Welk programma was dat ook alweerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:39 schreef klaasdj het volgende:
Mensen die in een tv-programma geconfronteerd worden met het feit dat ze 50 euro zagen vallen en in eigen zak stopten en daarna een beetje hand voor de camera doen en moeilijk doen.
CQC ofzo? met die Bal van erf en doorens ofzo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:43 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Welk programma was dat ook alweer
Nog erger: Mensen die zeggen dat ze niet kunnen afvallen door een ziekte terwijl ze op dat zelfde moment een patatje frietje oorlog naar binnen schuiven en afsluiten met twee glazen Cola.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:51 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Mensen die zeggen dat andere mensen dik zijn terwijl ze zich zelf vol lopen te proppen in de mac
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:05 schreef DrDentz het volgende:
Mensen die een loterij aanklagen omdat ze als enige in de winnende straat geen lot gekocht hebben.
Oh ja, die was het. Hoorde het van iemand en vond het een zeer goede opzetquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:45 schreef klaasdj het volgende:
[..]
CQC ofzo? met die Bal van erf en doorens ofzo.
Ik zou lachen en zeggen dat ze het maar niet moeten laten vallenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:39 schreef klaasdj het volgende:
Mensen die in een tv-programma geconfronteerd worden met het feit dat ze 50 euro zagen vallen en in eigen zak stopten en daarna een beetje hand voor de camera doen en moeilijk doen.
zoiets zou idd. ook mijn reactie zijn...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:28 schreef klabbakus het volgende:
[..]
Ik zou lachen en zeggen dat ze het maar niet moeten laten vallen
Het werkt, de mensen die dit doen hebben nu centjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:25 schreef bitterzak het volgende:
Naar aanleiding van de film 'Super Size Me':
-Mensen die McDonalds aanklagen omdat ze ongezond zijn?
-Mensen die sigarettenbedrijven aanklagen omdat ze longkanker hebben?
-Mensen die etc
![]()
'Ja maar hoe kan ik nou weten dat rook ongezond is? Iedereen doet het toch?'
Geef hier meer voorbeelden van dit soort figuren / acties, en ben het eens met de klacht in de OP.
Fixedquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
mensen die een tophypotheek bij de dsb afsluiten, vervolgens bij volle bewustzijn allemaal dure onzin verzekeringen afsluiten en nu gaan klagen dat ze teveel betaald hebbenhuilen dat hun huis in waarde daalt
Mensen die over andere klagen dat ze de schuld altijd bij andere neerleggen maar niet zelf toegeven dat ze dat op dat moment ook doen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:25 schreef bitterzak het volgende:
Naar aanleiding van de film 'Super Size Me':
-Mensen die McDonalds aanklagen omdat ze ongezond zijn?
-Mensen die sigarettenbedrijven aanklagen omdat ze longkanker hebben?
-Mensen die etc
![]()
'Ja maar hoe kan ik nou weten dat rook ongezond is? Iedereen doet het toch?'
Geef hier meer voorbeelden van dit soort figuren / acties, en ben het eens met de klacht in de OP.
Ik kan niet meer slapen en we hebben geen moment meer rust.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 05:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Mensen die in de buurt van Schiphol zijn gaan wonen terwijl het allang een grote luchthaven was en vervolgens gaan klagen dat ze last hebben van het lawaai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |