Dat las ik een paar maanden geleden ja.quote:
Ja maar dat vindt Bastiaan vast niks. Dat is mijn überstylegoeroe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:40 schreef hondjes het volgende:
Laat je jurken maar thuis, als je naar Schotland gaat, dan loop je voor paal.
Het beste is een wax-coat, houdt wind en regen tegen,,en wandelschoenen..
dus stoer is het modebeeld daar...
Ik ga dan gewoon naar Glasgow en daar ga ik echt geen wandelschoenen aantrekken. Laat staan een wax-coat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:40 schreef hondjes het volgende:
Laat je jurken maar thuis, als je naar Schotland gaat, dan loop je voor paal.
Het beste is een wax-coat, houdt wind en regen tegen,,en wandelschoenen..
dus stoer is het modebeeld daar...
Hè wat zonde. Die film maakt elke keer weer zo'n indruk op me.quote:
Jij zou hem enorm geven hè?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:45 schreef hondjes het volgende:
Dus Buuf...zo komt je man terug....wauwwww...
Dan loop je mooi voor lul...is nie errugquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon naar Glasgow en daar ga ik echt geen wandelschoenen aantrekken. Laat staan een wax-coat.
Ja, dat is ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:51 schreef hondjes het volgende:
Dan loop je mooi voor lul...is nie errug
Dan is het nu een keer omgekeerd, want ik heb dat boék juist wel drie keer gelezen. Ook uit een soort romantiek, potentiële junk als ik ben. Maar om dan op je 46e nog weer aan de heroïne te beginnen zeg, djeez.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hè wat zonde. Die film maakt elke keer weer zo'n indruk op me.
Ja zo kun je jezelf ook wel complimentjes geven.quote:
Die film weet ik nauwelijks meer, maar da's géén first: ik kan films sowieso na twee jaar weer "voor het eerst" zien. Je zou zeggen Korsakov-light, ware het niet dat vijf minuten voor het einde ineens de plot me altijd weer te binnenschiet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:50 schreef Copycat het volgende:
Dat boek heb ik volgens mij twee keer gelezen, maar de film vond ik beter. Dat is volgens mij echt een first.
Herkenbaar!! Irritant, dan heb je de hele tijd zo'n soort déjà vu gevoel waarbij je je, vlak voor er iets gebeurt, opeens weer herinnert wat er zo'n beetje gaat gebeuren, en die herkenning loopt op naarmate de film vordert.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:54 schreef Gert het volgende:
Die film weet ik nauwelijks meer, maar da's géén first: ik kan films sowieso na twee jaar weer "voor het eerst" zien. Je zou zeggen Korsakov-light, ware het niet dat vijf minuten voor het einde ineens de plot me altijd weer te binnenschiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |