abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:39:59 #1
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_73436331
Gaan ze een beetje buitenlandse toeristen bekeuren omdat ze bij Scheveningen op de strandboulevard alcohol nuttigen, terwijl dat niet mag
Weer een typisch gevalletje van burgertje pesten
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_73436362
Hebben ze weer eens wat te doen
pi_73436436
Op de bon
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_73436437
Alles voor de staatstelevisie, he.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:42:56 #5
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_73436465
Regels zijn regels.
pi_73436466
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:39 schreef moonmovies het volgende:
Gaan ze een beetje buitenlandse toeristen bekeuren omdat ze bij Scheveningen op de strandboulevard alcohol nuttigen, terwijl dat niet mag
dat zijn dus geen burgers, idioot.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:48:43 #7
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73436688
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:42 schreef Penisbaard het volgende:
Regels zijn regels.
Meestal zijn APV-alcoholverboden bedoeld als stok achter de deur voor mensen die overlast veroorzaken.
censuur :O
pi_73436698
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:42 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

dat zijn dus geen burgers, idioot.
Hij zegt toch ook niet dat het Nederlandse burgers zijn of wel?
Idioot
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:53:59 #9
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_73436878
Nou valt mijn fiets op de grond!

Hij valt uit je eigen hand, pleun. Dat noemt men een schwalbe.
pi_73437129
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Hij zegt toch ook niet dat het Nederlandse burgers zijn of wel?
Idioot
Alsof de Nederlandse politie iets te maken heeft met buitenlandse 'burgers', mongool.
  FOK!fotograaf dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:04:32 #11
145146 Andyy
pi_73437260
quote:
Ze hadden een waarschuwing gekregen en ze moesten hun alcohol weggooien, deden ze niet dus kregen ze een bon.
eigen schuld.
pi_73437602
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:00 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

Alsof de Nederlandse politie iets te maken heeft met buitenlandse 'burgers', mongool.
Mongool? TS zegt in de OP alleen maar 'burgertje pesten'.
Zegt hij Nederlandse burgers? Nee, hoor.
Dus het zijn gewoon burgers, klaar. Hoef je me geen mongool te noemen
pi_73438340
Die gasten die boetes uitdeelden in de bus Denken serieus dat ze bijdragen aan een betere maatschappij
Eens met wat hierboven staat
pi_73438886
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Mongool? TS zegt in de OP alleen maar 'burgertje pesten'.
Zegt hij Nederlandse burgers? Nee, hoor.
Dus het zijn gewoon burgers, klaar. Hoef je me geen mongool te noemen
Fransen of wat voor buitenlanders dan ook die niet de Nederlandse nationaliteit hebben zijn geen burgers hier. Dat zijn buitenlanders, complete imbeciel.
pi_73438951
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:46 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

Fransen of wat voor buitenlanders dan ook die niet de Nederlandse nationaliteit hebben zijn geen burgers hier. Dat zijn buitenlanders, complete imbeciel.
Haha mongool. (Ja nu noem ik jou mongool)
quote:
bur·ger de; m,v -s 1 inwoner ve stad: de eerste ~ de burgemeester; in ~ niet in uniform; dat geeft de ~ moed dat geeft moed 2 iedere inwoner ve land
Inwoner van een stad of van een land. Heeft TS gezegd dat het Nederlandse burgers zijn? Nee. Dus het zijn gewoon burgers.

Vraagje: ben je echt zo dom of doe je alsof?
pi_73438987
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:48 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Haha mongool. (Ja nu noem ik jou mongool)
[..]

Inwoner van een stad of van een land. Heeft TS gezegd dat het Nederlandse burgers zijn? Nee. Dus het zijn gewoon burgers.

Vraagje: ben je echt zo dom of doe je alsof?
Als je hier bent als buitenlander ben je geen burger, kutmongool.
pi_73439039
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:49 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

Als je hier bent als buitenlander ben je geen burger, kutmongool.
[Hapmode]
IK ZEG TOCH GVD OOK NIET DAT HET NEDERLANDSE BURGERS ZIJN!! HET ZIJN BIJVOORBEELD FRANSE BURGERS, MAAR DAT WIL TOCH NIET ZEGGEN DAT ZE IN HET ALGEMEEN GEEN BURGERS ZIJN?
DAMN WAT BEN JIJ DOM
[/hapmode]

Jawel je bent dan wel een burger, een (bijvoorbeeld) Franse burger.
pi_73439078
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:51 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

[Hapmode]
IK ZEG TOCH GVD OOK NIET DAT HET NEDERLANDSE BURGERS ZIJN!! HET ZIJN BIJVOORBEELD FRANSE BURGERS, MAAR DAT WIL TOCH NIET ZEGGEN DAT ZE IN HET ALGEMEEN GEEN BURGERS ZIJN?
DAMN WAT BEN JIJ DOM
[/hapmode]

Jawel je bent dan wel een burger, een (bijvoorbeeld) Franse burger.
Aangezien je niet in (bijvoorbeeld) Frankrijk bent maakt dat geen fuck uit, idioot. Hier in Nederland ben je dan een buitenlander, geen burger.
pi_73439115
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:52 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

Aangezien je niet in (bijvoorbeeld) Frankrijk bent maakt dat geen fuck uit, idioot. Hier in Nederland ben je dan een buitenlander, geen burger.
Ja, je noemt het hier buitenlander.
Feit blijft dat die persoon nog steeds een burger is. Of is hij uitgeschreven uit de bevolkingsdatabase en daarmee geen inwoner van een stad of land meer?

pi_73439187
pi_73439211
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:53 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Ja, je noemt het hier buitenlander.
Idd mongool, in Nederland heeft die persoon de status van burger NIET. En het ging hier over Nederlands grondgebied, debiel.
pi_73439308
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:55 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

Idd mongool, in Nederland heeft die persoon de status van burger NIET. En het ging hier over Nederlands grondgebied, debiel.
Dan is het nog steeds een burger. Het is geen Nederlandse burger nee, maar toch nog wel een burger?

Godverdomme. Dat een mod dit even sluit ofzo want jij bent echt te dom voor woorden
pi_73439332
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:32 schreef Splutje het volgende:
Die gasten die boetes uitdeelden in de bus Denken serieus dat ze bijdragen aan een betere maatschappij
Die Marokkaan doet het in ieder geval niet. Opgewonden standje zeg, de 'flapdrol'.
"Wat is er voor kwaad in, een man te zien die bezit neemt van een vrouw! Is het de bedoeling, dat de dieren meer vrijheid zullen genieten dan wij mensen?" - Pietro Aretino (⨂1492, Arezzo - † 1556, Venetië)
pi_73439385
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:55 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

pi_73439411
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:58 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Dan is het nog steeds een burger. Het is geen Nederlandse burger nee, maar toch nog wel een burger?

Godverdomme. Dat een mod dit even sluit ofzo want jij bent echt te dom voor woorden
Voor de politie zijn die mensen GEEN burgers aangezien ze niet de Nederlandse nationaliteit bezitten, achterlijke mongool. Maar goed, dat snap je niet met je IQ van 60.
pi_73439416
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:00 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Zeg dat wel ja
pi_73439440
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:01 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

Voor de politie zijn die mensen GEEN burgers aangezien ze niet de Nederlandse nationaliteit bezitten, achterlijke mongool. Maar goed, dat snap je niet met je IQ van 60.
Lol grappen maker.
Leg mij eerst eens uit wat jouw definitie van 'burger' is, mischien dat we dan nog tot een fatsoenlijke discussie komen.
pi_73439496
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:02 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Lol grappen maker.
Leg mij eerst eens uit wat jouw definitie van 'burger' is, mischien dat we dan nog tot een fatsoenlijke discussie komen.
Een burger is een inwoner van een land. Als een fransman hier komt is 'ie burger in Frankrijk, maar niet in Nederland. Snap je het nu, mongool?

grappen

maker

pi_73439557
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:03 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

Een burger is een inwoner van een land. Als een fransman hier komt is 'ie burger in Frankrijk, maar niet in Nederland. Snap je het nu, mongool?
Inderdaad. Hij is niet een burger cq. inwoner van Nederland.
Maar het is nog steeds een burger, zij het van een ander land.

Burgertje pesten klopt dus gewoon, TS heeft gelijk.
pi_73439728
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Inderdaad. Hij is niet een burger cq. inwoner van Nederland.
Maar het is nog steeds een burger, zij het van een ander land.

Burgertje pesten klopt dus gewoon, TS heeft gelijk.
Helaas ziet de politie die mensen niet als burgers. Jammer voor jou
pi_73439775
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:10 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

Helaas ziet de politie die mensen niet als burgers. Jammer voor jou
Jawel. Voor de politie is elk 'gewoon, dus niet ambtelijk bevoegd' een burger.

Een Franse burger? Dat is een buitenlandse burger, maar dat is nog steeds een burger.
pi_73439844
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:11 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Jawel. Voor de politie is elk 'gewoon, dus niet ambtelijk bevoegd' een burger.

Een Franse burger? Dat is een buitenlandse burger, maar dat is nog steeds een burger.
Nee, helaas. Hier faal je compleet. Een fransman is hier geen burger maar een buitenlander. Dan wordt het dus buitenlander pesten voor de politie.
pi_73439888
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:14 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

Nee, helaas. Hier faal je compleet. Een fransman is hier geen burger maar een buitenlander. Dan wordt het dus buitenlander pesten voor de politie.
Klopt deels. Je kan het ook buitenlandertje pesten noemen. Maar als je zegt burgertje pesten dan zeg je het ook niet verkeerd, want ook die mensen zijn burgers.
pi_73439925
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Klopt deels. Je kan het ook buitenlandertje pesten noemen. Maar als je zegt burgertje pesten dan zeg je het ook niet verkeerd, want ook die mensen zijn burgers.
Nee, want ze zijn namelijk alleen maar burgers in hun eigen land.
pi_73439943
quote:
Ter voorkoming van geweld en baldadigheid, omdat het zo niet meer kan in Nederland..
Goed werk dus.
pi_73439967
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:16 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

Nee, want ze zijn namelijk alleen maar burgers in hun eigen land.
Fout. Het zijn burgers VAN hun eigen land, en het zijn burgers IN de hele wereld
pi_73440047
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Fout. Het zijn burgers VAN hun eigen land, en het zijn burgers IN de hele wereld
Helaas, ze zijn alleen burgers in hun eigen land. Die status hebben ze erbuiten niet, en daarom worden ze ook anders behandeld door de politie in een ander land.
pi_73440139
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:19 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

Helaas, ze zijn alleen burgers in hun eigen land. Die status hebben ze erbuiten niet, en daarom worden ze ook anders behandeld door de politie in een ander land.
Dat heeft meer te maken met het voorhanden hebben van andere wetten en regels dan het feit dat ze niet uit dat ander land komen.

En buiten het eigen land heb ik nog steeds de status van burger. Ik zal het waarschijnlijk ook mijn hele leven blijven ook.
pi_73440209
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Dat heeft meer te maken met het voorhanden hebben van andere wetten en regels dan het feit dat ze niet uit dat ander land komen.
Nee dat heeft te maken met het feit dat ze geen burgers zijn hier, druiloor. Daarom moeten ze bijvoorbeeld boetes ook gelijk betalen in plaats van dat ze een acceptgiro thuisgestuurd krijgen.
pi_73440291
Die kneus met z'n piepstemmetje die z'n bonnenboekje liet afpakken door die neger. En het maar raar blijven vinden dat men de politie niet serieus neemt.
pi_73440541
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:23 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

Nee dat heeft te maken met het feit dat ze geen burgers zijn hier, druiloor. Daarom moeten ze bijvoorbeeld boetes ook gelijk betalen in plaats van dat ze een acceptgiro thuisgestuurd krijgen.
Volgens mij begin ik je al lichtelijk te overtuigen. Net was het nog mongool, nu 'enkel nog maar' druiloor.

En ook hier zijn het burgers, alleen het zijn geen Nederlandse burgers. Dat doet niets af aan het wel of niet zijn van een burger.
pi_73440643
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:31 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Volgens mij begin ik je al lichtelijk te overtuigen. Net was het nog mongool, nu 'enkel nog maar' druiloor.

En ook hier zijn het burgers, alleen het zijn geen Nederlandse burgers. Dat doet niets af aan het wel of niet zijn van een burger.
Het zijn burgers in Frankrijk, mongool. Maar voor de politie zijn ze geen burgers. En de politie was ze aan het pesten toch?
pi_73440692
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:33 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

Het zijn burgers in Frankrijk, mongool. Maar voor de politie zijn ze geen burgers. En de politie was ze aan het pesten toch?
Ook voor de politie zijn het burgers. Natuurlijk zijn het ook buitenlanders ja, maar net zoals in mijn vorige post: dat doet niets af aan het wel of niet zijn van een burger
pi_73440706
Van wie ben jij trouwens een kloon?
pi_73440711
Heeft Lee_Scratch_Perry zojuist de nieuwe "twee keer de helft" geïntroduceerd?
pi_73440837
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Ook voor de politie zijn het burgers. Natuurlijk zijn het ook buitenlanders ja, maar net zoals in mijn vorige post: dat doet niets af aan het wel of niet zijn van een burger
Helaas, kneus. Hier heb je het weer mis. Voor de politie zijn het GEEN burgers aangezien ze de Nederlandse nationaliteit niet bezitten. Ze worden dus ook anders behandeld, zoals ik al zei.
pi_73440945
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:37 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

Helaas, kneus. Hier heb je het weer mis. Voor de politie zijn het GEEN burgers aangezien ze de Nederlandse nationaliteit niet bezitten. Ze worden dus ook anders behandeld, zoals ik al zei.
Ik geef het op. Echt, hoe dom ben jij.
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Van wie ben jij trouwens een kloon?
pi_73440996
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:39 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Ik geef het op. Echt, hoe dom ben jij.
[..]

Geen argumenten meer, kneusje? Ik denk dat ik wel duidelijk geweest ben.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 22:42:59 #49
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_73441083
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:34 schreef luckass het volgende:
Heeft Lee_Scratch_Perry zojuist de nieuwe "twee keer de helft" geïntroduceerd?
Soo, da's een aardig topic zo voor het slapen gaan. Ik las het van achter naar voor, dat heeft in dit geval ook wel wat. Dan zie je het een beetje afvlakken en vraag je je af hoe het zover gekomen is
Vampire Romance O+
pi_73441140
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:00 schreef Lee_Scratch_Perry het volgende:

[..]

Alsof de Nederlandse politie iets te maken heeft met buitenlandse 'burgers', mongool
Ja dat hebben ze ogv het territorialiteitsbeginsel
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')