Nee, eigenlijk niet; ze hebben voor ons vorderingen geincasseerd en niet met ons afgerekend.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:44 schreef Den_Haag het volgende:
Zelf faillisement aanvragen van het bedrijf? Of hebben ze geen uitstaande schuld bij jou?
Er staat wel een naam op, en die naam levert een hit op op facebook, geen idee of dat dezelfde persoon is, maar het valt te proberen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben we gecheckt; staat alleen het zakelijke adres in/op.
Maar daar staan verder geen gegevens bij, of ben ik kippig?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er staat wel een naam op, en die naam levert een hit op op facebook, geen idee of dat dezelfde persoon is, maar het valt te proberen.
Leeg en erg geliefdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb hem niet als vriend toegevoegd, dus kan zijn profiel niet inzien. Na inloggen blijkt wel dat hij welgeteld 0 vrienden heeft, dus lijkt inderdaad 'leeg'.
En dat is volgens jou geen schuldquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet; ze hebben voor ons vorderingen geincasseerd en niet met ons afgerekend.
Zeg ik datquote:
Moet je altijd eerst een incassobureau erop afsturen, voordat je iemand failliet laat verklaren?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg ik dat
Ik zeg dat een incassobureau hier niet achteraan wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |