Waar gebruik je dat voor?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
Onze stucadoor raadde knauf renoband aan..dat scheurt zelfs niet als je je verfafbrander erop zet kwam ik vanavond achter. Perfect spul en je hoeft amper te schuren, ik ben fan
geen idee wat zijn meterprijs is. we betalen 625 euro voor de gehele woonkamer + aanbouw (behalve het plafond van het oude deel) en het stuk van de keuken achter de gootsteen (waar vroeger dat raam zat en nu dat bar achtige ding.) en hij werkt de onderkant van de schouw af.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik laat ALLE stukadoors aan mij voorbij gaan.
Enough is enough!
Wat betalen jullie per m2?
Ik was een dagje kwijt en 4,5 zakken goudband...![]()
Andere spullen had ik al gekocht voor zoonlief zijn kamer en diezelfde spullen ga ik dus ergens anders ook nog gebruiken in het huis...
Moet alleen een nieuw mixertje hebben, die heeft het allemaal niet overleeft...![]()
En hoe lang denk je dat hij werk heeft?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
geen idee wat zijn meterprijs is. we betalen 625 euro voor de gehele woonkamer + aanbouw (behalve het plafond van het oude deel) en het stuk van de keuken achter de gootsteen (waar vroeger dat raam zat en nu dat bar achtige ding.) en hij werkt de onderkant van de schouw af.
Ja vanmiddag...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:54 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je dat vulspul uit die tube al eens geprobeerd spekkie glad te krijgen![]()
Ik was zo blij met die stucadoor.
Anderhalve dag ongeveer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En hoe lang denk je dat hij werk heeft?
Maar dat hardt (is dit correct NL?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, da's dat schuimachtige spul (lijkt op extradik scheerschuim)
Daar heb ik een flinke pot nog van staan
Beter! Dat spul werkt 10 keer sneller en makkelijker dan die vullers en plamuur in tubes!
En het blijft enigszins elastisch heb ik gemerkt, dus da's top
Oh, dan heb ik waarschijnlijk ander spul in mijn hoofd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:32 schreef Ml-etje het volgende:
Ehmm bleiblei kweet niet wat je er dan mee doet?
Maar bij mij is het keihard (maar zijn geen gaten formaatje baksteen je moet het wel gebruiken voor opvullen schroefgaten enz.).
Ik heb even je postgeschiedenis gecheckt want het leek wel een reclamespotje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:43 schreef exode het volgende:
Renoband...fantastisch! Onze oude appartement hing elkaar met Renoband. Het heeft er 2,5 jaar lang top uit gezien...ok kleine aanpassing: In onze slaapkamer die zeeeer slecht geïsoleerd was kregen we na 2 jaar kleurverschillen. Je zag precies waar de gaatjes gevuld waren door Renoband. Maar gelukkig alleen als de zon erop scheen.
In ons huidige huis is er aardig wat Renoband doorheen gegaan. (eerst nadenken voor je gaten boort! hihi...)
Renoband...wij hebben altijd 1 emmertje in huisMijn zwager die timmerman is zweert erbij.
Succes Pluphy!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:57 schreef phluphy het volgende:
Nog meer stucdames. Respect.![]()
Obli, dat stuccen misschien niet eens nodig is, daar had ik ook wel eens aan gedacht ja. Toen we laatst de nieuwe keuken kregen moest daar natuurlijk ook gestuct worden, maar met name omdat er leidingen etc in de muur gelegd werden.
Ik ga het dus zeker eerst zo proberen. Binnenkort maar eens een ruimte uitkiezen waar ik kan gaan testen.
Fijn, dat jij het ook even noemde, ik had mezelf misschien wel bijna helemaal op het verkeerde been gezet.
En bedankt ook voor de tips, dames. Ik begrijp dat:
- Knauf renoband hét vulmiddel is. Voor houtwerk (deuren, kozijnen etc) en ook voor muren (?)
- Knauf stucpasta wellicht mijn redmiddel wordt
Inclusief materiaal?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Anderhalve dag ongeveer.
Met 2 man.
Ze zijn een uurtje of anderhalf aan het voorstrijken geweest & dingen afplakken.
4 uur voor 2 muren en later deze week komen ze nog om de aanbouw & keuken te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |