Schotland wil ik ook ooit nog eens heen jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt wel.Heb een aantal keer een mooie smash gehad, erg blij.
En jij gaat naar Schotland lees ik? Gaaf! Zo mooi daar.
Nee, zoals ik het begrijp (aangezien er plusjes tussen staan) is dus max 1,5m opgeteldquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee, zoals ik het begrijp (aangezien er plusjes tussen staan) is dus max 1,5m opgeteld
Kijk eens goed rond op een vliegveld. Hoeveel mensen zie je daar met ENORME koffers? Veelquote:KLM
Handbagage: 55×35x25 cm., maximaal 12 kg.
Ruimbagage: 20 kg. per persoon. (Vanuit Amerika en Canada: Twee (2) stuks van maximaal 23 kg. per stuk en met de maximale afmeting van 158 cm).
Verder zijn toegestaan:
Een (1) jas of deken
Een paraplu of wandelstok
Een handtas
Een cameratas
Een redelijke hoeveelheid leesmateriaal
Ik heb er nu al zin in. Lekker 2 weken de Highlands in.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt wel.Heb een aantal keer een mooie smash gehad, erg blij.
En jij gaat naar Schotland lees ik? Gaaf! Zo mooi daar.
Nou Nem...quote:
Moet je niet werken? Of heb je je (weer) verslapen?quote:
Mogguh Etcie.quote:
Hoezo zou ik niet aan het werk zijn?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je niet werken? Of heb je je (weer) verslapen?
Als het maar niet zo erg is dat iedereen denkt dat je aan het knipogen bent.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:31 schreef Etcetera het volgende:
Hey C4
Ik heb een spiertje boven m'n oog dat constant spastisch doetAl een paar dagen
Al ruim een uur!? Dan is het tijd voor een saffie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo zou ik niet aan het werk zijn?Zit er al weer ruim een uur
Ooglid trillend: uitlegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:31 schreef Etcetera het volgende:
Hey C4
Ik heb een spiertje boven m'n oog dat constant spastisch doetAl een paar dagen
I knowquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ooglid trillend: uitleg
Een trillend ooglid is niet echt een aandoening. Het wordt veroorzaakt door een onwillekeurig samentrekken en ontspannen van kleine spiertjes in het ooglid. Hierdoor ontstaat een trillend gevoel dat soms lang kan aanhouden. Een trillend ooglid is vaak een verschijnsel van (over-)vermoeidheid. Langdurig ingespannen werk met de ogen (lezen, computerbeeldscherm) geeft vermoeiing van de spieren. Vaak is ontspanning en rust voldoende om de klacht te laten verdwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |