Anders zou je jezelf pijn moeten doen?quote:
Nee je overleden opa, maar dat past niet in mijn straatje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:33 schreef mirved het volgende:
[..]
Anders zou je jezelf pijn moeten doen?
Je kan het ook in een ander subforum posten, maar of het topic daar ook zal zijn is nog maar de vraag.quote:
Ja, het is echt briljant.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben volgens mij de enige Nederlander die dat programma nog nooit heeft gezien, is het de moeite waard om er iets van op te zoeken?
NKOTB nieuwe afleveringen een 'seizoen' noemenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, het is echt briljant.
Ik heb seizoen 1 en 2 gezien en toen vond ik seizoen 3. Seizoen 3 is echt te geniaal.
Nee, zou het zeker niet kijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben volgens mij de enige Nederlander die dat programma nog nooit heeft gezien, is het de moeite waard om er iets van op te zoeken?
Hij kent z'n eige krachten niet, jonge.quote:
Pardon meneer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Excuses voor het urineren dat is natuurlijk niet netjes, maar wat was uw vraag?
Gij het de bus gemist verrekte koekwous! Terug na uw eige land! HUP!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat een mooie dag he, Rikkert, Barry?
Die is echt geniaal jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:41 schreef Edwinuss het volgende:
Gij blijft godverdomme van mn bier af! Kuthoer!
WIEquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die is echt geniaal ja
Net als "*BAM* 2 KOMEN HALEN HIER"
(met z'n handdoekje)
Dat is draadstaal, jij verekte mongol jonge KUTquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:54 schreef Edwinuss het volgende:
Hoezo doede gij een broodje bapao in de frituu? Me een bounty erbij. Da hoort niet.
Nah, dat is die aflevering met "die rooie", in de snackbarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:20 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat is draadstaal, jij verekte mongol jonge KUT
Echt niet, heb eersgister nog gezien! op draadstaal, ik weet het zeker.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, dat is die aflevering met "die rooie", in de snackbar
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Echt niet, heb eersgister nog gezien! op draadstaal, ik weet het zeker.
ik heb het ook nog nooit gezien hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Penisbaard het volgende:
BAM!quote:
Oke. freaky shit.quote:
BAM!quote:
BAM!quote:
BAM!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
BAM!quote:
BAM!quote:
Als jij in het echte leven nou ook z'on boom bent als op je avatar. Dan ben je pas echt plant! anders niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:42 schreef OldJeller het volgende:
Als de mensen van KLB die normaal tof doen hier in het echt net zo zijn als die "new kids on the block" figuren, dán zijn jullie stoer.
Anders niet.
BAM!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Als jij in het echte leven nou ook z'on boom bent als op je avatar. Dan ben je pas echt plant! anders niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |