Leeuwarden, met Beerke.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:01 schreef DrDentz het volgende:
Welke wil je: Assen-Oost, Duindorp, De Wielenpolle, Woensel West, Oosterparkwijk of de Graafsewijk
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:03 schreef DrDentz het volgende:
Die is wel gezellig, met al die kerstversieringen enzo.En 'ik rijg haar helemaal open'.
Ja, dat is die gast die in een hoerenstraat woont.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:30 schreef minutenman het volgende:
stervende hoeren!
kent iemand die aflevering waarin zo'n vent begint de lullen van ''als ik naakt in me woonkamer zit, kijken ze zo tegen me stijve pik aan! GOFFEDOMME!''
Hij dload wel hier. 34 kb/sec dat dan weer welquote:
28euro ? oh dat willik ook wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:33 schreef Ticker het volgende:
Die vent die zijn sloophuis te koop ging zetten in die aflevering van DuinDorp!!!
[ afbeelding ]
Awwwwwwww, een vrouwtje wat technisch probeert te doenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:17 schreef Mylene het volgende:
Ik ben ze nu aan het downloaden met Usenet.
Veel mensen zijn al dood, zoals de hoofdrolspelers uit Groningen: Jan en Tinaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:40 schreef mime_negert het volgende:
SBS zou eigenlijk alle mensen in deze serie nog eens moeten opzoeken voor nog meer top televisie
Dat zijn er erg veel ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Veel mensen zijn al dood, zoals de hoofdrolspelers uit Groningen: Jan en Tina
Ik weet niet of er nog meer zijn.quote:
Er schijnen zelfs afleveringen te zijn die nog niet zijn uitgezonden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:40 schreef mime_negert het volgende:
SBS zou eigenlijk alle mensen in deze serie nog eens moeten opzoeken voor nog meer top televisie
Dan filmen ze maar iemand anders, zat aso volk daar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik weet niet of er nog meer zijn.![]()
Jan kon de confrontatie met z'n eigen asociaalheid niet aan en knoopte zich op vlak na de uitzending. Tina stierf aan kanker niet lang daarna.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |