antwoorden ontwijken enzo....maar snap ook eigenlijk niet wat zijn reden was daar te gaan zitten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Je mertke wel duidelijk dat TD gisteren niet het achterste van zijn tong liet zien.
Wilfried gaf het ook al aan: het was slechts het topje van de ijsberg.
Die vriend voegde sowieso weinig toe. Snapte niet echt waarom hij daar zat. Zal wel op verzoek van TD geweest zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
antwoorden ontwijken enzo....maar snap ook eigenlijk niet wat zijn reden was daar te gaan zitten.
En die vriend...als TD mijn vriend was geweest had ik toch echt wel gevraagd of het waar was of niet, toen die week voor de TdF
TD zelf voegde ook weinig toe vond ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:29 schreef Colplay het volgende:
[..]
Die vriend voegde sowieso weinig toe. Snapte niet echt waarom hij daar zat. Zal wel op verzoek van TD geweest zijn.
Nee, maar dat is het risico als je zo'n iemand daar neer zet. Na voorgesprek zal redactie wel geweten hebben dat hij niet het achterste van zijn tong zou laten zien. Dat weet je als je zo'n interview houdt. maar om nou de vriend van een sporter over zo iets te laten vertellen.... Zorg dan dat je weet dat die vriend wel een goed verhaal heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
TD zelf voegde ook weinig toe vond ik eigenlijk.
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef Colplay het volgende:
Na voorgesprek zal redactie wel geweten hebben dat hij niet het achterste van zijn tong zou laten zien.
krijgen ze nooit in (1) beeld !quote:
Van de twitter van Marijn de Vries, redactrice HS.quote:@BOERIA ... en de military in Boekelo en een massagetafel met een slachtoffer van een doodschop.
6 minutes ago from web in reply to BOERIA
@BOERIA Vanavond te gast in Holland Sport: 6daagse renners Theo Bos&Peter Schep, boksbabe Esther Schouten, filmpjes over badminton....
7 minutes ago from web in reply to BOERIA
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:50 schreef tong80 het volgende:
Zag haar live verliezen zaterdag in Duitsland van een Duitse met één van de drie juryleden een Duitser.
Er is geen enkele jury-sport onafhankelijk en objectief.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
Ik dacht dat de jury onafhankelijk moest zijn.
Helaas niet, maar bij Duitsland-Nederland zet je toch ook geen Duitse of Nederlandse scheidsrechter op het veld?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is geen enkele jury-sport onafhankelijk en objectief.
Ziet er wel buitenaards uit, zo'n fixateur.quote:
Nou was het bij deze partij het geval dat de het Duitse jurylid de enige was die de partij onbeslist zag (95-95) terwijl de andere twee juryleden de wedstrijd in het voordeel van Menzer zagen (96-94). Hier was dus geen sprake van partijdigheid.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Helaas niet, maar bij Duitsland-Nederland zet je toch ook geen Duitse of Nederlandse scheidsrechter op het veld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |