Lachenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:21 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Van een vriend van mij en zijn 14 huisgenoten. Komt 60/70 man dus drukke boel en thema is Beauty en de Nerd, dus nog een verkleedpartij ook.. zal zo de kast eens induiken of ik nog wat kan vinden.
Goeiendagquote:
zoiets heb ik ook vandaagquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Lachen. Veel plezier
.
Voor mij wordt het een saaie rustige vrijdagaaf. Ik zit te twijfelen: of een serie kijken, of tv, of een boek lezen. Als het maar ontspannend is.
Heyquote:
Met een goed glas wijn..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Lachen. Veel plezier
.
Voor mij wordt het een saaie rustige vrijdagaaf. Ik zit te twijfelen: of een serie kijken, of tv, of een boek lezen. Als het maar ontspannend is.
De reis gaat terug,van utrecht naar tilburg...vanavond maar eens niks doen denk ikquote:
Kutdag voornamelijk. Ben nu al 3 dagen grieperig en om dan continu je hoofd bij de boeken te hebben valt zwaar tegen... Nog 40 pagina's en ik heb alles voor m'n tentamen van a.s. woensdag samengevat en gekenmerkt, kan ik daarna eindelijk gaan studerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |