quote:In ons contract staat een opzegtermijn van 2 weken
Nee; maar heb je geen vrienden die af en toe een paar centen willen verdienen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:58 schreef Nielllles het volgende:
Maar als je ziek bent, kunnen ze je dan ook dwingen toch te lopen?
Precies, het is een fucking krantenwijk. Je weet wel waar ze geen hond meer voor kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:02 schreef TC03 het volgende:
'Verplicht' de kranten lopen? Als je niet je bed uit wilt, ga je er toch niet uit? Wie dwingt je? In het ergste geval ben je je baantje kwijt. Nou, dat is ook niet het einde van de wereld.
Aan mensen als jij gaat de wereld dus kapot. Toon verdomme een beetje sense of ownership !!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:02 schreef TC03 het volgende:
'Verplicht' de kranten lopen? Als je niet je bed uit wilt, ga je er toch niet uit? Wie dwingt je? In het ergste geval ben je je baantje kwijt. Nou, dat is ook niet het einde van de wereld.
Onzin. Volgends mij gaat de wereld eerder kapot door dit soort distributie centrum baasjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Aan mensen als jij gaat de wereld dus kapot. Toon verdomme een beetje sense of ownership !!
Dat weet ik, het zou dus heel stom zijn om me te ontslaan, ze kan beter 1x m'n wijk lopen dan een paar maanden elke dag totdat ze een vervanger heeft...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, het is een fucking krantenwijk. Je weet wel waar ze geen hond meer voor kunnen krijgen.
Ik was ook niet echt van plan morgen te gaan lopen... Maar ik vroeg me het eventjes af, ik heb namelijk vaak genoeg naast m'n baas gestaan die iemand aan de telefoon had die ziek was. Liet ze hem toch komen, maar volgens mij mag dat niet (en het gaat mij dus ook niet gebeuren.)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Aan mensen als jij gaat de wereld dus kapot. Toon verdomme een beetje sense of ownership !!
Denk niet dat m'n vrienden geïntresseerd zijn om morgen m'n kranten te lopen, dus helaas voor m'n baas.quote:Krantenbezorgers bezorgen 6 dagen per week, 52 weken per jaar. Maar dit betekent niet dat je nooit met vakantie kunt gaan. En het kan natuurlijk ook een keer gebeuren dat je ziek bent en niet kunt bezorgen. Het is de bedoeling dat je zelf voor een vervanger zorgt.
Dat ze op kan rotten? Ik geef je groot gelijk :p.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:27 schreef Dennis_enzo het volgende:
Whehehe "dan laat de baas ze toch komen", ik zou wel weten wat de baas dan te horen krijgt van mij
Ik was 's avonds van m'n fiets gevallen, toen snel naar bed gegaan, volgende dag barstende koppijn en misselijk. Bleek later een klein hersenschuddinkje te zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
tja, het is bij bijbaantjes wel vaker gebruikelijk dat je zelf vervanging moet regelen...
maar wist je pas s'ochtends dat je een hersenschudding had dan??
Blijft toch minder, maar dat zijn de nadelen van de ochtendkrant... daartegen verdient het ook weer leuk toch...
4x zoveel? Lijkt mij ook wel een beetje overdreven? Ik ben 19, verdien 6 euro in het uur bij de C1000, weet niet hoeveel jij dan verdient..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:50 schreef Nielllles het volgende:
[..]
Dat ze op kan rotten? Ik geef je groot gelijk :p.
[..]
Ik was 's avonds van m'n fiets gevallen, toen snel naar bed gegaan, volgende dag barstende koppijn en misselijk. Bleek later een klein hersenschuddinkje te zijn.
Zoals ik al eerder zei: ochtendkrant is best relaxt; het verdient goed voor m'n leeftijd (ongeveer 4x zoveel als bij de AH, C1000, etc) en ik hou na school genoeg tijd over voor andere dingen (waaronder huiswerk :p).
Door kotsend kranten rond te brengen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ik wel: 24 euro!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:48 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
4x zoveel? Lijkt mij ook wel een beetje overdreven? Ik ben 19, verdien 6 euro in het uur bij de C1000, weet niet hoeveel jij dan verdient..
Dat ja! Wij kenden allemaal elkaars wijken wel en hielpen elkaar gewoon als dat nodig was.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:00 schreef kievit19 het volgende:
had je van tevoren niks af kunnen spreken met een andere bezorger ?? (zo deden we dat in mijn tijd iig, dan deden we gewoon 2 wijken na elkaar, dan maar een uurtje eerder eruit, maar wel mooi een tientje rijker) (en ik had zelf al een lange wijk van 9 km) ook vaak genoeg opgevangen van andere bezorgers
Je bent wel afhankelijk van het tijdstip dat de krant bezorgt kan worden. Bij mij was dat altijd vanaf een uur of 6. Als je 1 grote wijk hebt, dan lukt dat wel. Als ik er 2 had moeten doen, dan was ik te laat op school geweest.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:00 schreef kievit19 het volgende:
had je van tevoren niks af kunnen spreken met een andere bezorger ?? (zo deden we dat in mijn tijd iig, dan deden we gewoon 2 wijken na elkaar, dan maar een uurtje eerder eruit, maar wel mooi een tientje rijker) (en ik had zelf al een lange wijk van 9 km) ook vaak genoeg opgevangen van andere bezorgers
bij ons waren de kranten er rond half 5 meestalquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Je bent wel afhankelijk van het tijdstip dat de krant bezorgt kan worden. Bij mij was dat altijd vanaf een uur of 6. Als je 1 grote wijk hebt, dan lukt dat wel. Als ik er 2 had moeten doen, dan was ik te laat op school geweest.
Ga toch weg gekquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:19 schreef Kussensloopje1991 het volgende:
Hey jongens,
Dit is best leuk een leuk zak centje verdienen met een krantenwijk oid. Maar ik doe het nu anders, ik heb een pagina gemaakt met alleen betaalde links, zie hier: http://www.domwijf.nl
Over iedere klik ontvang ik een kwartje, en dit gaat best lekker. Dus klk ook even voor mij, dan ben ik jullie zeer erkentelijk. En ik hoop dat dit jullie ook op iedeeën brengt om zelf een geldmachine te maken, vergeet mij natuurlijk niet op te nemen in jullie sites ;-)
Kusje van Loesje!
Jij hebt gelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |