zeer de moeite waard,... die muziek ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik de preview die Cho postte dus goed begrijpen kun je kiezen uit een zestal rassen die elk hun eigen "origins" verhaal hebben alvorens je de main quest induikt? Je hebt dus verschillende prologues, maar één main quest?
quote:Two years of DLC planned for Dragon Age
BioWare has revealed that it has extensive plans to support Dragon Age: Origins with a broad range of downloadable content, across all platforms, for at lest two years after its release next month.
"We have plans that stretch out for basically two years," producer Mark Darrah told The Game Reviews (via VG247).
"And it's going to be everything from really small stuff like item packs, up to larger quests that might last an hour or two, up to even fully-fledged expansion packs. Really, it's a broad, long-term support plan for the game."
All of this will be released across PC, Xbox 360 and PS3, although Darrah admitted that "I can imagine we might release something related to the toolset, which would of course be PC only". BioWare is still exploring ways of getting user generated content onto consoles, he said.
Eurogamer understands that the sheer quantity of DLC BioWare has planned for Dragon Age is huge, easily eclipsing any other releases to date, including Fallout 3. There will be three packs available at launch, two of them free.
Also, the Dragon Age character creator launches today for free on PC, and is available at the game's official site.
http://www.eurogamer.net/(...)anned-for-dragon-age
Als iemand een goed verhaal op het niveau van Lord of the Rings kan vertellen, dan is het Bioware.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:04 schreef Chocobo het volgende:
Dit filmpje bvLijkt wel Tolkien kwaliteit,... waarom kom ik hier nu pas achter
![]()
http://dragonage.bioware.com/hero/city_elf
Ze zijn net zo lang met dit spel bezig geweest als met 2 Mass Effectsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
Mooie Hand-on van Eurogamer:
http://www.eurogamer.net/articles/dragon-age-origins-hands-on_3
Wel PC he, zag dat je op de PC in sommige gevechten bv. 17 vijanden tegelijk in beeld hebt, op de console hebben ze ervoor gekozen om bv. 3 vijanden per keer in beeld te tonen, en ze dan in waves op je af te sturen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
Mooie Hand-on van Eurogamer:
http://www.eurogamer.net/articles/dragon-age-origins-hands-on_3
Ik probeer je ook niet te overtuigen om m op de PC te halen, ik probeer je alleen info te geven over het verschil in beide versies.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus, ik heb PC gaming al lang afgezworen. Ik ben naast consoles ook overgestapt op een Mac Je hoeft mij niet te overtuigen!
Ik geloof best dat de PC-versie er mooier uitziet, tactischer is en meer vijanden tegelijk op je afstuurt. Maar ik zie mezelf niet op een monitor spelen terwijl ik ondertussen klikkerdeklikkerdeklik doe.
Ik denk dat het meer op Star Wars: Knight of the Old Republic zal lijken. Camera wat dichter op de actie en misschien wat minder vijanden tegelijk om het overzichtelijk te houden aangezien je je spells en acties via een menu moet selecteren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelf wil ik ook de console versie, maar als het meer een soort van action-RPG wordt a la Baldurs Gate op de PS2, dan ga ik twijfelen.
Ik hoop het, want KOTOR was goed te doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer op Star Wars: Knight of the Old Republic zal lijken. Camera wat dichter op de actie en misschien wat minder vijanden tegelijk om het overzichtelijk te houden aangezien je je spells en acties via een menu moet selecteren.
KOTOR was fantastisch!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik hoop het, want KOTOR was goed te doen.
KOTOR was zeker fantastisch ja, al kan ik me herinneren m nooit te hebben uitgespeeld omdat ik steeds dood ging in een woestijn waar je zo’n ‘’tank’’ in moest, daar kwamen teveel van die woestijngasten tegelijk, en het lukte me maar niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
KOTOR was fantastisch!
Zowel qua verhaal als qua gameplay.
Wat dat laatste betrof viel Mass Effect me toch een beetje tegen.
Jammer voor gamers als mij die geen reet geven om DLC, expansion packs en andere rotzooi. Dat hebben ze ook niet nodig als ze een deugdelijke game zouden neerzetten. Jammer dat geld altijd corrumpeert.quote:
Dat haal ik ook uit de previews,... gebouwd voor console gamers. PC gamers hebben inderdaad een zoom out (Baldurs Gate) view en meer vijanden, maar dat is nu precies wat ik niet zoekquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer op Star Wars: Knight of the Old Republic zal lijken. Camera wat dichter op de actie en misschien wat minder vijanden tegelijk om het overzichtelijk te houden aangezien je je spells en acties via een menu moet selecteren.
Ik vind het juist mooi dat ze de spelwereld uitbreiden en de spelduur verlengen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jammer voor gamers als mij die geen reet geven om DLC, expansion packs en andere rotzooi. Dat hebben ze ook niet nodig als ze een deugdelijke game zouden neerzetten. Jammer dat geld altijd corrumpeert.
Juist wel, een game zit je in en dat loopt op een gegeven moment af. Door 6 maanden na release een update eruit te gooien voegt mijn inziens niets toe: Je komt toch niet meer in de sfeer als je het eenmaal uitgespeeld hebt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het juist mooi dat ze de spelwereld uitbreiden en de spelduur verlengen.
Als ik de previews zo lees duurt de main quest zo'n 80 uur en is de replayibily factor door de verschillende rassen erg hoog. Lijkt me geen reden om te klagen eigenlijk.
Je hoeft de DLC natuurlijk niet te kopen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:49 schreef Aneurism het volgende:
Juist wel, een game zit je in en dat loopt op een gegeven moment af. Door 6 maanden na release een update eruit te gooien voegt mijn inziens niets toe: Je komt toch niet meer in de sfeer als je het eenmaal uitgespeeld hebt.
Dat is hoe ik gamen ervaar, en zo ken ik een aantal anderen die dat ook kennen. De enige upgrades die ik gespeeld heb zijn Elder scroll updates die ik uit een budget bak geplukt heb omdat ik niets van de game had gehoord en zo direct de upgrades erbij kon spelen. Misschien dat dit op console games meer leeft.
Ik zal hem waarschijnlijk via Amazon.co.uk bestellen. Niet de allergoedkoopste maar wel lekker snel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef Jesse_ het volgende:
Waar plaatsen we eigenlijk de goedkoopste preorder?
Maakt mij betreft ook helemaal niet uit, gaat erom dat zodra ik een game uitgespeeld heb het klaar is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hoeft de DLC natuurlijk niet te kopen.
Credit Card is helaas geen optie voor mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal hem waarschijnlijk via Amazon.co.uk bestellen. Niet de allergoedkoopste maar wel lekker snel.
Ik wil uiteraard de Collectors Edition,... exclusief voor de UK bij game.co.ukquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal hem waarschijnlijk via Amazon.co.uk bestellen. Niet de allergoedkoopste maar wel lekker snel.
Ik weiger dat soort exclusieve game content eigenlijk te steunen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil uiteraard de Collectors Edition,... exclusief voor de UK bij game.co.uk
[ afbeelding ]
quote:Unlockable ME2 in-game item: Original purchasers of DAO will receive the Blood Dragon Armour which will be usable in both DAO and ME2
De in-game content boeit me nog het minst, maar is wel cool straks in ME2quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weiger dat soort exclusieve game content eigenlijk te steunen.
Dit is trouwens wel grappig.
[..]
Ook besteld, blij om te zien dat ik niet de enige CE hoer hier benquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ook besteld, blij om te zien dat ik niet de enige CE hoer hier ben
Enig idee wat de levertijd ongeveer isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 a 4 dagen,... Heb daar ook Uncharted 2 besteld en die kwam vandaag op release dag binnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:07 schreef Silv het volgende:
[..]
Enig idee wat de levertijd ongeveer is?
Gezien de manier waarop het verhaal uit de doeken gedaan wordt kun je het volgens mij 10 keer achter elkaar uitspelen en dan krijg je nog wat anders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef torn_Machina het volgende:
Ik ben benieuwd hoe groot het spel eigenlijk is. Ik ga er van uit dat je er toch wel 50 uur in kan steken.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer heeft een nieuwe Hands-on
http://www.eurogamer.net/articles/dragon-age-origins-hands-on_6
Geweldige preview voor mensen die de Xbox 360 versie van het spel gaan spelen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
Enige waar ik me wat ongerust over maak is dat EA erg scheutig is met previews van de PC-versie, maar dat niemand de 360/PS3 versies nog echt heeft gezien.
Ik ben vooral benieuwd of de controls gaan werken op een console.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
Enige waar ik me wat ongerust over maak is dat EA erg scheutig is met previews van de PC-versie, maar dat niemand de 360/PS3 versies nog echt heeft gezien.
Vandaar dat ik hem liever op de PC speel. Al speelde Mass Effect wel erg lekker op de 360.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:21 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of de controls gaan werken op een console.
Dat was toch een 3rd person elder scrolls achtig iets en dit is toch meer diablo achtig?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:37 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem liever op de PC speel. Al speelde Mass Effect wel erg lekker op de 360.
Ik denk dat als je de gameplay van Mass Effect kruist met een setting als NWN of Baldurs Gate, je dit spel wel aardig benadert. Alleen dan minstens veertig keer zo episch, dan hè.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:01 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat was toch een 3rd person elder scrolls achtig iets en dit is toch meer diablo achtig?
Dat zal allemaal wel, maar een party beheersen lijkt me vervelend met de 360 controller, daarom ben ik benieuwdquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:04 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de gameplay van Mass Effect kruist met een setting als NWN of Baldurs Gate, je dit spel wel aardig benadert. Alleen dan minstens veertig keer zo episch, dan hè.
Je zal de camerastanden wel naar believen kunnen instellen.
Waarschijnlijk kan je pauzeren, tussen je mennekes switches en acties queuen. Dat lijkt me inderdaad een minder prettige manier dan hoe het op de pc kan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar een party beheersen lijkt me vervelend met de 360 controller, daarom ben ik benieuwd
Dat werkte prima met de D-pad in Mass Effect, daarnaast kan je Dragon Age ook nog pauzeren dus dat zal wel goedkomenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar een party beheersen lijkt me vervelend met de 360 controller, daarom ben ik benieuwd
Okay, ik ben wel gerust gesteld. Al wacht ik nog wel even de reviews afquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:16 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat werkte prima met de D-pad in Mass Effect, daarnaast kan je Dragon Age ook nog pauzeren dus dat zal wel goedkomen
Eens,... in KOTOR, Mass Effect en Jade Empire ging het naar mijn idee echt prima. Mijn favoriete games ook om eerlijk te zijn,... lange diepe RPG's en zo te lezen wordt dit het Bioware juweeltje! Laat maar komen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:25 schreef torn_Machina het volgende:
Lijkt mij persoonlijk denk ik wel fijn spelen op een console. Als je gewoon overal kan pauzeren en commands kan uitdelen net zoals in Baldurs Gate, dan gaat dit heel goed werken.![]()
Net even de hands on gelezen. 12+ uur tot je eerste major quest.Eindelijk weer een fatsoenlijke rpg met voldoende diepgang.
Mwah, superdiep waren de 3 die je opnoemt niet echt, vond ik; goede spellen waren het natuurlijk wel. Ik hoop qua diepgang en niet-lineariteit het eerder on-par gaat komen met BG2.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... in KOTOR, Mass Effect en Jade Empire ging het naar mijn idee echt prima. Mijn favoriete games ook om eerlijk te zijn,... lange diepe RPG's en zo te lezen wordt dit het Bioware juweeltje! Laat maar komen.
Ze zeggen wel dat het de opvolger van de Baldurs Gate serie is. Bioware kennende kan dit gewoon niet mis gaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:35 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Mwah, superdiep waren de 3 die je opnoemt niet echt, vond ik; goede spellen waren het natuurlijk wel. Ik hoop qua diepgang en niet-lineariteit het eerder on-par gaat komen met BG2.
Gambitsquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:23 schreef Chocobo het volgende:
http://kotaku.com/5385022(...)ike-four-other-games
Gamers can play BioWare's next epic as if it was an action-role-playing game, an MMO, like Kingdom Hearts or like Final Fantasy XII, a company rep recently explained to Kotaku.
Shit,... ik zou deze PS3 presentatie best willen zien!
Ik in principe ook. Behalve als ik zelf de AI kan "programmeren".quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:44 schreef torn_Machina het volgende:
Ik ga gewoon old skool spelen, dus gewoon pauzeren en orders geven.
Blijf t maar gaar vinden dat die Warden's Keep DLC isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:37 schreef Chocobo het volgende:
Extra quests die me nu al trekken. Wordt me bijna teveel! Heb er zoveel zin in!
Stone Prisoner Trailer
Uncover the mysterious past of the Stone Prisoner.
Warden's Keep Trailer
The haunting secrets of Warden's Keep are better left undiscovered.
Who cares,... de SP bied voorlopig genoeg voor mij. Maar gewoon een fijne trailer om even de honger te stillen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:51 schreef Silv het volgende:
[..]
Blijf t maar gaar vinden dat die Warden's Keep DLC is
Je hebt je niet ingelezenquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:31 schreef Chocobo het volgende:
Voor de console liefhebbers, bij deze een Xbox 360 control demonstratie. Ziet er echt supergoed uit!
Heerlijke aanvulling op mijn zoektocht naar dagelijkse DAO feed!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.gametrailers.com/game/dragon-age-origins/9022
Interview.
De wereld staat op het punt uitgeroeid te worden, dan ga je toch niet aan je carrière denken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:09 schreef sammeh het volgende:
Hebben.
Maar uiteraard wordt dat spel weer midden in mijn toetsweek gereleased
Nicequote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Bij FirstLook speelde iemand Dragon Age op het groot scherm, maar het was echt wel een tegenvaller. De textures zijn lelijk, grafisch echt een tegenvaller. Het doden van draken is zegmaar WoW-stijl, dus je gaat gewoon onder de draak staan en gaat heen en weer met je zwaard. Ook is er amper bloed in de game, een tegenvaller omdat de trailers vol met bloed, toffe gevechten en mooie graphics zitten.
Wat er wel goed uitzag was de verhaalontwikkeling. Maar ze deed alsof je "8 maal 50 uur = 400 uur aan gameplay" speelt. Alsof al die verschillende origins een totaal andere game geven. Dat klinkt echt als marketing. Maargoed, we zullen de reviews wel zien binnenkort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |