ik denk;quote:
Oe, dat klinkt wel leuk!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:07 schreef Stuurloos het volgende:
Dat huisfeest waar ik vrijdag heen moet heeft Beauty en de Nerd als thema en er komen 60/70 man, gezellige boel
Dan moet ze niet bij mij komen etenquote:
Je kan het!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:11 schreef Stuurloos het volgende:
Aangezien ik vorige maand 2 volle vuilniszakken voor de 3e wereld buiten heb gezet, heb ik dus geen foute kleding meer.. maargoed, ik verzin wel iets.
Dan ben je echt een loser!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
Wow! Vorige week bij wegmisbruikers
Kerel voor de 6e (!!!!!!!!!!!!!!!) keer zijn rijbewijs kwijt
niet meer terug geven dat ding haha.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
Wow! Vorige week bij wegmisbruikers
Kerel voor de 6e (!!!!!!!!!!!!!!!) keer zijn rijbewijs kwijt
Ja, want de pakkans is al niet groot en dan 6x gepakt wordenquote:
Ik volg 5 series op dit moment dus een 6e kan er niet meer bijquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet meer terug geven dat ding haha.
maar goed degene die wel van actie houd enzo: Flashpoint is een aanrader.
Amerikaanse serie, groep Special interventie team van de politie.
Wordt ingezet bij gijzeling drama's
Spanning zit er vanaf de eerste seconde in, en waar je denkt dat je saaie onderhandelingstactiecen te zien krijgt, krijg je gewoon actie + Onderhandelingstechnieken te zien. Van begin tot eind op puntje van je stoel
Wat een foute smoes zegquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, want de pakkans is al niet groot en dan 6x gepakt worden
"Ja, mijn zoontje vroeg hoe hard de auto kan" Tief op.
Mmmbop!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:48 schreef Stuurloos het volgende:
Heb 'De Slimste' opstaan nu, aparte quiz hoor..
Wij begrijpen elkaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ik denk;
meeten moet ook eens de eerste keer zijn voor jou
morgequote:
eens isquote:
middagquote:
u verbreekt de stiltequote:
ssst hier rust Tilburgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |