abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73427419
Hoi,

Ik ben 12 en zoek een bijbaantje (ik krijg weinig zakgeld) alleen alle bijbaantjes die ik vind zijn vanaf 13 jaar. Eerst deed ik de kranten vouwen voor mijn broer, en kreeg van hem het geld. Alleen hij is er mee gestopt. Iemand een idee voor een bijbaan? Reageer AUB!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:15:10 #2
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_73427535
13 worden en een krantenwijk nemen. 15 worden en een bijbaan nemen.

Alle bijbaantjes zijn vanaf 15, behalve krantenwijk.

Get used to it.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_73427564
Auto's wassen.
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
pi_73427572
Als je mijn huis schoonmaakt elke week (grondig) dan krijg je van mij 50 euro per keer week
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:16:54 #5
236335 neen
schone schijn
pi_73427587
Dagbladen zijn toch nog vanaf 15 jaar? Huis-aan-huis en folders vanaf 13.... maar goed, toen ik 12 was ging ik in de zomer lelies koppen. Dat is een van de weinige dingen die je volgens mij kunt doen en nog eens seizoensgebonden ook.
het lijkt niet wat het is
pi_73427644
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:16 schreef neen het volgende:
maar goed, toen ik 12 was ging ik in de zomer lelies koppen. Dat is een van de weinige dingen die je volgens mij kunt doen en nog eens seizoensgebonden ook.
Ja maar het wordt nu weer winter. Bij de volgende zomer is ie al dertien
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:19:34 #7
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_73427677
"heitje voor een karweitje" langs de deuren gaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73427727
Het loon van een 15 jarige is gemiddeld zo'n 2,80 per uur wat moet je als 12 jarige dan wel niet verdienen....
Geniet nog van je kind zijn en ga buiten spelen en kijk over drie jaar eens wat voor baantjes je kunt vinden!
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_73427730
Waar woon je dan twylight?
pi_73427746
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:16 schreef Airlocker het volgende:
Auto's wassen.
Deed ik ook op die leeftijd.

Koop een beetje luxe materialen, investeer dus 150,- (voor de show, levert meer op) en je kunt makkelijk 10-20 per auto vragen. Stofzuig (staat thuis vast wel eentje) je de binnenkant ook nog eens dan vraag je per kwartier 3,95 voor.

Wat ik ook deed, was gewoon langs bedrijven lopen en vragen of ik iets kon doen. Al was het maar een paar uur, had ik in de ''keuken'' van een ander mogen kijken en iets verdient. Veel mensen onthouden je gezicht en bellen zelfs op als je simpelweg je tel.nr. achterlaat.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:22:25 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_73427764
Voor een euro per uur mag je mijn kamer opruimen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_73427774
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:15 schreef klaasdj het volgende:
13 worden en een krantenwijk nemen. 15 worden en een bijbaan nemen.

Alle bijbaantjes zijn vanaf 15, behalve krantenwijk.

Get used to it.
Ik ben anders op mijn 14e begonnen met vakkenvullen en ik kon er op mijn 13e ook terecht.
pi_73427824
Volg het aloude (nah ja, 10 jaar oude) 4-stappenplan:

- Verzin een goede formule voor een website
- Maak bovengenoemde website
- Zorg dat een voldoende groot aantal mensen verslaafd raakt aan de website
- Verkoop website (in jouw geval, laat je ouders de website verkopen, op voorwaarde dat jij de opbrengst krijgt)

Of het (wel aloude) 2 stappenplan:
- verhuis naar Azië
- verkoop je lichaam

Serieus: er zijn voor 12 jarigen geen bijbaantjes. Je kunt je ouders vragen voor meer zakgeld, of zakkenroller worden....
pi_73427870
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:21 schreef kaj180 het volgende:
Waar woon je dan twylight?
zutphen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73427962
Dat lijkt me iets te ver. Ik woon in Oosterhout (bij Breda)
pi_73428015
Als je zin hebt om zonder veel te doen geld wilt verdienen, dan bel je in je woonwijk bij alle 1000 huizen aan.

Vraag of mensen nog boeken hebben die ze niet meer lezen en wel aan jou willen geven.

Vervolgens spreek je een datum af dat je weer langskomt. Noteer dit en ga weer langs. Met gemak haal je tientallen (je woont in een wijk met analfabeten) tot honderden boeken (hier ga je winst op maken) op. Vervolgens filter je alle enigszins nieuwe en of interessante boeken, vraag een ouder om hulp en loop naar de Slegte. Verkoop hier al je boeken en cash. De rest kun je voor de lol op marktplaats zetten om te kijken of er iemand rondloopt die er wel geld voor wilt uitgeven.
pi_73428108
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:28 schreef kaj180 het volgende:
Dat lijkt me iets te ver. Ik woon in Oosterhout (bij Breda)
Ik woon in Breda. Je mag de badkamer en gangen wel komen schoonmaken. Tientje per uur.

* leer jezelf schoonmaken en bij enorm veel mensen kun je geld verdienen. Zorg voor referenties. Kortom, doe het bij de buurman die je het best kent als eerste en zorg dat hij hierover gaat praten en je elke week laat terugkomen.

Als je 7 huizen per week doet, heb je 70 euro. Elke dag 1 uurtje.
pi_73428308
Goede ideeën Langlearn. Misschien ga ik dat wel doen!
pi_73428336
De laatste tip: waar houden mensen absoluut niet van?

Glazen flessen wegbrengen, oud papier etc.

Zet je eigen ophaal service op en vraag hier een klein bedrag voor, zeg 50 cent. Als per straat 5 gezinnen meedoen, dan heb je binnen een uur makkelijk 10-20 euro.

Zeker in wijken waar mensen nogal geld hebben...Enige wat je dan nog moet doen, is even langs een gemeente''bak'' te fietsen.

Let op: zorg ervoor dat je elke week op hetzelfde tijdstip langskomt, dan wordt het een gewoonte en letten mensen er zelfs op (onbewust dan wel bewust).
pi_73428374
Iedereen vindt het toch leuk glazen flessen in de flessenbak te pleuren
pi_73428439
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:39 schreef TwyLight het volgende:
Iedereen vindt het toch leuk glazen flessen in de flessenbak te pleuren

Uhu.

Omlopen/fietsen/autorijden en smerige klauwen aan over houden. Ontzettend leuk.
pi_73428479
Zeker bij een bejaardenflat is het handig. Die mensen kunnen dat zelf niet doen en ze zijn meestal ook erg gul.
pi_73428604
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:42 schreef kaj180 het volgende:
Zeker bij een bejaardenflat is het handig. Die mensen kunnen dat zelf niet doen en ze zijn meestal ook erg gul.
Kijk, dat is zaken doen.

En je hebt veel klanten op 1 adres. Met een beetje geluk geven ze ook flessen met statiegeld mee. Tik je nog meer euro's binnen.

Dus wat ga je nu doen? Actie ondernemen! Succes!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:47:03 #24
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73428675
Je kan ook op zoek gaan naar een supermarkt die foldertjes rondbrengt. Dat levert bijna niets op, maar het wordt weer kerst. Ik heb exact 6 weken die kutfolders rondgebracht, maar wel met kerst overal aangebeld met de beste wensen en superveel binnengehaald.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Donald Duck held dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:08:16 #25
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73429406
Of haal zo'n nepcollectebus bij de speelgoedzaak en ga ermee rond. Best kans dat heel wat mensen je iets geven
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')