quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:54 schreef PiRANiA het volgende:
en aan de verkoper het geld eventueel terugvragen.
Hoe moet TNT dat nou doen als er geen afzender op de envelop staat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]die gaat dat never nooit niet doen natuurlijk. laat TNT het zelf maar met de verzender uitzoeken.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:00 schreef Hukkie het volgende:
Je kan ook het boekje uit de envelop halen, er iets van vergelijkbaar gewicht in terugdoen en retour afzender sturen.
idd, TNT kan alle post wel gratis gaan bezorgen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:03 schreef GizartFRL het volgende:
Mijn dochter kreeg ooit een verjaardagskaart zonder postzegels.
OF we even die 49 cent oid over wilden maken.
Haha, dus niet, stuur maar een deurwaarder.![]()
Man, ze moesten waarschijnlijk toch in je straat zijn, dus om de kosten hoeven ze het niet te laten.
is dat het probleem van TS? kan ik naar iedereen wel ongefrankeerde post sturen zonder afzender puur om ze te naaienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Hoe moet TNT dat nou doen als er geen afzender op de envelop staat?
Kan je niet bij marktplaats aangeven dat deze verkoopster er dit soort praktijken op na houdt?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:14 schreef Aventura het volgende:
Ik heb haar adres niet maar heb nu wel geleerd dat ik daar voortaan wel naar vraag bij dit soort transacties!
Op basis van wat? TNT flikkert iets in m'n brievenbus (waar ik niet om gevraagd heb) en ik heb nogal weinig te schaften met TNT als ik niet zelf een brief in de brievenbus gedaan heb.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:02 schreef RemcoDelft het volgende:
TNT staat in z'n recht, je moet betalen als je het poststuk wilt houden.
Dus je hebt liever dat TNT het pakketje wegflikkert? Ze hebben immers met jou geen overeenkomst en de verzender is niet opspoorbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Op basis van wat? TNT flikkert iets in m'n brievenbus (waar ik niet om gevraagd heb) en ik heb nogal weinig te schaften met TNT als ik niet zelf een brief in de brievenbus gedaan heb.
TNT heeft een overeenkomst met de verzender. Dat is natuurlijk niét mijn probleem.
Niemand belet je de zending te weigeren en retour afzender te sturen als je van mening bent dat de afzender een overeenkomst met TNT heeft en dus maar voor de kosten moet opdraaien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Op basis van wat? TNT flikkert iets in m'n brievenbus (waar ik niet om gevraagd heb) en ik heb nogal weinig te schaften met TNT als ik niet zelf een brief in de brievenbus gedaan heb.
TNT heeft een overeenkomst met de verzender. Dat is natuurlijk niét mijn probleem.
Nogmaals: ik héb geen overeenkomst met TNT of verzender.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Niemand belet je de zending te weigeren en retour afzender te sturen als je van mening bent dat de afzender een overeenkomst met TNT heeft en dus maar voor de kosten moet opdraaien.
En hoezo heb je er niet om gevraagd dat TNT dit "iets" in je brievenbus flikkert? Je hebt toch verzendkosten aan de afzender vooruitbetaald, welke andere bestemming had je daarbij dan voor ogen?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Dus je hebt liever dat TNT het pakketje wegflikkert? Ze hebben immers met jou geen overeenkomst en de verzender is niet opspoorbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |