Zelfs dat is beter dan die irritante vogelgeluiden. Ik antwoord dan meestal zo:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:51 schreef BasEnAad het volgende:
Tok tok tok!!
Hebben jullie nog nooit huisgenoten/buren voor je deur/in je huis gehad die de hele tijd " joooeeeehoooeooeeeee!!111!" roepen om kenbaar te maken dat ze er zijn?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
Nee, hier kan ik me niks bij voorstellen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:57 schreef ynuhh het volgende:
Herken, mensen die in je huis proberen te vliegen zoals een vogel kunnen ook vrij irritant zijn.
Laatst probeerde er ook 1 in me huis een een nest te bouwen, had ik me hele huis vol met grote takken enz.
Hij had toen ook nog een ei gelegd in het nest.
Zulke mensen zijn echt kut ja.
Goede klacht ts.
Uhmm... Nee?!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog nooit huisgenoten/buren voor je deur/in je huis gehad die de hele tijd " joooeeeehoooeooeeeee!!111!" roepen om kenbaar te maken dat ze er zijn?
de Randstadquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Uhmm... Nee?!
In wat voor achterbuurt ben jij verzeild geraakt?
jaaah! Het is liever dan vogelquote:
Nee, ook al ken ik wel een aantal homo's.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog nooit huisgenoten/buren voor je deur/in je huis gehad die de hele tijd " joooeeeehoooeooeeeee!!111!" roepen om kenbaar te maken dat ze er zijn?
Mijn huisgenotequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:05 schreef doubleyouteaare het volgende:
Met wat voor paupers praat TS?
1bak de; m -ken mop, grap: een goeie ~quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:07 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Een bak? Brabants ofzo? Was een goeie jeh
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
Nee, hier kan ik me niks bij voorstellen.
Doe niet zo bijdehand.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |