quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:29 schreef Vlindur het volgende:
Ik zag Tess met 2 vingers in dr mond in het vorige topic toch?
Dat deed ik ook!en de andere hand in de nek om met het lusje van mn trui te friemelen
![]()
Ik heb ze laatst nog es gepast, maar dat past echt niet meer hoor!
quote:
ik ben een btje vliefd op die oortjesquote:
Jeps, maar dat maakt niet zo heel veel uit toch, dat wordt vanzelf aangepastquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:08 schreef McWurth het volgende:
hehe moet dit niet topic nummer 163 zijn?tevens een tvp zal gauw weer eens wat mooie foto's neer zetten. Jayson word net wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
Ik vind het heel erg leuk om foto's te zien van jullie kleine man aangezien Leander en hij maar een dag schelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:09 schreef McLaura het volgende:
En wat groeien alle andere julibeebs hard zeg!
Wat leuk! Heb je ook foto's van Leander bij de hand?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:52 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg leuk om foto's te zien van jullie kleine man aangezien Leander en hij maar een dag schelen
Vorige topic staan er een paar. Zal nu ff nog 2 uploaden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:21 schreef McLaura het volgende:
[..]
Wat leuk! Heb je ook foto's van Leander bij de hand?
Leander heeft altijd de grootste lol op het aankleedkussen. Of ie nu aan of uitgekleed moet worden, schone luier of uit bad of douche komt. Hij moet altijd lachenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:07 schreef Chan het volgende:
Leander wat ben je rustig na die douche zeg, Timo gilt altijd alles bij elkaar als hij onder de douche wegkomt totdat hij weer aangekleed is..
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:51 schreef huuphuup het volgende:
Wij kwamen weer langs een pasfotohokje
Zo leuk die pasfotohokjefoto'squote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:51 schreef huuphuup het volgende:
Wij kwamen weer langs een pasfotohokje
hahahaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:31 schreef Soneal het volgende:
[..]
Zo leuk die pasfotohokjefoto's![]()
Ik had trouwens wel last van een gevalletje BlondT.... dat het me noch deze, noch de vorige keer opgevallen was maar nu BM alleen bovenstaande zin quote begrijp ik ineens de Amélie-pasfotohokje link
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:40 schreef Estrys het volgende:
we moeten een keer meeten hoor want die pinda van jou is ook om op te vreten. En Amelie natuurlijk ook
Hier vind ik hem echt nog zo een kleine keutel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:57 schreef trui het volgende:
wat is fons toch al groot zeg.dat hele schoolgebeuren doet ook echt wel wat met kinderen, volgens mij.
Oh!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha![]()
nouja om eerlijk te zijn, de eerste keer waren we gewoon een hokje ingedoken omdat mn lief en ik dat vroeger ook vaak deden, maar toen zei debuurvrouw (van hier dus) dat het zo goed bij haar naam pastte. Ik moest er nog over nadenken ook, snapte em niet
![]()
maar toen het eenmaal doordrong hebben lief en ik bedacht dat we het eigenlijk wel een heel grappig idee vinden om een fotoalbum met pasfoto's te maken voor haar. Hopelijk vindt ze het leuk en plakt ze er later ook haar eigen pasfotohokjefoto's in![]()
dus thnx voor het goeie idee buuf![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:56 schreef snakelady het volgende:
Whaha, wat heerlijk die verffoto's!!!
de rest van de kleintjes ook allemaal super, wat een geluk hebben wij toch allemaal.
Even een foto van de meiden in het ziekenhuis bij papa ( die morgen naar huis mag)
[ afbeelding ]
wat een heerlijk grietjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lieve foto Snakelady! Fijn dat hij morgen naar huis mag!
En dan heb je zomaar ineens geen baby of dreumes meer maar staat daar een randpeuter voor je neus![]()
[ afbeelding ]
Ze kan zo lekker geiten
[ afbeelding ]
Elin's oma is een halve pinda, mogen wij ook meedoen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:27 schreef Ca.ra het volgende:ik vind gewoon iedere foto van mijn spekje mooi en leuk en lief, maar ik kan niet alles posten want dan gaan jullie een hekel aan me krijgen
Wat is Leander een heerlijk lachebekje! En het melkmonster van Serpente, met een schattig mondje. Heerlijk als ze zo voldaan zijn he.
Huup, zo met de armpjes omhoog slaapt Thomas ook altijd. Of nouja vaak dan. Dat fotohokjes-boek vind ik trouwens een geniaal idee!
Linda ook al zo'n mooie foto. Wat een teder kusje.
Eej en pinda-meet? Count me in! Thomas is *reken reken* wel 1/8e pinda!
Ah nou vergeet ik Fons met zijn kroon bijna. Ik weet nog wel hoe speciaal je je dan voelde. Heerlijk
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:18 schreef pinquit het volgende:
oh royhij lijkt op de bovenste foto iets op tyler van ingrid!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:06 schreef Juup© het volgende:
Waren vandaag even met Evi op stap op de bouw waar ons nieuwe huis komt te staan:
[ afbeelding ]
Mevrouw lag heerlijk te slapen in de Shelter van Lodger
Ja die was ook mee op vakantie hoor. Zie wat een beetje lippenstift met haar doet....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:01 schreef pinquit het volgende:
t ziet eruit als genieten LBen die laatste foto is je andere dochter van 16?
![]()
Me incognitoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik schrok ff, en daarna moest ik keihard lachen
Kon me al niks voorstellen, zo`n knap poppetje van zo`n lelijke vent
Oh ja, ik zie mijn kleine gup die nu gewoon al 5 is. Verjaardagsspam volgt nogquote:
doet maar gewoon lekker snelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:50 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie mijn kleine gup die nu gewoon al 5 is. Verjaardsgsspam volgt nog
Okay, okay, hier is ie dan:quote:
Ja, nu! Dus!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef renzell het volgende:
Oh Kobus, wat ben je leuk!!!![]()
![]()
![]()
Wanneer Oek? Wanneer?!![]()
![]()
En wij jullie! S begint elke keer over Juwiejus als we de stad naderen....quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef renzell het volgende:
Klein meneertje van Dalen met zijn Arniehaartjes!Wat stralen ze weer lief Mevrouwtje van Dalen!
Ik mis ze trouwens, boehoe!
![]()
Ah, potdorie!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:51 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
En wij jullie! S begint elke keer over Juwiejus als we de stad naderen....![]()
'Are you tokking to me?'quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:04 schreef Ca.ra het volgende:
Tussen de krampjes door oefenen met hoofdoptillen
[ afbeelding ]
Wat knap!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:04 schreef Ca.ra het volgende:
Tussen de krampjes door oefenen met hoofdoptillen
[ afbeelding ]
quote:
Neequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:17 schreef huuphuup het volgende:
koele doet![]()
dat issie zeker!![]()
TFrammel je?
hij trekt zich (nog) niet op in de box. Gisteren een beetje begonnen, dus nu in de gaten houden. Maar hij kruipt op zijn manier de hele box doorquote:
jaaaaa doen we!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:02 schreef innepin het volgende:
Lena en Amélie! Wat leuk! Wat gezellig! Ik wil ook![]()
Max, mooie jongen![]()
Diaan, wat leuk zo, ziet er uit als een heel gezellige dagEn boxhappen
![]()
Deal!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaaa doen we!![]()
rij ik langs jouw huis, Willow in cosi achterin en dan door naar Poppedein's huis om het hoge noorden es te bewonderen![]()
![]()
hebben ze daar pasfotohokjes in oe durp poppedeinske?
En Lena te knuffelent is zo'n mooi poppeke
Wat een leuke foto Innepin. Je kleine meisje is echt lief.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Deal!Leuk!
Deepfreeze, mooi jochie! Die foto dat ie op z'n knietjes op de weg zit is echt mooi, wat een heerlijke blik zo!
Mijn meisje heeft hele grote ogen![]()
[ afbeelding ]
Dude, wat doe je met die camera?!
En een heel maf hoofd als ze aan het lachen is
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:33 schreef freecell het volgende:
Innepin die ogenmooi joh! Heeft ze die van jou?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef innepin het volgende:
Bar, mooi mannetje
Leander't is dat ie dat broodje in z'n hand/mond heeft, anders had je er zo een sticker met "How YOU doin'?" op kunnen plakken
Ze blijft een pracht van een baby!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:39 schreef Robertje het volgende:
Wilde zeggen dat de foto's van pinguit echt supermooi zijn.![]()
[ afbeelding ]
Mae 4.5 maand
deze foto (&kindje!) vind ik echt waanzinnig! zoo mooi!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:39 schreef Robertje het volgende:
Wilde zeggen dat de foto's van pinguit echt supermooi zijn.![]()
[ afbeelding ]
Mae 4.5 maand
Dank je welquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:44 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
deze foto (&kindje!) vind ik echt waanzinnig! zoo mooi!
goed afgericht hah?quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:48 schreef pinquit het volgende:
knuffelendaar doet mijn max niet aan
![]()
ohja das waar ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]hij heeft anders op t strand best gezellig bij me gezeten toen!
![]()
de schoonouders hebben ook weer flink foto's gemaakt van t meiske dus ik ben benieuwd wat er binnenkomt over de mail binnenkort.
Ze hebben daar trouwens een foto opgehangen die tijdens een slaapstuipje is gemaakt toen ze twee weken oud was, een lucky shot dus eigenlijk. Ik vind het een supermooie foto hoor, leuk kindje op die foto, maar het voelt zo erg niet als mijn kind op die foto, omdat ze helemaal niet op zichzelf lijkt zeg maar. Heel gek vind ik dat en een beetje stom van mezelf
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:35 schreef Macka66 het volgende:
M@x, wat wordt je kind groot en stoer![]()
Lucie ging naar de open dag van het kindertheater en kwam zo terug:
[ afbeelding ]
hihi wat grappig.. ik zie juist meer BE in Oscar en Stinkie in Sashaquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:49 schreef Vivi het volgende:
BE, ik zie in Sasha echt jou en in Oscar Stinkie, zo grappig!
Amelie is echt een schuimpje.
En Stella
Vandaag waren we in Naturalis en konden de kindjes als dinosaurus geschminkt worden Hoewel het er meer uitzag als de zoon van de gehoornde maar dat terzijde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
" Kijk, dat ben jij" " Echt?"![]()
[ afbeelding ]
Dat viel ons ook al op jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:04 schreef Ca.ra het volgende:
Die rode oogjes op de tweede foto maken het helemaal af Vivi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |