Geen idee, maar het schiet wel op zag ik van de week.quote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef matthijst het volgende:
Iemand enig idee wanneer de HEMA in Zuid open gaat?
Dat roept men al jarenquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef matthijst het volgende:
Yup, waar de ABN-Amro zat... Komt er ook een op de Eglantier.
Volgende week woensdag, 25 nov..quote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef matthijst het volgende:
Iemand enig idee wanneer de HEMA in Zuid open gaat?
Achteraf wel, vriend van me was er heen en ik hoorde het natuurlijk weer achterafquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:09 schreef tomtomkortom het volgende:
Kaartje over voor Gare Du Nord vanavond in de Gigant. Iemand interesse?
Was erg de moeite waardquote:Op zaterdag 21 november 2009 04:20 schreef dome het volgende:
[..]
Achteraf wel, vriend van me was er heen en ik hoorde het natuurlijk weer achteraf. Leuk concert?
Grappig, dat is misschien bij ons tegenover. Niets van gemerkt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:34 schreef Lonaa het volgende:
En gisteravond weer een overval op een cafetaria.
Kreeg politiesms:
Gewapende overval op cafetaria Asselsestraat rond 22.30.
1 met donkere jas, 1 met grijze bovenkleding.
Dat is de 4e overval in een paar weken tijd, zo uit mijn hoofd.
Ja, het gaat goed met de Apeldoorners in OUD!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:25 schreef draculettetje het volgende:
Hey tazz lees ik nou?! ik in mei, guess in juni, jij in juli?!
hihi leuk!
Gefeliciteerd!
hihihi die is leuk!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:45 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ja, het gaat goed met de Apeldoorners in OUD!
Kunnen we in augustus een babymeet houden in Kinderparadijs Malkenschoten
oepsquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:08 schreef Tazz het volgende:
Nog wat anders, bijna een extra schaatsbaan in de maten...
Er werken bijna alleen maar vrouwen dus het is niet heel ergquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef O.Ruiz het volgende:
Of je vind het gewoon een fijne plek waar je elke keer weer met veel plezier naar toe gaat
Ik heb mijn nieuwe tandarts gevondenquote:Op zondag 27 december 2009 16:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er werken bijna alleen maar vrouwen dus het is niet heel erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |