abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74831209
Yep.

Nieuwe kans:

Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_74832205
Z!
pi_74832917
Simon Wiesenthal.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_74833089
Nee, Kapitein Ruigbaard, dat is niet Simon Wiesenthal. Ze hadden weinig tot niets met elkaar gemeen, mijnheer en Simon Wiesenthal.
pi_74833252
Gellius: het barst werkelijk van de frisse jonge usertjes - en Arend Jan heeft zijn biezen gepakt!!!

pi_74833416
! Ik lees het net! Wat een kolossale drol is het toch ook. .
Enfin. Triest natuurlijk. Volksvertegenwoordiger. Onmogelijke positie. Koningshuis. Nitwit. Sluitspier. Ruggengraat Hou het maar eens bij elkaar allemaal.
pi_74833640
IJdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid - zelfs zijn vertrek ("en nu mijne heren, zou ik graag, als u mij toestaat, naar mijn vrouw gaan") gaf die kolossale drol een kick.

We zijn er trouwens nog niet van af hoor, ben ik bang.
pi_74833761
Ehm. Kuch. Goed en wel een slechte zaak, mensen. Het landsbelang is natuurlijk niet gediend met volksvertegenwoordigers die gelijk opstappen wanneer ze het welbehagen van het koningshuis voor een onbewaakte seconde uit het oog verliezen. Dat heeft Arend Jan met het oog op de onbetwistbare aanwezigheid van massavernietigingswapens in Irak en het feilloos blootleggen van onze inherente zwakke zenuw ten aanzien van de influx van volksvreemde culturen zelf duidelijk aangegeven. Respect.
pi_74833874
pi_74834099
Arend Jan is daarentegen natuurlijk welkom in deze topic. Hij zal allicht iets van geschiedenis afweten.
pi_74834154
Of moeten we daarover stemmen?
pi_74835410
Het zou hoe dan ook geen "jong" en al helemaal geen "fris" usertje zijn. En of-ie iets van geschiedenis weet ...
pi_74835831
Ik voel met je mee, pyl. Maar om nu als eerste de steen te pakken? Het verhaal achteraf van de eerste steen is veel fraaier (en veel veiliger). En bronnen doen minder zeer.

Daarbij! Wie Grafton's boek leest realiseert zich dat een met dodelijke precisie geplaatste bron mogelijk meer schade aanricht dan de scherpste vuursteen. Maar ik beweeg me hiermee vèr buiten de belevingswereld van AJB, wellicht.
pi_74835861
Nu ja, hoor mij. Ik had beter mijn studie voltooid.
pi_74836065
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:31 schreef pyl het volgende:
Z!
Present.
Aldus.
pi_74836165
Jammer dat de vogel linksboven niet te determineren is. 'Zien is kennen' maar hier valt weinig te zien.

Meneer is of Amerikaan of Nederlander. Of niet natuurlijk.
Aldus.
pi_74837957
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:12 schreef Z het volgende:
Jammer dat de vogel linksboven niet te determineren is.
Een adelaar die zich onwel voelt, denkelijk.
quote:
Meneer is of Amerikaan of Nederlander. Of niet natuurlijk.
Spot on, Z. Amerikaan. En hoe!
pi_74842127
Schilder?
pi_74842371
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:04 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, hoor mij. Ik had beter mijn studie voltooid.
Ach, nu kan AJB eindelijk eens zijn proefschrift gaan afronden. Heb je de beelden gezien? De dramatiek van zijn vertrek - met opgeheven hoofd en bijpassende snik? Een argeloze passant zou menen dat een groot staatsman moest heengaan en de publieke zaak, die hij ruim dertig jaar diende, vaarwel zei, gedwongen door conflicterende principes (alle van de meest nobele en veheven aard, natuurlijk, zeg maar à la Lord Carrington); een groot verlies voor de natie, de democratie en al wat ons goed-burgerlijke vaderland lief is. Natuurlijk was het in wezen een vuige streek van de sinistere Roden met hun vermaledijde ongeschreven regels, die men altijd pas voor de dag haalt als het gezag (AJB!) ermee wordt ondermijnd. Dat het RTL Nieuws, toch normaliter een baken van betrouwbaardheid, zich ongewild voor het linkse karretje heeft laten spannen, zal nog wel blijken.

Geen schilder.
pi_74846659
Ik heb besloten dat het een duif betreft. Wellicht dat plunk er wat over zou kunnen zeggen.

Was meneer ontwerper van mooie dingen?
Aldus.
pi_74847892
Vermoedelijk is het inderdaad een duif, maar ik dacht: "kom, een hintje op zijn tijd kan geen kwaad".

Mooie dingen, jazeker (meneer bezat wel degelijk het verwekelijkte van de estheet, door de onscherpte van de foto is dat echter nauwelijks zichtbaar), maar ontwerpen, nee, zo zou ik het niet noemen.
pi_74848009
Da's dus een meeuw, hè mensen. De foto is aan de kust gemaakt.
pi_74848489
Ieder mens met ook maar het kleinste beetje ornithologisch vernuft ziet dat dat geen meeuw is.
Aldus.
pi_74848918
Zonder je nu gelijk tot de Arend Jan Boekesteijn van deze topic te willen bombarderen, is het toch zelfs voor 'n volstrekte leek van zonneklaar dat het hier een Dunbekmeeuw betreft.
pi_74849130
Ik blijf het houden op een zieke adelaar hoor.

(Heb jij trouwens nog nooit een duif aan de kust gezien, Gellius?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')