Goed, ik me deze zomervakantie dus nuttig gemaakt door te gaan werken bij een niet nader te noemen "zelfbedieningsgroothandel" bij mij in de buurt.
Het werken daar sloeg compleet nergens op, ik ben niet ingewerkt en werd daarna met 3 andere vakantiewerkers op de afdeling achtergelaten deze te runnen, omdat de baas op vakantie ging. 2 vakantiewerkers zijn er toen binnen een week mee gekapt. Daar werd niks aan gedaan verder dus werd het op de afdeling vrij snel een enorme rotzooi.

De administratie was ook om te huilen, want het duurde bijna 3 weken voordat ze een klokkaart voor me hadden gefixed.
Na de vakantie toch maar weggegaan bij het bedrijf.
Afgelopen week kreeg ik dan mijn salaris op m'n rekening gestort, maar dat viel me een beetje tegen.

En omdat ik uiteindelijk zo'n 3 à 4 keer m'n eigen werkuren op had gegeven, konden ze dat toch niet fout hebben gedaan?
Wel dus, kreeg vandaag m'n salarisstrook binnen en daar mist een heel aantal uren. Waardoor ik dus allemaal moeite moet gaan doen om het geld dat ik verdien te krijgen..
Samenvatting: Vakantiewerk was kut en nu betalen ze me ook nog te weinig, waardoor ik dus weer met die eikels moet gaan bellen/mailen/uren een vijfde maal inleveren

Klacht: Makro Barendrecht