Een incassobureau achter een incassobureau sturen. Geweldig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef _Led_ het volgende:
Ik zou een incassobureau inschakelen, die regelen dat soort dingen voor je
Nope, doen ze niet. Heb ik al gevraagdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef _Led_ het volgende:
Ik zou een incassobureau inschakelen, die regelen dat soort dingen voor je
Die geven geen informatiequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Informeren bij de bank van het incassobureau?
Die informatie ontbreektquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef RitseB het volgende:
Eigenaren opsporen op hun prive adres ?
Die bureau's kun je zomaar beginnen, ze hoeven niet per definitie louche te zijn maar veel zijn het wel, maar als klant merk je daar in principe niets van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Lekekre louche incassobureau gebruiken jullie dan
Fijn is dat... houden ze elkaar ook nog de hand boven het hoofd...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, doen ze niet. Heb ik al gevraagd
-advocaat of gerechtsdeurwaarder in de arm nemenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:18 schreef ElisaB het volgende:
Heb ik dat...
Ons incassobureau (althans, het bureau dat we tot voor kort gebruikten) lijkt van de aardbodem verdwenen. Inclusief een aantal voor ons geinde vorderingen.
Ik heb de KvK gebeld, maar daar staan ze nog gewoon ingeschreven. Echter, de telefoon doet het niet meer en het pand is leeg. Volgens de KvK hebben ze geen adresgegevens van de aandeelhouders van de BV (alleen een naam, maar geen adres verder).
Wat zal ik hier nou eens mee doen
Waar kan ik nog zoeken
Fijn, ben ik je eerste klant!quote:
Goede vraag! Ik zal het moeten uitzoeken!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:34 schreef Flurry het volgende:
Tering, wat irritant! Hadden ze een aparte stichting ofzo waar het opgehaalde geld in terecht kwam of is dat bij faillissement niet meer terug te halen?
Eigen tokoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:34 schreef Pagan het volgende:
(Is het je eigen zaak of werk je er voor)
Informeer iig de mensen van wie de vordering uit handen is gegeven, daar hebben ze alle recht op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigen toko
Ik denk dat de baten niet opwegen tegen de kosten; ze zijn vast niet ineens verdwenen omdat het ze zo goed ging (of wel natuurlijk, maar dan zitten ze waarschijnlijk inmiddels in een of ander warm land).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |