Ja maar het wordt nu weer winter. Bij de volgende zomer is ie al dertienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:16 schreef neen het volgende:
maar goed, toen ik 12 was ging ik in de zomer lelies koppen. Dat is een van de weinige dingen die je volgens mij kunt doen en nog eens seizoensgebonden ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed ik ook op die leeftijd.quote:
Ik ben anders op mijn 14e begonnen met vakkenvullen en ik kon er op mijn 13e ook terecht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:15 schreef klaasdj het volgende:
13 worden en een krantenwijk nemen. 15 worden en een bijbaan nemen.
Alle bijbaantjes zijn vanaf 15, behalve krantenwijk.
Get used to it.
zutphenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon in Breda. Je mag de badkamer en gangen wel komen schoonmaken. Tientje per uur.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:28 schreef kaj180 het volgende:
Dat lijkt me iets te ver. Ik woon in Oosterhout (bij Breda)
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:39 schreef TwyLight het volgende:
Iedereen vindt het toch leuk glazen flessen in de flessenbak te pleuren
Kijk, dat is zaken doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:42 schreef kaj180 het volgende:
Zeker bij een bejaardenflat is het handig. Die mensen kunnen dat zelf niet doen en ze zijn meestal ook erg gul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |