Hier je commentaar in ieder geval
Ik begin alvast. De eerste reclame is nu bezig en het enigste wat je tot nu toe hebt kunnen zien zijn herhalingen van gisteravond. Oké je kunt een stukje herhalen, maar niet een kwartier lang.
[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 22 Februari 2000).]
In het kleine stukje dat ik gezien heb, viel het mij vooral op dat Esmeralda echt gecast is in de rol van het domme blondje.
Bullent vertelde over zijn voorgevoelens met betrekking tot familiebezoek die vaak uitkomen en Esmeralda reageerde daarop met de woorden: 'Ja, vaak worden schizofrene mensen onterecht opgenomen' (vrij gequote).
Bijna onvoorstelbaar hoe dom die meid is .
quote:
op 02-22-2000 om 09:41 PM schreef Athena het volgende:In het kleine stukje dat ik gezien heb, viel het mij vooral op dat Esmeralda echt gecast is in de rol van het domme blondje.
Bullent vertelde over zijn voorgevoelens met betrekking tot familiebezoek die vaak uitkomen en Esmeralda reageerde daarop met de woorden: 'Ja, vaak worden schizofrene mensen onterecht opgenomen' (vrij gequote).
Bijna onvoorstelbaar hoe dom die meid is.
ZZTja dit sloeg inderdaad weer alles."Paranormaal begaafde" (hahahaha) mensen worden ten onrechte schizofreen verklaard en in dus ten onrechte opgenomen.
Na het celestijse belofte-verhaal kunnen we dus echt vaststellen dat Es een goedgelovige domme oininio-anita is. Ze laat af en toe een flesje water instralen door Jomanda, zamelde afgelopen dec. geld in voor de te vallen betuwe-overstroming slachtoffers
. Tuurlijk Es...
en iemand met een schizofrene psychose die op straat staat te schreeuwen dat 'ie jezus is moet je heilig veklaren i.p.v. beter maken.... Ga zo door...zucht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |