Je vergeet; Pijn aan je smoel na het vallenquote:
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:03 schreef wise het volgende:
Herfst =
zomeruitverkoop, nat weer, bladeren op de weg/rails, wind, truien, warme chocomelk op het terras, boerenkool met worst, sjaal, pepernoten, kerstspullen, kou, kale bomen.
heerlijk toch.
Zomer is:quote:
Is toch tof, zo'n pleepot op wielen inclusief stofzuiger geluid.quote:
eerst wilde ik zeggen "kerstspullen in de herfstquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:03 schreef wise het volgende:
Herfst =
zomeruitverkoop, nat weer, bladeren op de weg/rails, wind, truien, warme chocomelk op het terras, boerenkool met worst, sjaal, pepernoten, kerstspullen, kou, kale bomen.
heerlijk toch.
inderdaad. Eensch isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:06 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Zomer is:
Chickies in weinig kleding, lekker warm weer, bruin worden in de zon, NOG meer genieten van een koud biertje, lekker zwemmen, op zomervakantie gaan, lekker lang licht, etc etc etc.
Wat lult die gozer over de herfst![]()
Mwha, zit maar 20 minuten in de auto naar het werk (als het tegenzit).quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef appelsjap het volgende:
Mensen die een scooter als vervoersmiddel gebruiken als je ook 1 uur in de file kunt staan
Neukenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Natalie het volgende:
Het geritsel van gevallen bladeren op straat
Kastanjes
Lekker met een dikke trui en een kop choco op de bank
Kaarsjes aan
kijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Natalie het volgende:
Kastanjes
Kaarsjes aan
Ik wil je wel gezelschap houden, ja?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Natalie het volgende:
Ja helaas woon ik ergens andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:10 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Mwha, zit maar 20 minuten in de auto naar het werk (als het tegenzit).
Brommer ben ik er in 15 ongeacht verkeersdrukte (tsja, daar rag je overal mee doorheen hè).
Geef mij dan maar de droge auto.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef appelsjap het volgende:
Mensen die een scooter als vervoersmiddel gebruiken als je ook 1 uur in de file kunt staan
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Natalie het volgende:
Kastanjes
Kaarsjes aan
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Scooter
Scooter
Scooter
Scooter
Sjonnie dat je bent
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Natalie het volgende:
Het geritsel van gevallen bladeren op straat Het geluid van de zee als je op het strand ligt
Kastanjes (water)ijs
Lekker met een dikke trui en een kop choco op de bank een cocktail aan het strand
Kaarsjes aan ( kan ook in de zomer )
Bladeren die niet op de bomen zittenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Natalie het volgende:
Kastanjes
Kaarsjes aan
Ik wel een keer, door jouw klacht. Toen ik nog bij Domino's werkte als bezorger. Die kut wielen werden alleen vervangen als ze kapot gingen, profiel gaven ze niks om. Dus ja, zelfs met 5-10 km/h door de bocht icm natte bladeren maak je dan al lekkere smakkersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:14 schreef appelsjap het volgende:
Oh en ik ben niet echt gevallen, was alleen zodat het topic iets spectaculairder werd
Kaarsjes die omvallen en je huis afbrandenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bladeren die niet op de bomen zittenDikke truien
Je tong verbranden aan warme chocolademelk
Niet jaargetijde afhankelijkquote:
kaarsvet waardoor je borstkas verband.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:15 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Kaarsjes die omvallen en je huis afbranden
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:15 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik wel een keer, door jouw klacht. Toen ik nog bij Domino's werkte als bezorger. Die kut wielen werden alleen vervangen als ze kapot gingen, profiel gaven ze niks om. Dus ja, zelfs met 5-10 km/h door de bocht icm natte bladeren maak je dan al lekkere smakkers
Nou ja, dan is het iig meteen weer warm voor de aanbidders van zo... uhmmm, warmtequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:15 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Kaarsjes die omvallen en je huis afbranden
Ik wil wel knus met jou op de bank zitten, inclusief warme chocolademelk!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:19 schreef Natalie het volgende:
[..]
Idd
(Ik kan nu al niet wachten op het Winter-topic)
Warmofielen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou ja, dan is het iig meteen weer warm voor de aanbidders van zo... uhmmm, warmte
Zonder trui op de bank met een 19jarige pokeraar? Don't know about thatquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:22 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik wil wel knus met jou op de bank zitten, inclusief warme chocolademelk!
(Het liefst zonder de dikke trui)
Dan warmen we er toch gewoon 2 opquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zonder trui op de bank met een 19jarige pokeraar? Don't know about that
Maar bedankt voor het aanbod!
(P.S. Die choco houd ik btw!)
Ik weet niet... maar het eerste waar ik aan moet denken bij dat woord zijn van die dikke pantoffels/sloffenquote:
Winter is ook cool.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:19 schreef Natalie het volgende:
[..]
Idd
(Ik kan nu al niet wachten op het Winter-topic)
Ik heb al jaren geen echte sneeuw meer gezien hoor, was het maar zoals het ideaal beeld zoals jij die beschrijftquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:30 schreef wise het volgende:
[..]
Winter is ook cool.
Dwarrel sneeuw. In de stad lopen met al die lichtjes en versieringen, oliebollen, warme chocomelk met amaretto, thuis op de bank film kijken onder een deken terwijl het buiten sneeuwt. Boom optuigen, gourmetten/steengrillen (met of zonder familie).
maak er dan maar natte sneeuw vanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen echte sneeuw meer gezien hoor, was het maar zoals het ideaal beeld zoals jij die beschrijft
Wakker worden, het gordijn open trekken en zien dat alles wit is. Kinderen maken sneeuwpoppen in de tuin (en ik ook, als het even kanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:30 schreef wise het volgende:
[..]
Winter is ook cool.
Dwarrel sneeuw. In de stad lopen met al die lichtjes en versieringen, oliebollen, warme chocomelk met amaretto, thuis op de bank film kijken onder een deken terwijl het buiten sneeuwt. Boom optuigen, gourmetten/steengrillen (met of zonder familie).
Natte sneeuwquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:37 schreef wise het volgende:
[..]
maak er dan maar natte sneeuw vanof motregen
![]()
Finland is je vriend in de winterquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen echte sneeuw meer gezien hoor, was het maar zoals het ideaal beeld zoals jij die beschrijft
Ah een choco lover, je laat je zeker ook dagelijks palen door een neger?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Natalie het volgende:
Kastanjes
Kaarsjes aan
Eigenlijk houd ik niet eens zo van chocolademelk, maar het zo'n ultiem warm winterdrankjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:45 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Ah een choco lover, je laat je zeker ook dagelijks palen door een neger?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:45 schreef Airlocker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:45 schreef Airlocker het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |