abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:54:27 #101
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_73447475
Het deplorabele milieufanatisme van o.a. Samson zelf is mede de oorzaak van deze toestand. Van deze partij mag je zo langzamerhand geen scheet meer laten. Je moet 's avonds in het halfduister van koppijnlampen bij maximaal 18° in huis blijven zitten. Bewegen mag niet want dat is slecht voor het milieu en zorgt er voor dat de zeespiegel stijgt waardoor met name in Bangla Desh de mensen problemen krijgen omdat ze niet zo goed zijn in dijken. Dit soort drogredeneringen van de PvdA, tezamen met het ontkennen van het Islamprobleem, dragen bij aan de onstuitbare neergang van de PvdA.

De mensen zijn het langzamerhand spuugzat, een zogenaamde volkspartij in het zadel te houden die:
1) als banenmachine voor de overheid fungeert
2) uitvinder is van overheidsbemoeizucht
3) hofleverancier is van malafide politieke en ambtelijke functionarissen
4) de fossiele Karl Marxbeginselen uitvent maar intussen de vijand is van de werkers in NL
5) verantwoordelijk of medeverantwoordelijk is voor het multikul drama
6) zichzelf het etiket progressief opplakt en intussen middeleeuwse (lees: islam) randverschijnselen ondersteunt
7) zelfverklaarde utopieën najaagt ten koste van de welvaart van NL voor de komende tig jaren vanwege de staatsschuld.

De lijst is zeker niet uitputtend, en kan door ieder worden aangevuld. Denk b.v. aan verkeer, veiligheid, rechtsspraak, regeltjes enz. enz.

Ik kan niet wachten tot de komende 2e kamer verkiezingen: bij de beëdiging van de 2e kamerleden zien we een PvdA-fractie die is uitgedund tot 4 leden die heel zielig achterin de 2e kamer zitten met een woud van snorrende cameraploegen om hen heen.
pi_73447486
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:50 schreef bendk het volgende:

[..]

Ahhh...kijk nou eens...de maatschappij is geheel fout bezig.
Nee, dat zeg ik niet. Maar het "volk" wil belastingverlaging, meer wegen, en meer blauw op straat om maar een voorbeeld te noemen. Tja, en die combinatie gaat helaas niet lukken he ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:58:43 #103
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73447550
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:30 schreef Ryan3 het volgende:
Maw het is vrij subjectief om links zo te definiëren als jij doet (als het kwaad), daarmee kun je niet verder communiceren, lijkt me.
Wellicht, maar ik hoef er persoonlijk ook niet echt meer over te communiceren. Een postje hier of daar is nog wel aardig, om die 'linksen' zich weer op te zien winden. Maar dat wordt de laatste tijd ook steeds minder, het lijkt wel of men zich neer heeft gelegd bij het eigen falen.
pi_73447604
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:58 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Wellicht, maar ik hoef er persoonlijk ook niet echt meer over te communiceren. Een postje hier of daar is nog wel aardig, om die 'linksen' zich weer op te zien winden. Maar dat wordt de laatste tijd ook steeds minder, het lijkt wel of men zich neer heeft gelegd bij het eigen falen.
Wrs als iets zo subjectief wordt, dat mensen er ook geen zin meer in zien om ergens over te communiceren. Dat zie je met die lui in BNW ook. Wat moet je er tegen inbrengen, als het zover buiten het min of meer gedeelde referentiekader zit van de meeste mensen?
I´m back.
pi_73447643
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ook in relatie tot dit topic (maar dat is secundair), maar in dat topic (een lijst mbt human development) staat Nederland op 6 en Denemarken op 16, hoe dat kan? Dat hou je toch niet voor mogelijk?
Zoals eerder geschreven, ik ken de opdrachtgever niet, de doelstelling, de doelgroep, de vragen enz .

Ik weet wel dat er een onderzoek bestaat naar het gelukkigste volk en op de eerste plaats is dat denemarken, evenals de vorige jaren trouwens. Ik heb dat hier ook gepubliceerd
nothing will change without a rebel
pi_73447702
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:54 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Maar het "volk" wil belastingverlaging, meer wegen, en meer blauw op straat om maar een voorbeeld te noemen. Tja, en die combinatie gaat helaas niet lukken he ?
HIer zijn dit jaar de belastingen op loon wel verlaagd ! Alsmede ook in andere landen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:08:22 #107
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73447714
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wrs als iets zo subjectief wordt, dat mensen er ook geen zin meer in zien om ergens over te communiceren. Dat zie je met die lui in BNW ook. Wat moet je er tegen inbrengen, als het zover buiten het min of meer gedeelde referentiekader zit van de meeste mensen?
Ik denk eerder dat er in dit geval sprake is van twee kampen die onverenigbaar zijn. Zij die de multiculturele samenleving met hand en tand willen blijven verdedigen en zij die er korte metten mee willen maken. Die twee kampen begrijpen elkaar al meer dan tien jaar niet en een discussie daartussen begint en eindigt dan ook meestal met een scheldpartij aan het adres van de PVV-stemmer.

Erg grappig om te zien, elke keer weer. Het is mij inmiddels duidelijk dat 'linksen' het fatsoenlijk discussiëren zijn verleerd, omdat ze in dit land veel te lang gelijk hebben gekregen. Maar mij maakt dat niks uit, ik vermaak me er slechts mee. Wie ben ik om hun de juiste weg te wijzen?
pi_73447750
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:54 schreef voice-over het volgende:
Het deplorabele milieufanatisme van o.a. Samson zelf is mede de oorzaak van deze toestand. Van deze partij mag je zo langzamerhand geen scheet meer laten. Je moet 's avonds in het halfduister van koppijnlampen bij maximaal 18° in huis blijven zitten. Bewegen mag niet want dat is slecht voor het milieu en zorgt er voor dat de zeespiegel stijgt waardoor met name in Bangla Desh de mensen problemen krijgen omdat ze niet zo goed zijn in dijken. Dit soort drogredeneringen van de PvdA, tezamen met het ontkennen van het Islamprobleem, dragen bij aan de onstuitbare neergang van de PvdA.

De mensen zijn het langzamerhand spuugzat, een zogenaamde volkspartij in het zadel te houden die:
4) de fossiele Karl Marxbeginselen uitvent maar intussen de vijand is van de werkers in NL
6) zichzelf het etiket progressief opplakt en intussen middeleeuwse (lees: islam) randverschijnselen ondersteunt
7) zelfverklaarde utopieën najaagt ten koste van de welvaart van NL voor de komende tig jaren vanwege de staatsschuld.

De lijst is zeker niet uitputtend, en kan door ieder worden aangevuld. Denk b.v. aan verkeer, veiligheid, rechtsspraak, regeltjes enz. enz.

Ik kan niet wachten tot de komende 2e kamer verkiezingen: bij de beëdiging van de 2e kamerleden zien we een PvdA-fractie die is uitgedund tot 4 leden die heel zielig achterin de 2e kamer zitten met een woud van snorrende cameraploegen om hen heen.
Goed stukje...
pi_73447794
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:04 schreef bendk het volgende:

[..]

Zoals eerder geschreven, ik ken de opdrachtgever niet, de doelstelling, de doelgroep, de vragen enz .

Ik weet wel dat er een onderzoek bestaat naar het gelukkigste volk en op de eerste plaats is dat denemarken, evenals de vorige jaren trouwens. Ik heb dat hier ook gepubliceerd
Is dat een eigen onderzoek van je geweest dat je gepubliceerd hebt? (Ik wist trouwens niet dat je publiceerde...?)
Human development gaat een beetje over de voorzieningen die er voor mensen aanwezig zijn in een land. Uitleg staat in dat topic. Je had me redelijk wel overtuigd dat de situatie in Denemarken iig een stuk beter is dan in Nederland, maar toen las ik dat lijstje en stuitte dus op een plaats 16 voor Denemarken (net boven België) tegen 6 voor Nederland. Zouden dan sommige mensen het in Denemarken toch niet zo goed hebben oid?
Overigens stond Hongarije op 43, dat is ook al zo laag, begrijp jij dat nou?
I´m back.
pi_73447840
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:08 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat er in dit geval sprake is van twee kampen die onverenigbaar zijn. Zij die de multiculturele samenleving met hand en tand willen blijven verdedigen en zij die er korte metten mee willen maken. Die twee kampen begrijpen elkaar al meer dan tien jaar niet en een discussie daartussen begint en eindigt dan ook meestal met een scheldpartij aan het adres van de PVV-stemmer.

Erg grappig om te zien, elke keer weer. Het is mij inmiddels duidelijk dat 'linksen' het fatsoenlijk discussiëren zijn verleerd, omdat ze in dit land veel te lang gelijk hebben gekregen. Maar mij maakt dat niks uit, ik vermaak me er slechts mee. Wie ben ik om hun de juiste weg te wijzen?
Dat is het mooie, niemand weet de juiste weg natuurlijk. Of is dat te relativistisch?
Ik denk wel dat overtuigingen in Nederland zoetjesaan idd uit elkaar aan het groeien zijn, nog erger dan in de jaren 70, toen er ook polarisatie bestond.
I´m back.
pi_73447958
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:54 schreef voice-over het volgende:

Je zou hier de PvdA zo kunnen vervangen door het CDA
pi_73448038
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:20 schreef kriele het volgende:

[..]

Je zou hier de PvdA zo kunnen vervangen door het CDA
Ja, wat het CDA in 1994 was, is de PvdA in 2009?
I´m back.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:26:36 #113
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73448100
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is het mooie, niemand weet de juiste weg natuurlijk. Of is dat te relativistisch?
Dat is waar. De juiste weg hangt natuurlijk af van het doel, van datgene wat je wil bereiken of juist wil voorkomen.

Maar ik neem aan de de meeste 'linksen' toch ook niet zitten te wachten op een verarmd Nederland met in elk stadje een getto gevuld met hatende, agressieve islamitische nietsnutten en een drastische inperking van onze vrijheden als gevolg van een sterk oprukkende islam. Maar dat is helaas wel waar de weg van die 'linksen' onherroepelijk toe leidt.
pi_73448298
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:26 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Dat is waar. De juiste weg hangt natuurlijk af van het doel, van datgene wat je wil bereiken of juist wil voorkomen.

Maar ik neem aan de de meeste 'linksen' toch ook niet zitten te wachten op een verarmd Nederland met in elk stadje een getto gevuld met hatende, agressieve islamitische nietsnutten en een drastische inperking van onze vrijheden als gevolg van een sterk oprukkende islam. Maar dat is helaas wel waar de weg van die 'linksen' onherroepelijk toe leidt.
Maar als je dat denkt dan is er toch wel een juiste weg? Daarom vroeg ik ook, is het te relativistisch?
I´m back.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:50:26 #115
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73448657
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar als je dat denkt dan is er toch wel een juiste weg? Daarom vroeg ik ook, is het te relativistisch?
Wat mij betreft niet hoor. Ik kan niet in de agenda van anderen kijken en bovendien kunnen anderen de mening toegedaan zijn dat zij door het stimuleren van de islam en de daarbij horende achterlijkheid en criminaliteit Nederland een grote dienst bewijzen.
pi_73449039
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is dat een eigen onderzoek van je geweest dat je gepubliceerd hebt? (Ik wist trouwens niet dat je publiceerde...?)
Human development gaat een beetje over de voorzieningen die er voor mensen aanwezig zijn in een land. Uitleg staat in dat topic. Je had me redelijk wel overtuigd dat de situatie in Denemarken iig een stuk beter is dan in Nederland, maar toen las ik dat lijstje en stuitte dus op een plaats 16 voor Denemarken (net boven België) tegen 6 voor Nederland. Zouden dan sommige mensen het in Denemarken toch niet zo goed hebben oid?
Overigens stond Hongarije op 43, dat is ook al zo laag, begrijp jij dat nou?
Nee ik publiceer niet op basis van een eigen onderzoek. Zie hier een link:

http://www.rtl.nl/%28/act(...)nen_erg_gelukkig.xml

Kijk verder maar even op google, denen het gelukkigste volk.

Jouw 'een beetje over de voorzieningen' is een een andere approach
pi_73449096
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:50 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Wat mij betreft niet hoor. Ik kan niet in de agenda van anderen kijken en bovendien kunnen anderen de mening toegedaan zijn dat zij door het stimuleren van de islam en de daarbij horende achterlijkheid en criminaliteit Nederland een grote dienst bewijzen.
PvdA is een partij die niet religieus is, die hebben dus niets met geloven, ook niet een ander geloof dan het Christendom dat men van huis uit hier kent. Wel geloven ze dat iedereen een faire kans moet hebben, vooral ook mensen in een onderliggende situatie, en wonderwel zijn dat onder meer vaak moslims, die hier als goedkope arbeider naartoe zijn gehaald om het zware en vieze werk te doen. Van generlei wijze, niet van de PvdA noch van andere partijen, werd vervolgens gesteld dat die arbeidsmigranten zich moesten aanpassen aan onze civil society.
I´m back.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:29:26 #118
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73449653
Allochtone vrouwen kunnen niet klokkijken.

Ik vraag me altijd af wat een linkse van dit soort berichten denkt. Denkt hij dan: we hebben de goede keuze gemaakt, of knaagt er toch iets?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_73449760
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:29 schreef Sachertorte het volgende:
Allochtone vrouwen kunnen niet klokkijken.

Ik vraag me altijd af wat een linkse van dit soort berichten denkt. Denkt hij dan: we hebben de goede keuze gemaakt, of knaagt er toch iets?

Het is net wat je zegt. 'We' hebben keuzes gemaakt die niet altijd gelukkig zijn geweest, of het nu links of rechts is. Waarom altijd die zwart/witte afbakeningen van het politeke spectrum?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:36:54 #120
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73449810
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

PvdA is een partij die niet religieus is, die hebben dus niets met geloven, ook niet een ander geloof dan het Christendom dat men van huis uit hier kent.
Tsja, dat zeg jij. Vroeger was dat inderdaad zo, was de PvdA zelfs behoorlijk fel anti-christelijk. Maar tegenwoordig is zij de partij van de volgelingen van Allah.
quote:
Wel geloven ze dat iedereen een faire kans moet hebben, vooral ook mensen in een onderliggende situatie, en wonderwel zijn dat onder meer vaak moslims
Nee, dat is niet waar. Moslims zijn geen mensen die zich in een onderliggende situatie bevinden. Moslims zijn lid van de grootste criminele bende van de wereld, dus die kunnen kansen genoeg voor zichzelf creëren. Ik zie geen enkele reden om dat ook nog eens te gaan stimuleren.

Kijk, als moslims zich massaal afkeren van hun zogenaamde "religie" en hun achterlijke gebruiken, dan valt er misschien weer wat te stimuleren. Maar eerder niet. Immers, voor wat hoort wat.
pi_73449867
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:36 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Tsja, dat zeg jij. Vroeger was dat inderdaad zo, was de PvdA zelfs behoorlijk fel anti-christelijk. Maar tegenwoordig is zij de partij van de volgelingen van Allah.
[..]

Nee, dat is niet waar. Moslims zijn geen mensen die zich in een onderliggende situatie bevinden. Moslims zijn lid van de grootste criminele bende van de wereld, dus die kunnen kansen genoeg voor zichzelf creëren. Ik zie geen enkele reden om dat ook nog eens te gaan stimuleren.

Kijk, als moslims zich massaal afkeren van hun zogenaamde "religie" en hun achterlijke gebruiken, dan valt er misschien weer wat te stimuleren. Maar eerder niet. Immers, voor wat hoort wat.

Is een CDA dan zoveel anders in de benadering naar Moslims?
pi_73449868
Kijk dit is nou typisch PvdA. Ieder weldenkend mens was in 2002 al tot deze conclusie gekomen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:47:28 #123
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73450079
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:39 schreef kriele het volgende:

[..]

Is een CDA dan zoveel anders in de benadering naar Moslims?
Nee, en dat beweer ik ook nergens. Maar voor het CDA met zijn christelijke insteek is het (in eerste instantie althans) wel veel logischer dat die zich islamgezind opstelt.
pi_73450400
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:47 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Nee, en dat beweer ik ook nergens. Maar voor het CDA met zijn christelijke insteek is het (in eerste instantie althans) wel veel logischer dat die zich islamgezind opstelt.

Waarom wordt het de PvdA dan eigenlijk het hele verval van Nederland aangerekend(voornamelijk door de rechtser denkende mens), en komt het CDA overal mee weg denk je? Bos werd ook altijd beticht door draaikonterij, terwijl Balki eigenlijk minstens zo erg was en is.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:06:31 #125
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73450613
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:58 schreef kriele het volgende:

[..]

Waarom wordt het de PvdA dan eigenlijk het hele verval van Nederland aangerekend(voornamelijk door de rechtser denkende mens)
Omdat die volgens jou zogenaamd "rechtser denkende mens", oftewel de PVV-stemmer, voorheen juist werd vertegenwoordigd door diezelfde PvdA!

En nee, dan heb ik het niet over 8 jaar geleden, want toen was de verelitarisering van de PvdA al ver gevorderd en ging Fortuyn er met de buit vandoor. Ik heb het over de periode beginnend in de jaren '50 tot en met begin jaren '90, toen de PvdA nog wel voor de autochtone laagopgeleide "arbeider" opkwam. Men voelt zich dus simpelweg verraden, door de PvdA, die de wijken en verworvenheden van deze mensen heeft weggegeven aan de, in hun ogen, islamitische kolonisten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')