abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73551497
Stiemie, geen ervaring met een osteopaat.

Tess, zet em op meid!!! Slaapt ze inmiddels al vicky?

Oeke
Fake it till you make it...
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:20:27 #277
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_73551748
Nou ik ben bij de HAP geweest. Twee ontstoken oren en een infectie aan de bovenste luchtwegen. AB kuur numero 2 al.
Nouja, we hebben met Anna ook erg geschipperd, maar die was na een jaar af en aan verkouden, oorontsteking, luchtwegen enz enz er ook vanaf. Dus ik hoop dat Morris er ook overheen komt.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_73552059
Jeetje Memmel dat is niet niks zeg... en gewoon al voor de 2e keer. Beterschap voor je mannetje!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:37:58 #279
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73552140
Bah, Morris alweer aan de antibiotica... Beterschap!

Stiemie, je hebt echt een Linde-kloontje
Met Devin hebben we destijds geweldige resultaten gehad na een paar behandelingen bij de osteopaat! Toby is nu ook een keer geweest en gaat maandag weer. Hij is nu wel wat rustiger, huilt minder vaak.

En ik zag nog een draaiwurmpje voorbij komen

Hier lijkt er eentje mee te willen doen aan het WK speen verspugen, hij krijgt hem zo zijn bed, de box of de wagen uit
.... met gevoel voor drama....
pi_73552434
Kersjes spuugt Toby zo ver? Ik twijfel een beetje over de ostheopaat omdat het al best wat beter gaat en die darmkrampjes komen ze ook vanzelf overheen. Niet dat ik straks een maand naar de ostheopaat ga en dat ze dan zeggen dat het over is terwijl het anders ook zo rond die tijd waarschijnlijk voorbij is met de krampen.

Ik ging net even in onze slaapkamer bij Esmee kijken want die slaapt gewoon alweer bijna 4 uur. Doe ik de deur open en meteen ruik ik me toch een poeplucht Die zal dus zo wel wakker worden gok ik
pi_73552680
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:10 schreef Nijna het volgende:
Stiemie, geen ervaring met een osteopaat.

Tess, zet em op meid!!! Slaapt ze inmiddels al vicky?

Oeke
ze is al weer wakker. Heeft een half uurtje geslapen denk ik. Nou ja, nu een fles en dan weer naar bed.

Och Morrisje... Beterschap mannetje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:36:07 #282
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_73553579
Vicky, als je vrijdag liever hebt dat ik naar jou kom ivm rust van Tess, kan dat ook he!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_73554901
Memmel, wat sneu voor je kleine man! Hopelijk knapt hij gauw op!

Kers, zo ver... .

Stiemie en... was het een lekkere luier?

Tess, klein dametje, ga je lekker slapen meid? trusten
pi_73555225
Ik weet trouwens niet meer wie het vroeg, maar het boxkleed dat ik besteld had bij Prenatal valt trouwens ontzettend tegen Het is van een soort polyesterfleece en het ziet er nu al uit of het 10 keer gewassen is en al aan het pillen is. Dat gaat dus terug...
pi_73555345
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:36 schreef Memmel het volgende:
Vicky, als je vrijdag liever hebt dat ik naar jou kom ivm rust van Tess, kan dat ook he!
ik neem m ff mee naar de PM.

Tess ligt in bed en volgens mij slaapt ze nu. Net was ze weer aan het mekkeren, hebben er een speen ingestopt en nu hopen dat het stil blijft...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:43:38 #286
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73555758
Ach gossie voor zielige Morris. Hopen dat de abkuur snel aanslaat!

Stiemie, en werd ze nog snel wakker na de poepbroek? Jammer dat het boxkleed zo tegenvalt. Vind hem wel ontzettend leuk.

Kersjes met een kampioentje verspugen Niet handig
pi_73555802
Stiemie, ik zou trouwens gewoon terug gaan naar de prenatal!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73556113
Vicky fijn dat Tess slaapt! Hier een meisje met darmkrampjes, maar ja dat hoort er 's avonds bij. Misschien dat ik haar anders zo maar in de draagdoek doe en dat ze dan tot rust komt.

En Esmee werd niet wakker met een poepbroek dus ik denk dat ze gewoon heel veel windjes gelaten had. Die poepbroek volgde wel snel nadat ze wakker was...

Het boxkleed gaat inderdaad terug naar prenatal Jammer want het zag er juist zo leuk uit op het plaatje.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:01:07 #289
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73556368
Het wk verspugen is dan wel tegen Roy hè Kersjes Zou nog wel even door oefenen met Toby
misschien iets beter lezen.

Arme Iris, hopelijk gaat het vanaf vandaag weer een beetje beter met je

Stieme

[ Bericht 3% gewijzigd door _Bar_ op 10-10-2009 21:16:36 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73558446
Hihi, Toby de speenspuger!
Kobus pakt hem altijd met duim en wijsvinger vast en trekt hem dan een eindje uit zijn mond om de duim van zijn andere hand erbij te doen. Dat lukt allemaal, maar dan blijft de speen aan zijn duim hangen en dan zwiept hij hem alsnog weg, per ongeluk. Brullen!

Memmel, wat sneu voor je Morris. Hopelijk slaat de kuur snel aan.

Stom van dat kleed, Stiemie.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73559541
Stiemie, daar zou ik ook mee teruggan, balen joh!

Mijn speklapje leert lopen

alleen jammer dat het stoeltje sneller schuift dan Merel, dus ze heeft de vloer al een aantal keer geraakt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 11 oktober 2009 @ 09:10:14 #292
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_73567567
Fuente wat gaat je meisje hard! En wat kijkt ze vrolijk

Wij schrokken vanmorgen wakker. Esmee heeft gewoon van 23:30 uur tot 7.30 uur geslapen!
pi_73567580
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:48 schreef Fuente het volgende:
Stiemie, daar zou ik ook mee teruggan, balen joh!

Mijn speklapje leert lopen
[ afbeelding ]

alleen jammer dat het stoeltje sneller schuift dan Merel, dus ze heeft de vloer al een aantal keer geraakt
ahw

Ik geef Elin een curverbox en daar zet ik een zware doos in, dus met fotoalbums e.d. zo kan ze m langzaam vooruitschuiven en lopen zonder om te kukelen (en t is lager en heeft niet zulke harde punten misschien een idee?
  zondag 11 oktober 2009 @ 09:15:07 #294
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73567582
Knappe Merel!

Speenspugers, haha! Wie komt t verst?

Wij gaan vanmiddag lekker naar t zwembad, t is toch geen weer buiten. Heb er nu al zin in

Hoe is t vannacht gegaan Stiemie?
pi_73567742
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 09:10 schreef Stiemie het volgende:
Fuente wat gaat je meisje hard! En wat kijkt ze vrolijk

Wij schrokken vanmorgen wakker. Esmee heeft gewoon van 23:30 uur tot 7.30 uur geslapen!
wat heerlijk!!
go Esmee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73567981
Merel, stoer hoor

Esmee wat goed

Iris voelt zich een stuk beter, ze heeft alleen van de nacht weer een potje gemaakt, helaas.
  zondag 11 oktober 2009 @ 10:16:31 #297
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73568054
Lopende Merel

Esmee heerlijk doorgeslapen en Iris juist niet

Oh heerlijk, lekker zwemmen mikoxx... voor ons nog even geen optie, Maarten is natuurlijk net van zijn oorontsteking af (oortje ziet nog wel wat rood). Dus we hebben nog heerlijk een uurtje in bed liggen dommelen (W. en ik) en Maarten was lekker aan het kletsen, aan ons aan het plukken, over W. heen proberen te klimmen etc. Dat dommelen deden we dus omstebeurt
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73568237
Lekker Marie, dat gedommel in bed met een kletsende klimmende pulkende Maarten

Iris ligt nu wel weer lekker te tukken. Het suffe is dat ze er af en toe wel een lange nacht tussendoor doet en dan weet je dat ze het dus kan en lang niet altijd doet... maar goed, ze is ook nog maar net 2 maanden dus wie weet gaat ze het wel steeds vaker doen.
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 10:58:21 #299
5428 crew  miss_sly
pi_73568497
Knappe Merel met haar mooie snoetje

Lekker nog even dommelen in bed, zo gezellig ook al komt er van slapen niet veel meer.

Stiemie, fijn dat Esmee doorgeslapen heeft!
Nijna, jammer dat Iris dat dan weer niet gedaan heeft.

Senna kwam afgelopen nacht twee keer ipv een, maar dat is pas de vierde keer sinds ze geboren is, dus helemaal niet erg. Ze gaat tegenwoordig om een uur of 7 in bad en naar bed (nog wel in slaap voeden) maar op die manier hebben we wel weer een stuk avond terug. Ook wel gezellig, we hebben gisteravond gezellig samen een filmpje gekeken. Was nog niet gelukt sinds ze geboren is

Over dat doorslapen: mijn zusje zei dat haar jongste (5 maanden) van het cb nog niet mag doorslapen van 7-7 bijvoorbeeld; hij moet minstens een late voeding krijgen nog. Hoe zijn de adviezen bij anderen hier?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73568571
miss, volgens het cb hier zou ik de flessen van Tess wat korter op elkar mogen geven zodat ze van 21 tot 7 zou kunnen slapen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')