Dat las ik een paar maanden geleden ja.quote:
Ja maar dat vindt Bastiaan vast niks. Dat is mijn überstylegoeroe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:40 schreef hondjes het volgende:
Laat je jurken maar thuis, als je naar Schotland gaat, dan loop je voor paal.
Het beste is een wax-coat, houdt wind en regen tegen,,en wandelschoenen..
dus stoer is het modebeeld daar...
Ik ga dan gewoon naar Glasgow en daar ga ik echt geen wandelschoenen aantrekken. Laat staan een wax-coat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:40 schreef hondjes het volgende:
Laat je jurken maar thuis, als je naar Schotland gaat, dan loop je voor paal.
Het beste is een wax-coat, houdt wind en regen tegen,,en wandelschoenen..
dus stoer is het modebeeld daar...
Hè wat zonde. Die film maakt elke keer weer zo'n indruk op me.quote:
Jij zou hem enorm geven hè?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:45 schreef hondjes het volgende:
Dus Buuf...zo komt je man terug....wauwwww...
Dan loop je mooi voor lul...is nie errugquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon naar Glasgow en daar ga ik echt geen wandelschoenen aantrekken. Laat staan een wax-coat.
Ja, dat is ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:51 schreef hondjes het volgende:
Dan loop je mooi voor lul...is nie errug
Dan is het nu een keer omgekeerd, want ik heb dat boék juist wel drie keer gelezen. Ook uit een soort romantiek, potentiële junk als ik ben. Maar om dan op je 46e nog weer aan de heroïne te beginnen zeg, djeez.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hè wat zonde. Die film maakt elke keer weer zo'n indruk op me.
Ja zo kun je jezelf ook wel complimentjes geven.quote:
Die film weet ik nauwelijks meer, maar da's géén first: ik kan films sowieso na twee jaar weer "voor het eerst" zien. Je zou zeggen Korsakov-light, ware het niet dat vijf minuten voor het einde ineens de plot me altijd weer te binnenschiet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:50 schreef Copycat het volgende:
Dat boek heb ik volgens mij twee keer gelezen, maar de film vond ik beter. Dat is volgens mij echt een first.
Herkenbaar!! Irritant, dan heb je de hele tijd zo'n soort déjà vu gevoel waarbij je je, vlak voor er iets gebeurt, opeens weer herinnert wat er zo'n beetje gaat gebeuren, en die herkenning loopt op naarmate de film vordert.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:54 schreef Gert het volgende:
Die film weet ik nauwelijks meer, maar da's géén first: ik kan films sowieso na twee jaar weer "voor het eerst" zien. Je zou zeggen Korsakov-light, ware het niet dat vijf minuten voor het einde ineens de plot me altijd weer te binnenschiet.
Gisteren ben ik voor het eerst door de hard stromende regen naar huis gefietst. Dat viel op zich best mee, maar als het 's ochtends zo hard giet, bel ik echt wel een collega voor een lift. 's Ochtends ben ik namelijk wel van suikergoed.quote:
Wow! Ik heb iets gemist? Je bent al zover in het traject?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:07 schreef Dementor het volgende:
Ik zit te wachten op een referentiecheck, daarna hoor ik pas of ik de baan heb.
Nee dat staat daar weer los van, gratis streams gebeuren ligt hier uitgewerkt en klaar om daar getest te worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wow! Ik heb iets gemist? Je bent al zover in het traject?
I'm keeping my fingers crossed!
En dat heeft natuurlijk ook weer alles te maken met wel of niet naar E'hoven komen deze week?
Spannend....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:07 schreef Dementor het volgende:
nou dan zit het wel goed toch!!??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:07 schreef Dementor het volgende:
Nogal, ik zit ook te wachten op akkoord van iemand die ik heb leren kennen op mijn afstudeerstage.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb ik dankzij werkzaamheden in Eindhoven een referentie gekregen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou dan zit het wel goed toch!!??![]()
![]()
Dat is die baan waar je thuis al eea voor aan het leren bent?
Dat is waar. Maar dan gooi ik gewoon in jouw plaats mijn goede hoop voor jou de lucht in. Samen met de armpjes van Noek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:18 schreef Dementor het volgende:
But I don't get my hopes up just yet, want ik geloof het pas als alles is besproken en getekend.
Ach ik heb dat met alles tegenwoordig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dan gooi ik gewoon in jouw plaats mijn goede hoop voor jou de lucht in. Samen met de armpjes van Noek.
Is ook wel een slimme eigenschap. Ik mis dat. Ik ben altijd meteen enorm enthousiast, ben bij wijze van al bezig met de uitnodigingen voor mijn 10-jarig jubileum als ik voor een tweede gesprek word uitgenodigd. En dan ben ik blind voor eventuele kinken in kabels.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:24 schreef Dementor het volgende:
Ach ik heb dat met alles tegenwoordig.
Ik laat tegenwoordig meerdere dingen tegelijk lopen, lukt het niet dan linksom dan maar rechtsom.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook wel een slimme eigenschap. Ik mis dat. Ik ben altijd meteen enorm enthousiast, ben bij wijze van al bezig met de uitnodigingen voor mijn 10-jarig jubileum als ik voor een tweede gesprek word uitgenodigd. En dan ben ik blind voor eventuele kinken in kabels.
Is daar een film van? ken alleen het boek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hè wat zonde. Die film maakt elke keer weer zo'n indruk op me.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
Is daar een film van? ken alleen het boek.
quote:
Een nachtmerriefilm voor ouders met een jonge dochter. Ik heb daar echt slapeloze nachten van gehad. Je doet er soms gewoon geen moer aan en voorkomen kun je het ook bijna niet.quote:
Anders mag je 'm wel van mij lenen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
Kippenvel boek, maar mijn hoofdrolspeeltser zag er heel anders uit.
Maar eens bij de videotheek vragen of ze hem hebben.
In Rotjeknor?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:29 schreef Dementor het volgende:
Ik las net dat ze een hennepkwekerij hebben opgerold in de straat waar ik voorheen woonde.
Helaas staat het huisnummer er niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |