Jij bent de ik uit een diep donker verleden.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Stuur maar naar danny zelf, grootste kans dattie het niet leest
Met gemák!quote:
Ik kom wel naar Uquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Joah, ik heb het niet zo op meekijkers
Kom ik vrijdagavond naar jou of jij naar mij trouwens?
Ik heb je toch niet afgescheeptquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met gemák!
Maare, de volgende keer scheep je me niet na twee uur af hoor.
Dat wil ik niet meer zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:44 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Jij bent de ik uit een diep donker verleden.
Morgen mag je weer met me spelen schatjequote:
Ik tikte het ook niet in één zucht vier keer achter elkaar!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoor steeds als ik PhalanX lees "Faalangst".
Een beetje wel vond ikquote:
Je kan het Lot niet blijven ontlopen. embrace the dark side young padawan!quote:
Maar, ik heb geen studiefinanciering. En ik had meebetaald aan het etenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een beetje wel vond ik. Want ik had gedacht dat er ook wel eten bij inbegrepen zat (nou is dat sowieso een heikel punt
), maar opeens moest je binnen een half uur [schuine streep] drie kwartier bij je huis zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een beetje wel vond ik. Want ik had gedacht dat er ook wel eten bij inbegrepen zat (nou is dat sowieso een heikel punt
), maar opeens moest je binnen een half uur [schuine streep] drie kwartier bij je huis zijn.
Zo zou ik dat dus noooooooooooit doen. Als je rond etenstijd afspreekt dan eet je ook gezellig saampjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een picknick!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:51 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij was dat gewoon onzekerheid, dan zeg je zo opeens "oh ik moet weg" en dan nog onzekerheid over jezelf omdat de ander zo opeens weggaat!
Maak gewoon weer een nieuwe afspraak en dan nemen jullie broodjes mee.
Ik moet morgenavond dingen doen. Donderdagmiddagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:53 schreef PhalanX het volgende:
oh hai keukenkast... zin om morgenavond een broodje bij de subway te eten? my treat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |