NIETquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:57 schreef swarmahoer het volgende:
en bt, n soa krijg je meestal door onveilige sex
ECHT WAAR? Hoe zag ik eruit dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ilsjepielsje volgens mij zag ik jou vorige week een keer fietsen maar de autist dat ik ben heb ik natuurlijk niets gezegd.
als een geil tienermeisjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ECHT WAAR? Hoe zag ik eruit dan?
Volgens mij had je bruin haar en was je ongeveer 1.68m lang.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben jij er ook weer ja?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ilsjepielsje volgens mij zag ik jou vorige week een keer fietsen maar de autist dat ik ben heb ik natuurlijk niets gezegd.
Weet geen details meer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaquote:
Logicaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Weet geen details meer.Ik zag bruin haar en dacht "BEN JIJ NIET DIE FOKSTER" . Zwarte jas had "ze" aan.
Op Lakitu en Jordeeeh na dan.quote:
Bij die lange Nieuwe kijk in het jatstraatquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Logicaik heb wel een zwarte jas though.
Hahahaha doos.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdommewas ik breezah sletjes aan het kijken in KPD, komt m'n huisgenoot opeens aanlopen
ik proberen supersnel een plaatje weg te klikken van een meisje dat geneukt wordt op de dansvloer
![]()
maar ik denk dat ie het wel gezien heeft
!
ik zei ook enkelenquote:
Daar fiets ik absoluut geregeld langsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bij die lange Nieuwe kijk in het jatstraatFiets je daar geregeld langs zodat mijn hypothese kan kloppen?
Mwoah niet echtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahaha doos.![]()
Ik heb niet eens toegang tot KPD. Heb je daar iets aan eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |