Dus ik moet me toch maar zorgen makenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij heeft wel ook gemillimeterd haar he?
Dat is al weer even geleden hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij heeft wel ook gemillimeterd haar he?
Nah, ik hou het toch maar bij die lekkere indo van mequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Dus ik moet me toch maar zorgen maken?
toch maar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Nah, ik hou het toch maar bij die lekkere indo van me
Uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Ik niet. Ben antisociaal, heb al genoeg strand gezien en het weer sucks de komende maanden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Joah, als er Fokkers op het strand zijn wil ik best even sociaal doen
HDquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:08 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Da's goor en straks allemaal in 3D.
Tilburgse Kermis!quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Uhuh
Daar hebben we PM voor hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Quite the opposite, ik werd in de trein naar Eindhoven gezet omdat meneer "thuis moest eten."quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeft hij je weer in de trein naar Tilburg gezet?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Quite the opposite, ik werd in de trein naar Eindhoven gezet omdat meneer "thuis moest eten."
Ja. Maar ik kreeg mijn bordje niet leeg en het was heel fijn hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Quite the opposite, ik werd in de trein naar Eindhoven gezet omdat meneer "thuis moest eten."
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:14 schreef PhalanX het volgende:
oh dus meneer Keukenkast heeft WEL tijd voor jou maar niet voor mij.
We kunnen niet allemaal winnen he.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:14 schreef PhalanX het volgende:
oh dus meneer Keukenkast heeft WEL tijd voor jou maar niet voor mij.
ieder jaar weer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:15 schreef Waxxer het volgende:Ja daar kwam ik ook achter. Ben je daar nog geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |