quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je krijgt het in het vliegtuig. Dat vul je dan in (handig om een pen mee te nemen in je handbagage). Een deel wordt ingenomen door de Douane bij binnenkomst en een een deel laten ze los in je paspoort zitten. Die moet je niet kwijtraken en de lever je dus in als je het land weer verlaat. Gebeurd in best veel landen
het reizen zelf is weinig anders hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en PS weet natuurlijk ook het antwoord op al je vragen op reizen naar de VS (al kan het door haar visum misschien procedureel wel anders lopen)
http://video.google.com/videoplay?docid=-3009942023259607364#quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was 1 van de vragen niet of je naar Amerika ging met terroristisch doeleinden? Welke zot zegt daar nou ja op
vier uur zelfs nog maar... ik ben alleen maar de hele tijd moequote:
Die is leuk inderdaadquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-3009942023259607364#
Ik verbaasde me toe ik naar Amerika vloog dat ik daadwerkelijk die drie vragen (vanaf 2:45) daadwerkelijk moest beantwoorden
meer slapenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vier uur zelfs nog maar... ik ben alleen maar de hele tijd moe
ja. ik ga zo zwemmenquote:
Je kan ook lachen met de dingen die uitgesloten zijn bij verzekeringen. Ik heb een keer voorwaarden voor een reisverzekering gelezen en er werden zeer exotische dingen niet gedektquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-3009942023259607364#
Ik verbaasde me toe ik naar Amerika vloog dat ik daadwerkelijk die drie vragen (vanaf 2:45) daadwerkelijk moest beantwoorden
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:17 schreef Etcetera het volgende:
Morgen heeft Tony z'n schouderholsters weer aan![]()
![]()
En waarom is dat meerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet hoe jij 't bedoeld, maar ik bedoel dit:
[ afbeelding ]
die dan zoiets draagt:
[ afbeelding ]
Ja dat weet ik ook niet eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En waarom is dat meer![]()
dan zonder?
Ik postte hem dan ook niet omdat 'ie niet op je leekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:57 schreef iamredleader het volgende:omfg die vent lijkt gewoon een beetje op mij!
Ik zou even een hartig woordje met je moeder gaan hebben...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een paar weken terug zag ik in de kroeg iemand die verdacht veel leek op mij een paar jaar terug! Zelfs tot op de manier van aan de bar zitten toe!
1,5 m? Dat is flink hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit mijn San Francisco tripje voor te bereiden, en er staat op de KLM site iets van een maximum afmeting van koffers.... 158 (l + b + h), maar dat kan toch bijna niet?Dat is handbagageformaat lijkt me
Lengte + breedte + hoogte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1,5 m? Dat is flink hoor
Hoe groot ben jij?
Google gaat vast 260 euro voor mij betalen aan de buma als ik 12 filmpjes op mijn hyves embedquote:Buma maakte vorige week bekend dat sitebeheerders vanaf 1 januari 2010 moeten gaan betalen voor embedded content, waarin auteursrechtelijk beschermde muziek te horen is. Voor maximaal zes filmpjes moet 130 euro worden neergelegd. Als een blogger of sitebeheerder een dienst zoals Blogspot gebruikt en geen winstoogmerk heeft, krijgt de weblogdienst de rekening. Als filmpjes met auteursrechtelijk beschermd materiaal van Youtube worden embed, moet moederbedrijf Google in de buidel tasten. Het is niet bekend of Google hiertoe ook daadwerkelijk bereid is.
Echt wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je hebt het wel naar je zin gehad?
Ja he.quote:
Of: 1,5m bij 1,5m bij 1,5mquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lengte + breedte + hoogte.
Oftewel een koffer van 80x50x20 cm ?
[..]
Google gaat vast 260 euro voor mij betalen aan de buma als ik 12 filmpjes op mijn hyves embed![]()
Wat een faalhazen bij buma zeg.
Schotland wil ik ook ooit nog eens heen jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt wel.Heb een aantal keer een mooie smash gehad, erg blij.
En jij gaat naar Schotland lees ik? Gaaf! Zo mooi daar.
Nee, zoals ik het begrijp (aangezien er plusjes tussen staan) is dus max 1,5m opgeteldquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee, zoals ik het begrijp (aangezien er plusjes tussen staan) is dus max 1,5m opgeteld
Kijk eens goed rond op een vliegveld. Hoeveel mensen zie je daar met ENORME koffers? Veelquote:KLM
Handbagage: 55×35x25 cm., maximaal 12 kg.
Ruimbagage: 20 kg. per persoon. (Vanuit Amerika en Canada: Twee (2) stuks van maximaal 23 kg. per stuk en met de maximale afmeting van 158 cm).
Verder zijn toegestaan:
Een (1) jas of deken
Een paraplu of wandelstok
Een handtas
Een cameratas
Een redelijke hoeveelheid leesmateriaal
Ik heb er nu al zin in. Lekker 2 weken de Highlands in.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt wel.Heb een aantal keer een mooie smash gehad, erg blij.
En jij gaat naar Schotland lees ik? Gaaf! Zo mooi daar.
Nou Nem...quote:
Moet je niet werken? Of heb je je (weer) verslapen?quote:
Mogguh Etcie.quote:
Hoezo zou ik niet aan het werk zijn?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je niet werken? Of heb je je (weer) verslapen?
Als het maar niet zo erg is dat iedereen denkt dat je aan het knipogen bent.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:31 schreef Etcetera het volgende:
Hey C4
Ik heb een spiertje boven m'n oog dat constant spastisch doetAl een paar dagen
Al ruim een uur!? Dan is het tijd voor een saffie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo zou ik niet aan het werk zijn?Zit er al weer ruim een uur
Ooglid trillend: uitlegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:31 schreef Etcetera het volgende:
Hey C4
Ik heb een spiertje boven m'n oog dat constant spastisch doetAl een paar dagen
I knowquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ooglid trillend: uitleg
Een trillend ooglid is niet echt een aandoening. Het wordt veroorzaakt door een onwillekeurig samentrekken en ontspannen van kleine spiertjes in het ooglid. Hierdoor ontstaat een trillend gevoel dat soms lang kan aanhouden. Een trillend ooglid is vaak een verschijnsel van (over-)vermoeidheid. Langdurig ingespannen werk met de ogen (lezen, computerbeeldscherm) geeft vermoeiing van de spieren. Vaak is ontspanning en rust voldoende om de klacht te laten verdwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |