en ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zucht. Ze is minderjarig. Dus pappie en mammie zijn verantwoordelijk. En die zullen wel verzekerd zijn. En de verzekering komt het dan wel terughalen.
Laat me raden . je woont niet in een achterstandswijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens heb je bij een Appie bij ons in de buurt zo'n zelfscandevice, moet je je boodschappen dus zelf inscannen en vervolgens afrekenen. Ik denk dat als het druk is en dus niet alle klanten gecontroleerd kunnen worden op die manier ook veel kratjes bier weggesluisd kunnen worden. Ook gelegenheid ---> dief.
Nee, hoezo, is dat aan de orde van de dag dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:41 schreef qonmann het volgende:
[..]
Laat me raden . je woont niet in een achterstandswijk.
Ik nu nog niet. Ik doe toch iets verkeerd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:56 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat komt dus neer op een uurloon van 1250 euro. Dat haalde ik nog niet toen ik die leeftijd had.
Dit soort schade wordt echt niet gedekt door de verzekering.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zucht. Ze is minderjarig. Dus pappie en mammie zijn verantwoordelijk. En die zullen wel verzekerd zijn. En de verzekering komt het dan wel terughalen.
Benieuwd of de Lord nog iets te zeggen heeft met zijn arrogante "zucht.."quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:05 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dit soort schade wordt echt niet gedekt door de verzekering.
Denk het niet. DIe is minderjarig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ze zal het vast wel moeten terugbetalen, hoor.
Ik neem aan dat dat geld kan worden gevorderd van al die sukkels aan wie ze die spullen heeft weggegeven, anders zit ze sowieso met een schuld waar ze voor de rest van d'r leven niet meer afkomt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Omdat dit de strafrechtzaak is. De supermarkt zal het geld in een civiele zaak moeten terugvorderen.
Juridisch zijn ouders aansprakelijk voor onrechtmatige daad van hun kind.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk het niet. DIe is minderjarig.
Lekker goedkope arbeidskrachten..
Dirk doet geen financieringen meer he.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Juridisch zijn ouders aansprakelijk voor onrechtmatige daad van hun kind.
Appie heeft dat vast en zeker ingecalculeerd. Ofwel, diefstal vs personeelskosten. Ofwel diefstal vs marge.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens heb je bij een Appie bij ons in de buurt zo'n zelfscandevice, moet je je boodschappen dus zelf inscannen en vervolgens afrekenen. Ik denk dat als het druk is en dus niet alle klanten gecontroleerd kunnen worden op die manier ook veel kratjes bier weggesluisd kunnen worden. Ook gelegenheid ---> dief.
En dit zullen de ouders niet echt leuk gaan vinden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Juridisch zijn ouders aansprakelijk voor onrechtmatige daad van hun kind.
quote:Ik zag er niet veel kwaad in, want ik zat met schulden.
Je hebt daar wrs gelijk in idd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:32 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Appie heeft dat vast en zeker ingecalculeerd. Ofwel, diefstal vs personeelskosten. Ofwel diefstal vs marge.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |