Het is enige !quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:56 schreef Geerd het volgende:
Ben gelukkig niet de enigste zo te lezen, maja blijft fok
Paultje, jij bent de enigste baggeruser op FOK!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is enige !
Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen
Klacht: mensen die enigste schrijven/zeggen
Nee, hij heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:42 schreef Genius-F het volgende:
Ben ik de enigste die dit een goed topic vind?
Nee, er zijn veel meer baggerusers op FOK!, maar jij bent gewoon de enigste.quote:
Dacht je dat expres gewoon een random woord was dat niks betekende?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:46 schreef Buschetta het volgende:
en verdomd
http://www.vandale.nl/van(...)ek/?zoekwoord=expres
paupertaal ook.
Als ik als kind expres gebruikte kreeg ik een pets voor mijn hoofd met de opmerking "het is met opzet" expres doe je maar per postquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dacht je dat expres gewoon een random woord was dat niks betekende?
Eens met klacht overigens.
Hmm ik heb het geleerd als expres.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:30 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als ik als kind expres gebruikte kreeg ik een pets voor mijn hoofd met de opmerking "het is met opzet" expres doe je maar per post
Is dus ook zo'n woord dat door gewenning maar is opgenomen in het woordenboek.
Huh vage shit, nooit gewetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:30 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als ik als kind expres gebruikte kreeg ik een pets voor mijn hoofd met de opmerking "het is met opzet" expres doe je maar per post
Woudenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:55 schreef Unauthorised het volgende:
Terecht!
Big-up naar de verbeteraars die onderhand worden uitgekotst door een groot deel van de samenleving die geen Nederlands kan!
enigste/enige
dan ik/als mij
etc. etc.
Toont maar weer aan wat voor josti je bent als je 'enigste' gebruiktquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:24 schreef Jordy-B het volgende:
Sowieso een raar stukje... "het enige land dat" ipv "die".
En bijna een tientje vragen voor ¤3,88 aan muntjes.
Doe eens een linkjequote:
Oh daarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is in GAM. Waar je ooit mod was en AQuila het van je heeft overgenomen
Dus lekker in KLB baggerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh daar
In die foute hoek vertoon ik me niet meer
Alles beter dan de GAM SCquote:
Nee, meer met het karakter van bepaalde users aldaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heeft vast niks met niveau te maken.
Ik ben niet de enigste dus?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, meer met het karakter van bepaalde users aldaar.
Welnee, jij viel altijd wel meequote:
Laat me raden, jij hebt de inval van de Duitsers nog meegemaakt...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:30 schreef Buschetta het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |