quote:
quote:Maar ben bang dat er nu een gemene Gelderlandernaar gaat pulsen
ik heb hier op m'n afstudeerbedrijf ook whatpulse geïnstalleerd dus de keys tikken wel doorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja! Vertel maar, dan weten we wanneer we er weer overheen gaan. Want dat doen we sowieso
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja! Vertel maar, dan weten we wanneer we er weer overheen gaan. Want dat doen we sowieso
Zo mag ik het horenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb hier op m'n afstudeerbedrijf ook whatpulse geïnstalleerd dus de keys tikken wel door
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:49 schreef c0nd0r het volgende:
Ha-ha! Gerechtigheid!
Maar ben bang dat er nu een gemene Gelderlandernaar gaat pulsen
Dit hoeven we niet zomaar te pikken!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:11 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
hihihihi er hebben gister maar 2 van die fijne Gelderse mensen gepulset, tegenover 8 van die enge boeren uit Overijssel
(en ik spaar vrolijk verder)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blufffff! Doe je toch niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Binnenkort heeft Zuid-Holland een lid minder, en Noord-Holland er eentje bij!
Sorryquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:15 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Blufffff! Doe je toch niet.
Of wel.
Mijn laptop is ook 5 van de 7 dagen in Zuid-Holland, terwijl ik bij Overijssel blijfquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Sorry.
Er blijft wel een computer in het ouderlijk huis staan, maar de iMac waae ik 80% van de tijd op zit gaat toch echt mee naar Amsterdam.
Al ligt mijn hart in Zuid-Holland.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet de computer nog uitgevonden worden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:02 schreef OnurAir het volgende:
Eehm... Als ik bij de subteams kijk, waar staat Zeeland dan?![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:05 schreef Omniej het volgende:
[..]
Daar moet de computer nog uitgevonden worden.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:05 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dan loop jij achter... Ze hebben hier zelfs al Internet!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:05 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat valt onder Zuid-Holland. Join nu, welkom alvast.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:02 schreef OnurAir het volgende:
Eehm... Als ik bij de subteams kijk, waar staat Zeeland dan?![]()
Ik woon officieel in Zeeland, maar ik kom 5 keer per week in Zuid-Holland... Ik zal er over nadenken...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:53 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dat valt onder Zuid-Holland. Join nu, welkom alvast.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:53 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dat valt onder Zuid-Holland. Join nu, welkom alvast.
Je kunt ook gewoon aan LightLuke vragen of hij je in team Zeeland wil zetten. Je bent dan nog wel de enige, maar misschien dat er meer Zeelanders zijn die bij Zuid-Holland zitten of gewoon geen zin hadden om het team te stichtenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:58 schreef OnurAir het volgende:
[..]
Ik woon officieel in Zeeland, maar ik kom 5 keer per week in Zuid-Holland... Ik zal er over nadenken...
Dat kan ook, maar het meeste pulse ik vanuit Zuid-Holland. Ik ga er nóg langer over nadenken...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon aan LightLuke vragen of hij je in team Zeeland wil zetten. Je bent dan nog wel de enige, maar misschien dat er meer Zeelanders zijn die bij Zuid-Holland zitten of gewoon geen zin hadden om het team te stichten
Hij is van ons, afblijven!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:33 schreef Omniej het volgende:
Ga anders voor een compromisje en join Gelderland. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |