Ik moet er niet aan denken om met mijn oma over vaginale verzakkingen te praten. Ook niet toen ze nog leefde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef Snowcold het volgende:
Mijn oma heeft hier last van, maar ze is te oud om nog geopereerd te worden. Het lijkt me echt vreselijk en krijg ook al meteen angstrillingen als ik er aan denk.
Dat is inderdaad het geval. Het idee/aanblik van een vaginale verzakking kan op geen enkele wijze worden gecompenseerd.quote:
Wat is dat voor heidense uitspraak?! Meer zwaartekracht overdagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:58 schreef Penisbaard het volgende:
* De klachten nemen overdag toe, als de zwaartekracht veel invloed heeft gehad op de verzakking.
's Nachts kan de zwaartekracht je ingewanden niet naar beneden trekken omdat je dan meestal horizontaal ligt....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wat is dat voor heidense uitspraak?! Meer zwaartekracht overdag
Dit soort dingen slaat vaak een generatie over. Ik zou mijn bekkenbodemspieren maar gaan trainen als ik jou was.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef Snowcold het volgende:
Mijn oma heeft hier last van, maar ze is te oud om nog geopereerd te worden. Het lijkt me echt vreselijk en krijg ook al meteen angstrillingen als ik er aan denk.
Veel ervaring met horizontaal liggen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:20 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
's Nachts kan de zwaartekracht je ingewanden niet naar beneden trekken omdat je dan meestal horizontaal ligt....
Dat paardquote:
dan zit je penis in de blaas. Hoef je geen condoom om want daar dient de blaas voorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef Equites het volgende:
Denk je lekker je penis erin te raggen, klap je opeens de blaas door en pist ze je helemaal onder. En dan gewoon zeggen dat ze aan het squirten is natuurlijk. Nee geen pretje.
Zo had ik er nog niet over nagedacht, kostenbesparing is nodig in deze tijden van crisis.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
dan zit je penis in de blaas. Hoef je geen condoom om want daar dient de blaas voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Biogarde op 10-10-2009 00:53:15 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |